Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
pohujs
23. Jul 2025, 14:32 #1241

Kopš: 12. Sep 2024

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


19 Jul 2025, 00:12:45 @smilee45 rakstīja:

18 Jul 2025, 17:17:07 @Locis rakstīja:
Tu saki nav jāpiebrauc filtrs ,lai viņš piediltu un sāktu filtrēt ?
Ar to vēlējos pateikt ko citu, lai cik arī ilgi bez dpf braukts un izpūtējs kvēpiem pilns, problēmas ar cietajām daļiņām nav nekādu. Galvenokārt jau, ka brīvgaitā tās tiek mērītas.
Vācu forumos var palasīt, kā oficiālais ford serviss zem dpf atsaukuma, mazgā arī izplūdes sistēmu. Neminēju to info tā pat vien

Es savam auto izmazgāju visu pēc fitra maiņas lai pēctam uz pārdošanu nav lieku jautājumu un lai arī tas viss izskatās labāk
Offline
Bender
24. Jul 2025, 14:11 #1242

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2121

Braucu ar: E91

Manai 15 gadus vecai miskastei, izputēja gals joprojām spīzd un laistās, nekādu deju ap ugunskuru ar bubniem rokās šamaņu pavadībā.
Mož vienkārši jāuztur savas miskastes darba kārtībā vai jāiegādājas kaut kas vienkāršāks makam atbilstošāks?

[ Šo ziņu laboja Bender, 24 Jul 2025, 14:11:49 ]

Offline
jermanis83
24. Jul 2025, 14:32 #1243

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 144

Braucu ar: 535D 2013 370HP


24 Jul 2025, 14:11:36 @Bender rakstīja:
Manai 15 gadus vecai miskastei, izputēja gals joprojām spīzd un laistās, nekādu deju ap ugunskuru ar bubniem rokās šamaņu pavadībā.
Mož vienkārši jāuztur savas miskastes darba kārtībā vai jāiegādājas kaut kas vienkāršāks makam atbilstošāks?


Ja tapec vajag veikt uzlabojumus un investet lai motors drosi darbojas un tapec nekadu problemu nebus nakotne. M57 motors E-60 paaudze brauc miljonu, ar uzlabojumiem N57 F-10 paaudze brauks ari miljonu
Offline
M_P_2
10. Aug 2025, 14:13 #1244

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 170

Braucu ar: Pakaļas piedziņu

Škoda Octavia, CUNA motors, 305000 km noskrējiens ļoti bieži veic reģenerāciju, pirms un pēc reģenerācijas pretspiediens īpaši nemainās, ļoti ātri kāpj soot mass measured kas arī spiež veikt reģenerāciju. Pirms mēneša ieta apskate, cietās daļiņas 4500., kļūdu nekādu nav, lampiņas nekādas nedeg.
Kurš te bija VAG DPF specs, Jonix?

[ Šo ziņu laboja M_P_2, 10 Aug 2025, 14:15:26 ]

Offline
protams
10. Aug 2025, 14:16 #1245

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6057

Braucu ar: NS7

Jātīra kolektors

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
hofmann
10. Aug 2025, 19:06 #1246

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Saab, Mercedes

Mb s204 250cdi vakar gāju tehnisko. Cieto daļiņu mērījums 60,500cm3. Nodipināti gandrīz 300t/km
Offline
skudza
29. Aug 2025, 15:11 #1247

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 827

Braucu ar: pelēci

Kia sportage 2018.gada 1.6, nobraucis 294924km, šodien TA ar 0 vērtējumu, cietās daļiņas 3100 (cm-3), skate iedota līdz 30.08.2027.
Vai tik ilgi vēl brauks
Offline
e34
29. Aug 2025, 21:17 #1248

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4084

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


10 Aug 2025, 14:13:58 @M_P_2 rakstīja:
Škoda Octavia, CUNA motors, 305000 km noskrējiens ļoti bieži veic reģenerāciju, pirms un pēc reģenerācijas pretspiediens īpaši nemainās, ļoti ātri kāpj soot mass measured kas arī spiež veikt reģenerāciju. Pirms mēneša ieta apskate, cietās daļiņas 4500., kļūdu nekādu nav, lampiņas nekādas nedeg.
Kurš te bija VAG DPF specs, Jonix?


