Online
Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
|
11 Jan 2025, 14:57:20 @ralfiks rakstīja:
Bišķi esmu apjucis. Skatoties sskā ,piemēram,kodjakus no 2018 uz augšu un arī E meršus tajos gados pamanu,ka vairums nav ar ādas salonu,bet kkādu pusdrēbes vai pusādas Ja meršiem likumsakarību it kā atrodu,āda ir ja motora tilpums pieaug,bet varbūt kļūdos.Vārdu sakot-esmu atpalicis no dzīves vai arī tāda ir tendence?Un nav ko iespringt?Nav jau tā,ka galīgi neuzrunā tie dalītie saloni,tikai gribu saprast,vai tā ir norma? 
1) Tas ir zaļais kurss un vegānisms, tagad nereti specifikācijā ierakstīts "ādas salons*" un apakšā maziem burtiņiem "*ne dzīvnieku valsts izcelsmes".
2) Siltākās zemēs āda nekad nav bijusi cieņā, bet Eiropā kopumā temperatūrai augot arī ādas salonus sāk pasūtīt retāk.
P.S. Meršiem katrs sū ir atsevišķi pasūtāms, tā ka nav pat automātiska sasaiste starp motora tilpumu un ādu, varbūt tikai starp maka biezumu, bet tas viss tāpat neizslēdz vegānismu. | Offline | | |
ovelis | |  Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 832
Braucu ar: BD4
| Ir zināma kāda LV F10/11 whatsapp grupa? | Offline | | |
topaz_blau | | Kopš: 23. Aug 2016
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
| G31 aizsalst durvju rokturi. Iesakiet lūdzu kā ar to cīnīties. Ko, kur un kā labāk sasmērēt/iepūst vai kā savādāk. No iekšpuses nav problēmu atvērt, bet no ārpuses rokturi vispār nekustās. Paldies | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7632
Braucu ar:
| Kādas firmas motora ķēdes komplektu var ņemt opelim 1.6cdti? | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
|
14 Jan 2025, 14:08:28 @topaz_blau rakstīja:
G31 aizsalst durvju rokturi. Iesakiet lūdzu kā ar to cīnīties. Ko, kur un kā labāk sasmērēt/iepūst vai kā savādāk. No iekšpuses nav problēmu atvērt, bet no ārpuses rokturi vispār nekustās. Paldies
nu droši vien labākais scenārijs būtu izņemt rokturus un sapūst visus mehānismus ar kādu silikonu vai ko eļļaināku. Bet nu var pamēģināt arī pacelt rokturi un visās spraugās sapūst silikonu
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
sleeper | | Kopš: 16. Jan 2025
No: Rīga
Ziņojumi: 1
Braucu ar: Miseni
| Cik postiem te ir jābūt, lai linkus varetu likt? Gribeju par vienu auto uzprasit no ss. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16749
Braucu ar:
|
14 Jan 2025, 14:27:59 @wanksta rakstīja:
Kādas firmas motora ķēdes komplektu var ņemt opelim 1.6cdti?
Tur jāliek arī viena blīvīte zem spriegotāja kas orģināli tur nenāk,bet bez tās ātri vien atkal grabēs ķēde | Offline | | |
Kaross  | |  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4463
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Jan 2025, 20:02:32 @strazdi rakstīja:
Biedri
meklēju meistaru kurš var nomainīt zobsiksnu ea211evo.
Izskatu tikai ar kalibrācijas iekārtu strādājošos. 
Varu to izdarīt. Ir arī kalibrācijas iekārta.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
snap | |  Kopš: 02. Feb 2009
Ziņojumi: 549
Braucu ar:
| Klau, nopirktajam auto (e53 2004), ir sekojoša bēda:
BD IKE: Electronic Braking-Force Distribution
5D90 DSC: Control Unit, Valve Relay
5F5B DSC: Instrument Cluster, Internal
Kurā virzienā rakt? Internātā liek mainīt priekšas ABS dačiku, bet tad taču būtu kļūda uz konkrēta riteņa dačiku, nevis šīs.
Steering angle sensor?
ABS bloks (elektroniskā vai mehāniskā daļa)?
Uz paneļa deg TCS (trijstūris ar izsaukuma zīmi pa vidu un apaļu bultu apkārt) ABS kļūda, sistēma nestrādā. | Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3208
Braucu ar: Puf-puf
|
17 Jan 2025, 02:08:52 @snap rakstīja:
Klau, nopirktajam auto (e53 2004), ir sekojoša bēda:
BD IKE: Electronic Braking-Force Distribution
5D90 DSC: Control Unit, Valve Relay
5F5B DSC: Instrument Cluster, Internal
Kurā virzienā rakt? Internātā liek mainīt priekšas ABS dačiku, bet tad taču būtu kļūda uz konkrēta riteņa dačiku, nevis šīs.
Steering angle sensor?
ABS bloks (elektroniskā vai mehāniskā daļa)?
