Autors | Ziņojums |
520i | |
 Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
| iesakiet auto līdz 5eur
vajadzīgs:
*benzīns
*automāts
*ekonomiks (pa šoseju līdz 8litriem, pa pilsētu līdz 10-11, bet labi, ja mazāk)
*bez kosmiskmām rezerves daļām, un salīdzinoši izturīgu.
Viens variants ir šāds
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c4/dmxmx.html |
Offline | |
|
Arsmens | |
 Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
27 Feb 2014, 10:21:08 520i rakstīja:
iesakiet auto līdz 5eur
vajadzīgs:
*benzīns
*automāts
*ekonomiks (pa šoseju līdz 8litriem, pa pilsētu līdz 10-11, bet labi, ja mazāk)
*bez kosmiskmām rezerves daļām, un salīdzinoši izturīgu.
Viens variants ir šāds
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c4/dmxmx.html
Uzticams pakaļas pārvietotājs, kuram salons un kravnesība lielāka par C4, lai gan vizuāli- sīcis. Rez. daļas ja vajadzēs, tad nekādu kosmosu nemaksās. Bet nu izskats tāds galīgi mietpilsoniskais 
jazz |
Offline | |
|
cmax | |
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1107
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:27:26 Arsmens rakstīja:
27 Feb 2014, 10:21:08 520i rakstīja:
iesakiet auto līdz 5eur
vajadzīgs:
*benzīns
*automāts
*ekonomiks (pa šoseju līdz 8litriem, pa pilsētu līdz 10-11, bet labi, ja mazāk)
*bez kosmiskmām rezerves daļām, un salīdzinoši izturīgu.
Viens variants ir šāds
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/c4/dmxmx.html
Uzticams pakaļas pārvietotājs, kuram salons un kravnesība lielāka par C4, lai gan vizuāli- sīcis. Rez. daļas ja vajadzēs, tad nekādu kosmosu nemaksās. Bet nu izskats tāds galīgi mietpilsoniskais 
jazz
Koijots
Darbā tika dzīti vairāķi eksemplāri-līdz 200k aizbrauca bez problēmām. |
Offline | |
|
daticho  | |
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11426
Braucu ar: FN-15
| Pēdējais variants ideāls, tur nav kam lūzt, ēd tas automāts 8-9 litrus pilsētā, un iet arī kaut cik.
Jazz šķiet kārba nebija pilnīgs automāts, ja kļūdos, apgaismojiet mani. Sievas fāteris pirka Jazzu Bensona, vēl tagad brauc, hadene nav mainīts pilnīgi nekas, kā tikai bremžu kluči un diski. Nobraukums jau 110k. |
Offline | |
|
520i | |
 Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
| šo visu vēl apgrūtina tas, ka auto ir vajadzīgs manai mammai. Jazz noteikti nederēs, jo, varbūt, arī ir ietilpīgāks par citroen c4, tomēr izskatās vairāk kā mazauto. Citroenam ir pievilcīgs dizains, bet nav īsti informācijas par uzticamību. Mamma, protams, gribētu lielāku un jaudīgāku auto, bet nu budžets ir tāds kāds ir, un degvielas patēriņš arī ir svarīgs. |
Offline | |
|
janchikz | |
 Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Aizmirsti par to citroenu ja nav vajadzīgas liekas problēmas! |
Offline | |
|
Mizx | |
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
| Jautājums — vai ir iespēja pārbaudīt reālo auto nobraukumu Zviedrijā līdzīgi kā pie mums reģistrētiem auto? |
Offline | |
|
520i | |
 Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
27 Feb 2014, 11:08:02 janchikz rakstīja:
Aizmirsti par to citroenu ja nav vajadzīgas liekas problēmas!
ir kautkāds konkrēts info? Vienīgās atsauksmes, kas ir dzirdētas, ir tādas, ka garantiju nojiet bez problēmām. Citroenam noteikiti ir dārga apkalpošana un rezervesdaļas, un vēl tas, ka pēctam diezvai varēs pārdot. |
Offline | |
|
|
soulfreak | |
 Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6643
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Tīri no pieredzes ar šiem auto - diena pret nakti. Koijots noripo mierīgi savu mūžu ar standarta apkopēm un dzīvo laimīgs, bet Citrons jau pēc pārdesmit Kkm rāda trikus ar elektroniku un visādiem citādiem gļukiem. Papēti tad vismaz TUV datus par šiem auto, Corolla man šķiet, pat pirmajā vietā ierindojas. |
Offline | |
|
Moe  | |
 Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 11:08:02 janchikz rakstīja:
Aizmirsti par to citroenu ja nav vajadzīgas liekas problēmas!
+100
-----------------
|
Offline | |
|
Moe  | |
 Kopš: 06. Aug 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 2932
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 11:13:16 520i rakstīja:
27 Feb 2014, 11:08:02 janchikz rakstīja:
Aizmirsti par to citroenu ja nav vajadzīgas liekas problēmas!
ir kautkāds konkrēts info? Vienīgās atsauksmes, kas ir dzirdētas, ir tādas, ka garantiju nojiet bez problēmām. Citroenam noteikiti ir dārga apkalpošana un rezervesdaļas, un vēl tas, ka pēctam diezvai varēs pārdot.
Kaimiņš jaunu paņēma, bet sliktāks par 15 gadīgu audi 
-----------------
|
Offline | |
|
Arsmens | |
 Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
27 Feb 2014, 11:17:49 soulfreak rakstīja:
Tīri no pieredzes ar šiem auto - diena pret nakti. Koijots noripo mierīgi savu mūžu ar standarta apkopēm un dzīvo laimīgs, bet Citrons jau pēc pārdesmit Kkm rāda trikus ar elektroniku un visādiem citādiem gļukiem. Papēti tad vismaz TUV datus par šiem auto, Corolla man šķiet, pat pirmajā vietā ierindojas.
Nevajag modeļus jaukt vienā katlā. Katrai markai ir izdevušies un neizdevušies modeļi 
Un tie, kas parasti bļauj, ka "citroens kā tāds" ir pisec, parasti vadās pēc kaimiņa pieredzes, kuram 96. gadā bija Xantia 
C2 ir elektrogļuki, c4 nekas tāds nav dzirdēts.
Apkopes citroniem nav dārgas! Pārdot, salīdzinot ar korāli vai džezu, būs grūti un cena krīt pa minūtēm.
Choose your destiny  |
Offline | |
|
Mberg  | |
 Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21475
Braucu ar: B5254T un M57D30
| B2 Quattro ar 2.5tdi ieliktu  |
Offline | |
|
soulfreak | |
 Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6643
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
27 Feb 2014, 11:51:26 Arsmens rakstīja:
27 Feb 2014, 11:17:49 soulfreak rakstīja:
Tīri no pieredzes ar šiem auto - diena pret nakti. Koijots noripo mierīgi savu mūžu ar standarta apkopēm un dzīvo laimīgs, bet Citrons jau pēc pārdesmit Kkm rāda trikus ar elektroniku un visādiem citādiem gļukiem. Papēti tad vismaz TUV datus par šiem auto, Corolla man šķiet, pat pirmajā vietā ierindojas.
Nevajag modeļus jaukt vienā katlā. Katrai markai ir izdevušies un neizdevušies modeļi 
Un tie, kas parasti bļauj, ka "citroens kā tāds" ir pisec, parasti vadās pēc kaimiņa pieredzes, kuram 96. gadā bija Xantia 
C2 ir elektrogļuki, c4 nekas tāds nav dzirdēts.
Apkopes citroniem nav dārgas! Pārdot, salīdzinot ar korāli vai džezu, būs grūti un cena krīt pa minūtēm.
Choose your destiny 
Muļķības, tieši runāju par diviem konkrētiem modeļiem! Čomam bija darbā C4 VTS, nu gļukoja viss, kas varēja gļukot, dzīvojās vien pa servisu. Bet man tas auto patika dizaina un komforta ziņā, jauda arī bija laba, tik nu patēriņš un manis pieminētie gļuki gan ne.[ Šo ziņu laboja soulfreak, 27 Feb 2014, 13:09:45 ] |
Offline | |
|
Reinno | |
 Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
27 Feb 2014, 10:02:02 stucers rakstīja:
Super apraksts par bembi, ar ceturto pārnesumu labs cēliens, 518i, vienīgais gofra aptīta ar izolācijas lenti
 Spied "Play", lai skatītos video!
Neticiet calim rutaina krekla.  |
Offline | |
|
skolnieks | |
Kopš: 29. Sep 2013
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 13:17:23 Reinno rakstīja:
27 Feb 2014, 10:02:02 stucers rakstīja:
Super apraksts par bembi, ar ceturto pārnesumu labs cēliens, 518i, vienīgais gofra aptīta ar izolācijas lenti
 Spied "Play", lai skatītos video!
Neticiet calim rutaina krekla. 
Čalis vienmēr visādus hlamus noliela, šitais tak bez maz vai jāliek vienā katlā ar kaut kādu VAZ tikai dēļ dzinēja tilpuma
|
Offline | |
|
|
crime  | |
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8685
Braucu ar: m635csi
| zeme
Labs izplešanās trauks un degvielas trubas Kapeika noteikti nav pista  |
Offline | |
|
Driver  | |
 Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Brinums, ka netiek tirgots semers ar TDi, jau konversija ir sakusies 
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
HUBLOC | |
 Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4739
Braucu ar: Q7
|
27 Feb 2014, 16:57:24 crime rakstīja:
zeme
Labs izplešanās trauks un degvielas trubas Kapeika noteikti nav pista 
paskaties uz numurzīmi un ņem ciet  |
Offline | |
|
BavarianE36 | |
Kopš: 27. Feb 2014
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Sveiki, vai kādām ir kas zināms par šo auto ?
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/bmw/525/bdjim.html |
Offline | |
|