Skurstenis tīrs? Cik ir bieži?Man CAYC pie klibām sprauslām reģenerēja ik pa 150-170km. Tagad divreiz uz bāku.

[ Šo ziņu laboja e34, 29 Aug 2025, 21:18:13 ]

Offline
M_P_2
30. Aug 2025, 08:11 #1249

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 170

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


29 Aug 2025, 21:17:51 @e34 rakstīja:

10 Aug 2025, 14:13:58 @M_P_2 rakstīja:
Škoda Octavia, CUNA motors, 305000 km noskrējiens ļoti bieži veic reģenerāciju, pirms un pēc reģenerācijas pretspiediens īpaši nemainās, ļoti ātri kāpj soot mass measured kas arī spiež veikt reģenerāciju. Pirms mēneša ieta apskate, cietās daļiņas 4500., kļūdu nekādu nav, lampiņas nekādas nedeg.
Kurš te bija VAG DPF specs, Jonix?


Skurstenis tīrs? Cik ir bieži?Man CAYC pie klibām sprauslām reģenerēja ik pa 150-170km. Tagad divreiz uz bāku.


Skurstenis tīrs, DPF tika noņemts un pārbaudīts, tur viss kārtībā. Pretspiediena sensors nomainīts, nekādas izmaiņas. Tehniski viss ir kārtībā, izskatās, kā tiek saņemti nepareizi dati, kas spiež veikt reģenerāciju, kaut viņa nav vajadzīga..
Pilsētā pat pēc 20km..
Offline
cipargalva
30. Aug 2025, 10:19 #1250

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6731

Braucu ar: quattro

Un kā tad tas dpf tieši tika pārbaudīts?
Tur pelnu apjoms bundulī visticamāk jau ir tuvu ražotāja noteiktajam maksimumam.
Offline
protams
30. Aug 2025, 10:26 #1251

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6057

Braucu ar: NS7

Atkārtoju par kolektoru

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
30. Aug 2025, 13:30 #1252

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


30 Aug 2025, 10:19:26 @cipargalva rakstīja:
Un kā tad tas dpf tieši tika pārbaudīts?
Tur pelnu apjoms bundulī visticamāk jau ir tuvu ražotāja noteiktajam maksimumam.


Pelnu daudzumu var aplest pec pretspiediena , tai skaita pec pec regeneracijas. Jo lielaka delta pret optimaliem radijumiem, jo vairak pelnu.
Offline
cipargalva
30. Aug 2025, 15:56 #1253

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6731

Braucu ar: quattro

Ko tu neteiksi.
Offline
GTs-
30. Aug 2025, 16:48 #1254

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Tieši tā, man miskastei 17g un DPF vietā, tie griezēji smako pa visu ceļu. Biju arī EGR profilaktiski izjaucis, jo meta kļūdas, bet tas smuks un tīrs, pat nebija ko tīrīt. Izrādījās gumijas ieplūdes trubā plaisa, to nomainīju, jauda atgriezās. Vēl protams sensori jāpieskata, lai reģenerācijas notiek, sprauslas utt.


24 Jul 2025, 14:11:36 @Bender rakstīja:
Manai 15 gadus vecai miskastei, izputēja gals joprojām spīzd un laistās, nekādu deju ap ugunskuru ar bubniem rokās šamaņu pavadībā.
Mož vienkārši jāuztur savas miskastes darba kārtībā vai jāiegādājas kaut kas vienkāršāks makam atbilstošāks?
Offline
M_P_2
30. Aug 2025, 19:44 #1255

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 170

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


30 Aug 2025, 10:19:26 @cipargalva rakstīja:
Un kā tad tas dpf tieši tika pārbaudīts?
Tur pelnu apjoms bundulī visticamāk jau ir tuvu ražotāja noteiktajam maksimumam.

Tika vests mazgāt, pirms mazgāšanas testos tika uzrādīti labi pretspiediena rezultāti, mazgātājs teica, ka nav jēgas mazgāt, jo viss labi..
Offline
kkas
30. Aug 2025, 19:47 #1256

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9955

Braucu ar: Alfu

Ar diagnostiku vajadzēja sākt.
Offline
M_P_2
30. Aug 2025, 20:09 #1257

Kopš: 14. Feb 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 170

Braucu ar: Pakaļas piedziņu


30 Aug 2025, 19:47:04 @kkas rakstīja:
Ar diagnostiku vajadzēja sākt.


Jau rakstīju, kļūdu nav, lampiņas nedeg.. Pēc sensoru rādījumiem, pretspiediens par lielu, reāli viss labi..
Tehniski viss ir labi, auto domā ka nav.
Offline
BigDog24
30. Aug 2025, 23:03 #1258

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 836

Braucu ar: dīzeli


30 Aug 2025, 20:09:45 @M_P_2 rakstīja:

Jau rakstīju, kļūdu nav, lampiņas nedeg.. Pēc sensoru rādījumiem, pretspiediens par lielu, reāli viss labi..
Tehniski viss ir labi, auto domā ka nav.


Mana fantāzija-

Fiziska izplūdes pretspiediena sensora tam motoram nav, kā saprotu. To parametru vadības bloks drošvien rēķina pēc kaut kādas turbo/izplūdes temp/dpf diferenciālspiediena info.

Tad nu, lieku uz izplūdes gāzu temp. sensoriem. tur viņi izskatās diezgan daudz, aiz turbo, pirms dpf, aiz dpf, utt.
Dažam no viņiem, šķiet, pat vags vairākas reizes p/n mainijis- varbūt ne tikai piegādātāja maiņa, kāda neuzticamība jktml.

Lai izdodas


[ Šo ziņu laboja BigDog24, 30 Aug 2025, 23:08:57 ]

Offline
Sancho1
30. Aug 2025, 23:35 #1259

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


30 Aug 2025, 20:09:45 @M_P_2 rakstīja:

30 Aug 2025, 19:47:04 @kkas rakstīja:
Ar diagnostiku vajadzēja sākt.


Jau rakstīju, kļūdu nav, lampiņas nedeg.. Pēc sensoru rādījumiem, pretspiediens par lielu, reāli viss labi..
Tehniski viss ir labi, auto domā ka nav.


Paskaties, kas ar turbo spiediena deveeju. Man kkad atpakalj 2018g Audi Q5 tas deveejs vienaa dienaa noklaajaas un panelii pilna egle. 50eur - 15min darbs un ne tikai viss ok, bet arii auto saaka braukt daudz labaak.
Offline
ezis_
31. Aug 2025, 02:36 #1260

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1375

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


30 Aug 2025, 16:48:16 @GTs- rakstīja:
Tieši tā, man miskastei 17g un DPF vietā, tie griezēji smako pa visu ceļu. Biju arī EGR profilaktiski izjaucis, jo meta kļūdas, bet tas smuks un tīrs, pat nebija ko tīrīt. Izrādījās gumijas ieplūdes trubā plaisa, to nomainīju, jauda atgriezās. Vēl protams sensori jāpieskata, lai reģenerācijas notiek, sprauslas utt.


24 Jul 2025, 14:11:36 @Bender rakstīja:
Manai 15 gadus vecai miskastei, izputēja gals joprojām spīzd un laistās, nekādu deju ap ugunskuru ar bubniem rokās šamaņu pavadībā.
Mož vienkārši jāuztur savas miskastes darba kārtībā vai jāiegādājas kaut kas vienkāršāks makam atbilstošāks?

Vis tak ir atkarigs no euro klases un auto man ari tada 14 gadiga dīzēl miskaste ienāca izputeja gals tirs , skaneris radija ka uz 261K 31 regeneracija bijusi kaas man izraisija smieklus izvarots, parprogremets
Figaro ! esmu nobraucis 10 K un pa šo laiku viņš uztaisijis ir divas regeneracijas . pa 10 K
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo