Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... III

AutorsZiņojums
Laoshi
31. Oct 2013, 14:41 #12541

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Peeci, liec gāzi. Tur, ja sanāk nolieties, tad izgaro sekunžu laikā.

Lauva, šādi Tu pozitīvu pieredzi ar sievietēm negūsi. Tapēc jau rūdīti bembisti liek gāzi, lai var dāmai parādīt, kā bembis iet un tajā pat laikā pa lēto. Vienmēr vajag radīt naudas un veiksmes (un merkaptāna smakas) orelolu sev apkārt, tas pievelk smukas čiksas kā svaiga kaka sūdu mušas.
Offline
Lauva
31. Oct 2013, 14:41 #12542

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


31 Oct 2013, 14:19:53 Cumpars rakstīja:
Nu uzraksti vienreiz tak arī savas astriņas valsts reģ. numuru, lai varu iegaumēt un uz ielas redzot necensties "pārmācīt" jo pēc tekstiem skaidrs, ka Tu esi nelabojams ekopidars.
Bet kau kā neticās ka reāli tas nav joks un tu tiešām to visu dari, piemēram iztecini šļauku, Nu to es gribētu redzēt dzīvē, jo tā jau ir kapeikpišana augstākajā pakāpē

P.s. Un es ļoti ceru, ka tu tiešām ievēro punktā 6 minēto "ja tas netraucē citiem satiksmes dalībniekiem"


Vai domā, ka taupu sava prieka pēc? Vai varbūt braucu ar sarūsējušu, sagrabējušu Astru, jo man tāds stils?
Diemžēl mana finanšu situācija ir tāda, ka esmu spiests taupīt, kā nu spēju. Labprāt pārvietotos ar "normālu" automašīnu un netaupītu katru lāsi degvielas.

Cenšos netraucēt nevienam - pārvietojos labajā joslā; ja josla katrā virzienā tikai viena, tad pārkārtojos uz nomales un palaižu tos, kas vēlas apdzīt; ja kāds vēlas iekārtoties joslā un pieklājīgi rāda pagriezienu, tad palaižu.
Offline
Araajz
31. Oct 2013, 14:46 #12543

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28499

Braucu ar: E39

Labi gan, ka vismaz internetam vēl pietiek kāposta
Offline
Lauva
31. Oct 2013, 14:54 #12544

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


31 Oct 2013, 14:46:57 Araajz rakstīja:
Labi gan, ka vismaz internetam vēl pietiek kāposta

Neticēsi, bet man ir arī jumts virs galvas, iepērkos veikalos, nevis rakņājos miskastēs, strādāju utt.
Offline
otomars
31. Oct 2013, 14:54 #12545

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

10)internetu lieto darbaa
11) maajaas medii wifi kaiminjiem
Offline
markelis
31. Oct 2013, 14:55 #12546

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13004

Braucu ar: eFku

powerii darba laikaa seezh vai nu veiksmiigi biznesmenji, kuri var to atljauties vai neveiksminieki, kuriem neko nemaksaa un taapeec vinjiem po, vai bezdarbnieki
Offline
divkosigais
31. Oct 2013, 15:08 #12547

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6581

Braucu ar:

Lauva...Tu laikam esi viens no tiem retajiem iipatnniem ,kuri veciem no&*stiem diizelliem lej sallarku no tanka
Lai nu kkur, bet vecaa opell-diizeli tak var liet kreiso degvielu ...vai kaut kaadu izlietotu transfromatora ellu Nejaukt ar parasto atrobotku... (to itka aarii varot)
Tur tad sanaaks reaala ekonomija, ko apskaudiis pat LPG lietotaaji.
Offline
Marteens
31. Oct 2013, 15:21 #12548

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10827

Braucu ar:

šis labs...Der zināt http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/484571-viltig..._krustojums_riga
Offline
Lauva
31. Oct 2013, 15:24 #12549

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Varbūt kļūdos, bet vai tad lietota eļļa nesatur metāla daļiņas?
Nezinu, kur Rīgā iespējams iegādāties izlietotu transformatoru eļļu - man nav tādu kanālu.
Pirms dažiem gadiem mēdzu pirkt dīzeļdegvielu kannās, taču vecais piegādātājs vairs nepiedāvā šādu produktu. Tagad, kad iespējams, uzpildos "Statoil" ar kādas juridiskas personas karti.
Offline
AF
31. Oct 2013, 15:25 #12550

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4158

Braucu ar: stūri rokās!

Lauva, tas viss forši un pieļauju tev tas ļoti patīk, bet vai tiešām tas ir tā vērts? To nervu un diskomforta?

