Autors | Ziņojums |
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7127
Braucu ar: E34
|
22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:
21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:
21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tak sen jau mazumtirdzniecībā Made in China ir dārgsun, var teikt, kvalitatīvs.
Kā piemērs, oriģinālais Ķīnas Jasic pret kādu Stahlwerk vai Magnum, kuri ir made in DE, PL no Ķīnas 
Ali krievs var nopirkt arī Sony un Apple. Nav nekas dzirdēts par liegumu caur 3 valstīm pirkt. |
Online | |
|
Sternwolf  | |
 Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: izslēgtu DSC
| Tas ir veids kā uzprasīties uz jauniem aizliegumiem.
----------------- Vakances jobmarket.lv |
Offline | |
|
Mixzzz | |
 Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2962
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Mar 2022, 22:41:00 @Diikjis rakstīja:
Kaut ko twitterī pats atradu:
Russia will integrate with China at any cost. But this is a task that should've been done before the war. The war is a systemic shock itself. Sanctions and severing technological from the West make it even harder. Russia might not have time to complete this work before collapse. This is very much exacerbated by logistical problems. Russian industrial heartland in Europe and Urals is connected with China by the Transsiberian railway. Which is itself a huge bottleneck and this point of failure. One single accident and the traffic is disrupted. Consider the accident in 2021. Flood damaged the bridge and Transsiberan railway stuck. In 5 days they built new bridge, but by that time 500 trains were waiting. Traffic schedule was disrupted for very long. This is a super vulnerable bottleneck connecting Russia with China
https://twitter.com/kamilkazani/status/1501704048063434765?s=21
Tātad ukraiņiem ik pa brīdim jāiesūta kāds uzspridzināt dzelzceļu un tad krieviem būs vēl papildus pizgec? Izklausās pārāk viegli  |
Offline | |
|
kkas | |
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9847
Braucu ar: Alfu
| Sankcijas viņi teica 
Franči uz brīdi apstādināja rus ražošanu, dabūja detaļas un mauc tālāk. Kur nu vēl runāt par biznesa beigšanu.
https://www.theguardian.com/business/2022/mar/2...ow-russia-nestle |
Online | |
|
Hrjum | |
Kopš: 06. Oct 2009
Ziņojumi: 653
Braucu ar: Kulbu
| Diemžēl 99% tas viss ir tikai populisms, lai nav smags kritiens akcijām Ritumu biržās. Vēl nedēļa, divas, maksimums mēnesis, visi Eiropā būs pieraduši un aizmirsuši par karu Ukrainā un visas tās kompānijas turpinās rūkdamas strādāt RU. Varbūt zem cita nosaukuma, ar citu juridisko fizisko personu, kā īpāsnieku, lai nav formāla saistība, bet turpinās kustēties... |
Offline | |
|
Arsmens | |
 Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
|
Offline | |
|
RVR  | |
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22681
Braucu ar: RVR
| Par to Transsibīrijas maģistrāli droši vien taisnība.
2019. gadā braucu pa to ar vilcienu uz Vladivostoku, pretīm nāca preču vilcieni burtiski visu laiku lielā straumē, gan dienā, gan naktī. Varu iedomāties, kāds bardaks un sastrēgums sākas, ja ar to ceļu kaut kas notiek. |
Online | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7127
Braucu ar: E34
|
22 Mar 2022, 12:55:45 @RVR rakstīja:
Par to Transsibīrijas maģistrāli droši vien taisnība.
2019. gadā braucu pa to ar vilcienu uz Vladivostoku, pretīm nāca preču vilcieni burtiski visu laiku lielā straumē, gan dienā, gan naktī. Varu iedomāties, kāds bardaks un sastrēgums sākas, ja ar to ceļu kaut kas notiek.
Labs trips. Ir filma par ceļojumu pāri Krievijai iekš luksus vilciena |
Online | |
|
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
22 Mar 2022, 12:38:18 @Arsmens rakstīja:
Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
Renis uzliek mīksto un neko neapiet, atjauno zavoda darbību russijā  |
Offline | |
|
RVR  | |
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22681
Braucu ar: RVR
|
22 Mar 2022, 15:35:59 @bum_bumz rakstīja:
22 Mar 2022, 12:55:45 @RVR rakstīja:
Par to Transsibīrijas maģistrāli droši vien taisnība.
2019. gadā braucu pa to ar vilcienu uz Vladivostoku, pretīm nāca preču vilcieni burtiski visu laiku lielā straumē, gan dienā, gan naktī. Varu iedomāties, kāds bardaks un sastrēgums sākas, ja ar to ceļu kaut kas notiek.
Labs trips. Ir filma par ceļojumu pāri Krievijai iekš luksus vilciena
Man tas pasākums bija mazliet savādāks, sadalīju vairākās daļās, lai nav tik nomācoši.
Braucu no Maskavas līdz Irkutskai 3arpus dienas, tad 4 dienas padzīvojos gar Baikālu, un tad laidu tālāk uz Vladivostoku nākošās 3arpus dienas.
Vilciens nebija nekāds baigais luksuss - pirmajā daļā līdz Irkutskai firmas vilciens "Rossija", bet otrajā daļā kaut kāds parastais vilciens. Ar to otro vilcienu sanāca interesanti, jo to, ka tur nav restorānvagona, uzzināju tikai iekāpjot bet badā nenomiru, stacijās bija visādi kioski un bufetes  |
Online | |
|
divkosigais | |
 Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6553
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 16:04:10 @CP17 rakstīja:
22 Mar 2022, 12:38:18 @Arsmens rakstīja:
Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
Renis uzliek mīksto un neko neapiet, atjauno zavoda darbību russijā 
Es tik nesaprotu citu kaut ko... ok renis un kas tur vēl spītīgi ražos.. pārdos, paelnīs.. Bet kur krievi ņems valūtu?
Ja eksports krievu precēm nodušīts? naftu un kokus uz ārpusi tirgos minimāli?
Nu ievedīs Renault detaļas kuras maksāja Eur, uzstādīs mašīnām un mašīnas pēcāk pārdos par rubļiem. Kas tālāk?
Vedīs rubļus uz Franciju ar vagoniem?
Jeb juaņas ?
Kāds tur tas masterplāns?
Skaidrs ka Rus tirgus ir milzīgs...bet ja Krievija nevar dabūt USD/EUR ..tad kāds points viņu tirgū kaut ko pārdot? |
Offline | |
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
| Navalnijam gan pizgec 9 gadus par neko..
reāli nesaprotu nah viņš brauca atpakaļ uz rus.. protams, ka viņš zināja, ka tā notiks.. laikam svarīgāk bija to nodemonstrēt visiem. cerams būs tā vērts 
|
Offline | |
|
Arsmens | |
 Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
22 Mar 2022, 16:04:10 @CP17 rakstīja:
22 Mar 2022, 12:38:18 @Arsmens rakstīja:
Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
Renis uzliek mīksto un neko neapiet, atjauno zavoda darbību russijā 
renim tur ir lielākais noieta tirgus, eiropieši smādē, krievs pērk Šie labāk no Eiropas aizies Plus vēl laikam bija kkā pussalaulāti ar Ladu. |
Offline | |
|
Diikjis | |
 Kopš: 07. May 2009
Ziņojumi: 903
Braucu ar: sabiedrisko
|
22 Mar 2022, 16:30:56 @divkosigais rakstīja:
22 Mar 2022, 16:04:10 @CP17 rakstīja:
22 Mar 2022, 12:38:18 @Arsmens rakstīja:
Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
Renis uzliek mīksto un neko neapiet, atjauno zavoda darbību russijā 
Es tik nesaprotu citu kaut ko... ok renis un kas tur vēl spītīgi ražos.. pārdos, paelnīs.. Bet kur krievi ņems valūtu?
Ja eksports krievu precēm nodušīts? naftu un kokus uz ārpusi tirgos minimāli?
Nu ievedīs Renault detaļas kuras maksāja Eur, uzstādīs mašīnām un mašīnas pēcāk pārdos par rubļiem. Kas tālāk?
Vedīs rubļus uz Franciju ar vagoniem?
Jeb juaņas ?
Kāds tur tas masterplāns?
Skaidrs ka Rus tirgus ir milzīgs...bet ja Krievija nevar dabūt USD/EUR ..tad kāds points viņu tirgū kaut ko pārdot?
Es šaubos, ka palikšana ir ar īstermiņa mērķi - turpināt veiksmīgu biznesu. Drīzāk mīž no vidēja un ilgtermiņa problēmām - aktīvu nacionalizēšanas un tālas nākotnes tirgus daļas zaudēšanu. Lai vai kā, tā pat piderasi. |
Offline | |
|
Kanjo | |
Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 265
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 17:40:47 @user rakstīja:
Navalnijam gan pizgec 9 gadus par neko..
reāli nesaprotu nah viņš brauca atpakaļ uz rus.. protams, ka viņš zināja, ka tā notiks.. laikam svarīgāk bija to nodemonstrēt visiem. cerams būs tā vērts 
Putina nobijās, ka šis apvērsumu varot uztaisīt tiekot laukā agrāk nekā grib.
Atcerējos, ka Hodorkovskis arī atsēdēja 10 gadus un tika izlaists kad putina gribēja parunāties cilvēcīgāk ar Eiropu. Varbūt arī Navaļnijs tiks izmantots kā apmaiņas līdzeklis. |
Offline | |
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 18:13:37 @Diikjis rakstīja:
22 Mar 2022, 16:30:56 @divkosigais rakstīja:
22 Mar 2022, 16:04:10 @CP17 rakstīja:
22 Mar 2022, 12:38:18 @Arsmens rakstīja:
Nesenā pagātne, kad Siemens Krimu apgādāja. Tagad laikam pusbankrotējis un nagus grauž 
Renis uzliek mīksto un neko neapiet, atjauno zavoda darbību russijā 
Es tik nesaprotu citu kaut ko... ok renis un kas tur vēl spītīgi ražos.. pārdos, paelnīs.. Bet kur krievi ņems valūtu?
Ja eksports krievu precēm nodušīts? naftu un kokus uz ārpusi tirgos minimāli?
Nu ievedīs Renault detaļas kuras maksāja Eur, uzstādīs mašīnām un mašīnas pēcāk pārdos par rubļiem. Kas tālāk?
Vedīs rubļus uz Franciju ar vagoniem?
Jeb juaņas ?
Kāds tur tas masterplāns?
Skaidrs ka Rus tirgus ir milzīgs...bet ja Krievija nevar dabūt USD/EUR ..tad kāds points viņu tirgū kaut ko pārdot?
Es šaubos, ka palikšana ir ar īstermiņa mērķi - turpināt veiksmīgu biznesu. Drīzāk mīž no vidēja un ilgtermiņa problēmām - aktīvu nacionalizēšanas un tālas nākotnes tirgus daļas zaudēšanu. Lai vai kā, tā pat piderasi.
tieši tādi paši kā visi pārējie - izvērtē, kas finansiāli izdevīgāk domā cola aizgāja morālu apsvērumu dēļ? nē, lai nezaudētu tirgu colai neaizejot būtu finansiāls papisins, to aprēķināja un aizgāja - tieši tā kā visi citi  |
Offline | |
|
|
Zoo | |
 Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7815
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja? |
Offline | |
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
tāpēc LV ir tik sūdīgi ar uzņēmējdarbību un daudzi iet projām, ver citās valstīs uzņēmumus vaļā un tā |
Offline | |
|
Diikjis | |
 Kopš: 07. May 2009
Ziņojumi: 903
Braucu ar: sabiedrisko
| Tu tak esi kaut kāds gaudu vācele  |
Offline | |
|
968-jk | |
 Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13917
Braucu ar: 30niekiem
|
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza.  |
Offline | |
|