2008-01-04 16:00, noisex rakstīja:
a kas notiek ar to dakaras alternativo braucienu? vai vinsjh pa tam valstim neiet cauri?
klausiijos shovakar r-swh radio kurbuli, tie sazvaniijaas ar dzho labuckas, vinji ’turot roku uz pulsa’ un pagaidaam domaajot, ka braukshot mauritaanijaa iekshaa (pariit no riita apmeeram).
2008-01-04 16:00, noisex rakstīja:
a kas notiek ar to dakaras alternativo braucienu? vai vinsjh pa tam valstim neiet cauri?
klausiijos shovakar r-swh radio kurbuli, tie sazvaniijaas ar dzho labuckas, vinji ’turot roku uz pulsa’ un pagaidaam domaajot, ka braukshot mauritaanijaa iekshaa (pariit no riita apmeeram).
The Dakar Rally has been cancelled because on an attack that place on five French tourists on December 24. The group were on holiday in Mauritania and had stopped for a picnic beside the main road between the capital Nouakchott and the town of Aleg, 250 to the south-west, close to the Senegal border. The three attackers opened fire on the French party with an automatic weapon, killing four of them and seriously injuring a fifth. They then left the scene in a white Mercedes-Benz which was later found abandoned. A woman was later arrested for helping the attackers to escape by boat into Senegal. The tourists were not robbed and this led to the belief that the attack was carried out by an Al-Qaeda offshoot called the Groupe Salafiste pour la Predication et le Combat (GSPC). This Sunni Islamist militia aims to overthrow the Algerian government and institute an Islamic state there. The group has declared its intentiuon to attack Algerian, French, and American targets and has been officially designated as a terrorist organization both the US and European authorities. It grew out of the Armed Islamic Group (GIA) in Algeria back in 1998.
Three days later three Mauritanian soldiers were killed in a separate attack in the north of the country. The Mauritanian government says that the attacks are isolated incidents and are not indicative of unrest in the country but the Amaury Sports Organisation, which promotes the Dakar, said that they had received direct threats from terrorist organisations and that their first priority was to guarantee the safety of all: including the populations in the countries visited, the competitors, team personnel, journalists, partners and rally collaborators and said that there can be no compromise in this respect. Mauritania had mobilised its 3000-strong army to protect the rally.
The ASO condemned the terrorist menace that "annihilates a year of hard work, engagement and passion for all the participants and the different actors of the world’s biggest off-road rally".
The ASO says that the cancellation will not endanger the future of the Dakar and that it will push ahead to organise a new adventure for 2009.
It remains to be seen whether Mauritania will be on the route.
Stages in neighbouring Mali were cancelled last year after French security services, alerted by the US authorities, cited a threat to the rally.
1. Reiz kad runājos ar kolēģiem no Dienvidāfrikas (kas skaitās tā kā diezgan civilizēta valsts) pat vietējie iedzīvotāji neiedomāsies izkāpt no mašīnas ārpus pilsētas, pat ja mašīnai plīst riepa, uzreiz tiek saukti dienesti... - izskatās, ka tie franču tūristi bijuši lohi kaut kādi, kas nav ievērojuši elementāru piesardzību.
2. Ja tas tiešām ir tā, ka atcelts tikai dēļ šiem 4 tūristiem un neskaidriem draudiem, tad ir kārtējais gadījums, kad franči sačakarē visu. To, ka franči prot visu sačakarēt, vēsture izsenis jau ir pierādījusi (karos, politikā, NATO samitā, utt...)
Es tomēr sliecos domāt, ka pasākumu sačakarējuši birojā sēdoši franču ierēdnīši.
2008-01-04 16:00, noisex rakstīja:
a kas notiek ar to dakaras alternativo braucienu? vai vinsjh pa tam valstim neiet cauri?
klausiijos shovakar r-swh radio kurbuli, tie sazvaniijaas ar dzho labuckas, vinji ’turot roku uz pulsa’ un pagaidaam domaajot, ka braukshot mauritaanijaa iekshaa (pariit no riita apmeeram).
tjipa vinji "pa kluso" brauks Dakaaru?
viņi nebrauc Dakāru viņi brauc Banjulu un te ir LV mēlē
un 1 lieta - tiešajā ēterā, 2. - pēc būtības: šiem vēl nemaz nav skaidrs, kas tur notiek, jo robeža esot iebraukšanai ar dēlīšiem aizklapēta bezmazvai. ti, šon vakarā-rīt izdomās, kam tas ir izdevīgi utt
----------------- Principā sieviete varētu arī paklusēt. Tikai nelaime tāda, ka viņai nav tāda principa
Nigērijā esi bijis
aizbrauc un paskaties ar savām acīm varbūt pavērsies tev horizonts citā griezumā
Esmu bijis Libeerijaa (cauri lidojjot ) un blakus valstii kaadas 5 reizes pa divaam nedeeljaam liidz pusotram meenesim peedeejo divu gadu laikaa. Nekaa traka tur nav.
Bet vairaak vai mazaak visam taa arii bija jaabeidzaas, jo melnie sukas ir izlaidushies peedeejos gados, vairaak par pikja nokaashanu neko arii neredz. Balto daasnums un pikjis ir vinjus galiigii samaitaajis. Vajadzeetu drusku atdzeseet
Libērija ir libērija tā ,bet Nigērija ir Nigērija tur gaisā neviens nešauj tur brīdinājumā šāviens, ir tiešs trāpījums tur jau tā starpība
protams ir reģioni,kur kontrolē valdības armija,bet ir reģioni,kur AK47 ,M16 ir spēks
tur visas ieinteresētās puses grib kontrolēt melnā zelta atradnes
pirmā doma, kad šo ziņu izdzirdēju, bija tāda, ka atcelts uz laiku dēļ kaut kādiem klimatiskiem apsvērumiem vai kā, meklēju info, kad varētu "atsākties", bet tā arī netradu.. vēlāk pieleca, ka laikam tomēr atcelts uz ilgāku laiku, tb uz gadu..
bēdīgi jau ir, bet bēdīgāk būtu, ja no tiem tuksneshiem atpakaļ neatbrauktu, piemēram, Dambis vai Vinters.. Tad bazars būtu cits un franči akal būtu vainīgi...
2008-01-04 22:16, exlibris rakstīja:
Jā, cik mūsu bāleliņi naudu izlika gatavojoties šim pasākumam. Jūtu līdzi.
Gaigalis jau teica, ka ir psc. Kaut kādi sponsori vēl tikai tagad taisījās ieskaitīt naudu, ko, droši vien nedarīs vairs. Džekiem tādi izdevumi, ka nezin kā nosegt. Sviests...