Kaut vai ziemā, es piešķiļu auto un stāvu 15 min, patīru lodziņus, izķidāju paklājiņus, pēcāk iekāpju aout, dirssilži jau uzsildījuši beņķus un motors kaut cik silts un var štepselēt. Ak jā, braucot ar aukstu motoru tu viņu piss kopā, kaut vai piemēram eļļa vēl ir bieza, tas ļoti kaitē turbīnai! Un braukt aiz fūras tas vispar ir lolerija, viņa takš uzcels jebkādu sūdu no zemes! Brauksi aiz viņas kādus 100km un ietaupīsi 0.7l dīzeļa, bet nedod dievs uzceļ akmeni un -60ls par stiklu nerunājot par to, cik tev būs nopists kapots no maziem mestiem akmentiņiem

krč to var turpināt ļoti ilgi, un beigās sanāks ka iepis gadā kādus 160ls degvielā ar to ekonomiju, bet dēļ tās tavi zaudējumi var būt daudz lielāki, kaut par piemēru : iekāp auto ziemā, ārā -30grādu, eļļa tev kkāda 10w40 (uzsils pēc 20min) ieraugi fūri, pasteidzies tai klāt, brauc, bac tev uzceļ akmeni, logā pušums, tu izlem apdzīt fūru, iedod grīdā uz 2.1t apgriezienu ejot garām uz auksta motora tev nomirst turbīna vai hz kas vēl noklemmē, un finito zaudējumi -700ls, sirmi mati un impotence
Offline
ramex
31. Oct 2013, 15:43 #12551

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: Dīzeli!


31 Oct 2013, 11:32:22 ATB rakstīja:

29 Oct 2013, 14:58:51 Araajz rakstīja:

29 Oct 2013, 14:47:08 matrixxxx rakstīja:
PS., kaa var pilseetaa dabuut pateerinju 5.1L, kautvai diizelim ?

No personīgās pieredzes:
Ford Focus 2000.g. 1.8tdi - pilsēta 5-6, ārpus 4
Ford Focus 2005.g. 2.0tdi - pilsēta 6-7, ārpus 5


Īpaši nedomājot kā braucu...
Škoda Fabia 2002.g. 1.9tdi - pilsēta 6-7, ārpus 5



VW Lupo 3L 70% pilsēta 30% štrāse vidējais 4,5 uz 100, spēj tik maukt
Offline
Lauva
31. Oct 2013, 15:57 #12552

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


31 Oct 2013, 15:25:02 fondrahtenbergs rakstīja:
[...]
Kaut vai ziemā, es piešķiļu auto un stāvu 15 min, patīru lodziņus, izķidāju paklājiņus, pēcāk iekāpju aout, dirssilži jau uzsildījuši beņķus un motors kaut cik silts un var štepselēt. Ak jā, braucot ar aukstu motoru tu viņu piss kopā, kaut vai piemēram eļļa vēl ir bieza, tas ļoti kaitē turbīnai![...]

Es piekrītu par aukstas eļļas viskozitāti, taču tādēļ jau rakstu, ka aukstu dzinēju jādarbina ar zemiem apgriezieniem. Kā zināms, jebkuram materiālam piemīt termiskā izplešanās; arī automašīnas dzinēja blokam, virzuļiem, vārstiem utt. Auksts dzinējs gluži vienkārši pastiprināti nodilst, tādēļ ir būtiski to iespējami ātrāk uzsildīt līdz darba temperatūrai. Kā zināms, dzinējs brīvgaitā uzsilst ievērojami lēnāk, tādēļ es domāju, ka motoram saudzējošāk ir nevis to 15 minūtes atstāt brīvagaitā, bet gan ļoti saudzīgi uzsākt braukšanu, nepieļaujot augstus apgriezienus. Arī eļļa tādā ganījumā uzsils ātrāk un kļūs mazāk viskoza.


31 Oct 2013, 15:25:02 fondrahtenbergs rakstīja:
[...]Un braukt aiz fūras tas vispar ir lolerija, viņa takš uzcels jebkādu sūdu no zemes! Brauksi aiz viņas kādus 100km un ietaupīsi 0.7l dīzeļa, bet nedod dievs uzceļ akmeni un -60ls par stiklu nerunājot par to, cik tev būs nopists kapots no maziem mestiem akmentiņiem
[...]

Braucot aiz kravas automašīnas, vienalga ir jāievēro pietiekama distance; ziemā un uz grants seguma ceļiem vispār labāk nemēģināt šādi ekonomēt. 10 gadu laikā man ne reizi neviens akmens nav ielidojis vējstiklā. Tiesa, arī ekonomija jau nav īpaši liela - patēriņu izdodas samazināt varbūt par kādu puslitru, iespējams, pat mazāk.