Uz paneļa deg TCS (trijstūris ar izsaukuma zīmi pa vidu un apaļu bultu apkārt) ABS kļūda, sistēma nestrādā.
Šie DSC bloki mēdz mirt vienkārši no vecuma (nekontakts pašā blokā), tādēl kā minimums - paskaties live data no visiem riteņu un stūres lenķa devējiem.
| Offline | | |
MU99 | | Kopš: 30. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 247
Braucu ar: BMW
| Auto 2. Serijas BMW (F46)ar B47 (140kw/190zs) xdrive, pazuda jauda pēc kļūdu nolasīšanas izskatās turbĩna, jeb kaut kāds turbīnas aktivātiors mehāniski pagalam, pa lielam saprotu, ka jāremontē esošā turbīna vai jāmaina pret citu. Kur iesakat griezties un cik jāpaņem no sivēna krājkasītes, ja mēs runājam par turbīnas maiņu? Kāds varbūt nesen ir gājis šim procesam relatīvi nesen. Jebkuri ieteikumi vai komentāri būs zelta vērtē. Paldies! | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1077
Braucu ar:
| Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs? 
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16749
Braucu ar:
|
21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs? 
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Man bijuši 2 bmw ar bilstein,un abiem grabēja amīši,tikai sachs,bilsteins priekš manis sen jau shitlistē,turpat kur ķinas mēsli | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2954
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs? 
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Nu aftermarketa kvalitāte tomēr būs krietni sūdīgāka nekā oem, tas pats aftermarketa sachs tev neies tos 200kkm. Personīgi, ar bilsteinu nav bijušas problēmas, tik cik nu viņš parasti ir cietāks par oem. Kam bonuss, kam tā ir slikta lieta. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2954
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Vai kāds zina, kur varētu iedot kalibrēt/sertificēt multimetru un vakuuma mērītāju? Darbā tāda nepieciešamība... Pastāv iespēja sūtīt ražotājam, bet nu vienkāršāk būtu aizvest vietēji. | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7632
Braucu ar:
| Pajautā geostar, viņi tur viskaut ko kalibrē un tā tālāk | Offline | | |
|
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
|
22 Jan 2025, 14:40:44 @Mixzzz rakstīja:
Vai kāds zina, kur varētu iedot kalibrēt/sertificēt multimetru un vakuuma mērītāju? Darbā tāda nepieciešamība... Pastāv iespēja sūtīt ražotājam, bet nu vienkāršāk būtu aizvest vietēji.
Man šķiet, ka multimetrs ir tik populārs instruments, ka tos vajadzētu apkalpot uz katra stūra. | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 1077
Braucu ar:
|
22 Jan 2025, 14:39:26 @Mixzzz rakstīja:
21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs? 
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Nu aftermarketa kvalitāte tomēr būs krietni sūdīgāka nekā oem, tas pats aftermarketa sachs tev neies tos 200kkm. Personīgi, ar bilsteinu nav bijušas problēmas, tik cik nu viņš parasti ir cietāks par oem. Kam bonuss, kam tā ir slikta lieta.
Es saprotu, ko saki, bet tu domā, ka ir atsevišķa līnija priekš ražotāja un ar ražotāja birkām? Tas taču nenormāli izmaksātu. Visas kvalitātes pārbaudes utt, tieši sachs firmai. Var jau būt, nezinu. Būs iespēja paskatīt cik tad ilgi kalpos. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
|
22 Jan 2025, 16:33:19 @smilee45 rakstīja:
Es saprotu, ko saki, bet tu domā, ka ir atsevišķa līnija priekš ražotāja un ar ražotāja birkām? Tas taču nenormāli izmaksātu. Visas kvalitātes pārbaudes utt, tieši sachs firmai. Var jau būt, nezinu. Būs iespēja paskatīt cik tad ilgi kalpos.
Šādiem brendiem tās nav tikai atsevišķas līnijas. Tās bieži ir pat atsevišķas rūpnīcas pilnīgi citā pasaules malā. Šīs lietas nodala, jo skaidrs, ka visu pedantiski kontrolēt ir baigi dārgi, tāpēc OEM ražo pēc visiem pasūtītāja fen-šui, bet savās kastītēs liek to, ko ražo pēc "vidējās temperatūras slimnīcā" principa t.i. kāda ir iekšējā darba kultūra un cik labi esošajā situācijā sanāk, lai nav pārcenšanās un pārāk daudz jāmet ārā. | Offline | | |
wunderbaums | | Kopš: 07. Jan 2018
Ziņojumi: 38
Braucu ar:
| Sveiki, šodien apkopē nepatīkams parsteigums - bronzas krāsas skaidas eļļas filtrā. M57D30TU2. Jautājums - kādas ir izmaksas šādam dzinējam uz šāļu maiņu? Dzinēja darbība braucot pilnīgi normāla, nekādas ekstra skaņas, nekas, bet filtrs pilns ar skaidām.  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|