31 Oct 2013, 15:25:02 fondrahtenbergs rakstīja:
[...]
krč to var turpināt ļoti ilgi, un beigās sanāks ka iepis gadā kādus 160ls degvielā ar to ekonomiju, bet dēļ tās tavi zaudējumi var būt daudz lielāki, kaut par piemēru : iekāp auto ziemā, ārā -30grādu, eļļa tev kkāda 10w40 (uzsils pēc 20min) ieraugi fūri, pasteidzies tai klāt, brauc, bac tev uzceļ akmeni, logā pušums, tu izlem apdzīt fūru, iedod grīdā uz 2.1t apgriezienu ejot garām uz auksta motora tev nomirst turbīna vai hz kas vēl noklemmē, un finito zaudējumi -700ls, sirmi mati un impotence

Kā jau sacīju, ziemā necenšos braukt ar mazu distanci no kravas automašīnām - saprotamu iemeslu dēļ.
Par apdzišanu runājot, nevajag to sākt, atrodoties tuvu apdzenamajam transportlīdzeklim, jo citādi nāksies pamatīgi "gāzēt" savu automašīnu. Es labāk atlaižu akseleratoru, samazinu ātrumu, palielinu distanci un tikai tad sāku paātrināties, respektīvi, tad, kad atrodos pretējā braukšanas joslā, mans ātrums ievērojami pārsniedz apdzenamā transportlīdzekļa ātrumu.
Offline
kars
31. Oct 2013, 16:00 #12553

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Labspar to šļaukas iztecināšanu...
Offline
Lauva
31. Oct 2013, 16:04 #12554

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


31 Oct 2013, 15:43:47 ramex rakstīja:
VW Lupo 3L 70% pilsēta 30% štrāse vidējais 4,5 uz 100, spēj tik maukt

Bet kāds ir VW Lupo 3L automātiskās pārnesumkārbas resurss?
Offline
hronists
31. Oct 2013, 16:05 #12555

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


31 Oct 2013, 15:57:34 Lauva rakstīja:
Arī eļļa tādā ganījumā uzsils ātrāk un kļūs mazāk viskoza.


jaunā ķīmija

[ Šo ziņu laboja hronists, 31 Oct 2013, 16:05:57 ]

Offline
AF
31. Oct 2013, 16:06 #12556

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4158

Braucu ar: stūri rokās!

Lauva - klūdies, labāk lai uzsilst stāvot, nedz braucot tur ir daudz aspektu!
Offline
shmurger
31. Oct 2013, 16:31 #12557

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12779

Braucu ar: xc40


31 Oct 2013, 16:00:49 kars rakstīja:
Labspar to šļaukas iztecināšanu...
kāds labi piedurās un
Offline
Laoshi
31. Oct 2013, 16:43 #12558

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


31 Oct 2013, 16:06:54 fondrahtenbergs rakstīja:
Lauva - klūdies, labāk lai uzsilst stāvot, nedz braucot tur ir daudz aspektu!


Turbiķi smagos mīnusos jāsilda stāvot, visiem citiem jādod ručkā, lai ātrāk eļļas spiediens paceļas un mazāk dilst. Arī pēc atvilciena (nevis mierīga brauciena) turbiķim jāatdziest.

Lauva, Tu točna vari liet tajā opelī lokomotīvju degvielu, arī atrabotku. Ja uztrauc skaidas (vispār jau pofig uz viņām tik vecam drotam), tad iemet kannā magnētu.
Offline
GirtzB
31. Oct 2013, 16:47 #12559

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22349

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


31 Oct 2013, 16:06:54 fondrahtenbergs rakstīja:
Lauva - klūdies, labāk lai uzsilst stāvot, nedz braucot tur ir daudz aspektu!

hmz līdz šim skaitījās ka gan motoram gan transmisijai veselīgaka procedūra ir piestartēt, uzgadīt burtiski 2 min un tad mierīgi uzsākt gaitu pirmās padsmit minūtes nekur pārāk nesteidzoties.
Sildīt motoru tukšgaitā līdz darba temperatūrais ir neveselīgi gan pašam motoram gan pēcāk pārējiem mezgliem kas vēl nav iesiluši...

hint - eļļas spiediens...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
viesulis
31. Oct 2013, 17:24 #12560

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16796

Braucu ar: Volvo un Volvo

Šodien braucu pa dienvidnieku no Lubānas ielas puses, satiksme intensīva un braukšanas ātrums 90-100. Atrodas daži skrējēji, kuri labā tonī vēl ielien starp mani un priekšējo un ar pusotra metra attālumu no manis spaida 10x reižu bremžu pedāli un tālāk nekur tāpat netiek

Kaut kādi userveidīgie lohi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo