Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Mizx
12. Jan 2025, 16:35 #11661

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


11 Jan 2025, 14:57:20 @ralfiks rakstīja:
Bišķi esmu apjucis. Skatoties sskā ,piemēram,kodjakus no 2018 uz augšu un arī E meršus tajos gados pamanu,ka vairums nav ar ādas salonu,bet kkādu pusdrēbes vai pusādas Ja meršiem likumsakarību it kā atrodu,āda ir ja motora tilpums pieaug,bet varbūt kļūdos.Vārdu sakot-esmu atpalicis no dzīves vai arī tāda ir tendence?Un nav ko iespringt?Nav jau tā,ka galīgi neuzrunā tie dalītie saloni,tikai gribu saprast,vai tā ir norma?
1) Tas ir zaļais kurss un vegānisms, tagad nereti specifikācijā ierakstīts "ādas salons*" un apakšā maziem burtiņiem "*ne dzīvnieku valsts izcelsmes".
2) Siltākās zemēs āda nekad nav bijusi cieņā, bet Eiropā kopumā temperatūrai augot arī ādas salonus sāk pasūtīt retāk.

P.S. Meršiem katrs sū ir atsevišķi pasūtāms, tā ka nav pat automātiska sasaiste starp motora tilpumu un ādu, varbūt tikai starp maka biezumu, bet tas viss tāpat neizslēdz vegānismu.
Offline
ovelis
13. Jan 2025, 20:50 #11662

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 832

Braucu ar: BD4

Ir zināma kāda LV F10/11 whatsapp grupa?
Offline
topaz_blau
14. Jan 2025, 14:08 #11663

Kopš: 23. Aug 2016

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

G31 aizsalst durvju rokturi. Iesakiet lūdzu kā ar to cīnīties. Ko, kur un kā labāk sasmērēt/iepūst vai kā savādāk. No iekšpuses nav problēmu atvērt, bet no ārpuses rokturi vispār nekustās. Paldies
Offline
wanksta
14. Jan 2025, 14:27 #11664

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7632

Braucu ar:

Kādas firmas motora ķēdes komplektu var ņemt opelim 1.6cdti?
Offline
sergis15
14. Jan 2025, 19:59 #11665

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12125

Braucu ar: pikapu


14 Jan 2025, 14:08:28 @topaz_blau rakstīja:
G31 aizsalst durvju rokturi. Iesakiet lūdzu kā ar to cīnīties. Ko, kur un kā labāk sasmērēt/iepūst vai kā savādāk. No iekšpuses nav problēmu atvērt, bet no ārpuses rokturi vispār nekustās. Paldies

nu droši vien labākais scenārijs būtu izņemt rokturus un sapūst visus mehānismus ar kādu silikonu vai ko eļļaināku. Bet nu var pamēģināt arī pacelt rokturi un visās spraugās sapūst silikonu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sleeper
16. Jan 2025, 12:16 #11666

Kopš: 16. Jan 2025

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Miseni

Cik postiem te ir jābūt, lai linkus varetu likt? Gribeju par vienu auto uzprasit no ss.
Offline
uldens1
16. Jan 2025, 13:45 #11667

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:


14 Jan 2025, 14:27:59 @wanksta rakstīja:
Kādas firmas motora ķēdes komplektu var ņemt opelim 1.6cdti?
Tur jāliek arī viena blīvīte zem spriegotāja kas orģināli tur nenāk,bet bez tās ātri vien atkal grabēs ķēde
Offline
Kaross
16. Jan 2025, 16:48 #11668

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4463

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Jan 2025, 20:02:32 @strazdi rakstīja:
Biedri
meklēju meistaru kurš var nomainīt zobsiksnu ea211evo.
Izskatu tikai ar kalibrācijas iekārtu strādājošos.


Varu to izdarīt. Ir arī kalibrācijas iekārta.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
snap
17. Jan 2025, 02:08 #11669

Kopš: 02. Feb 2009

Ziņojumi: 549

Braucu ar:

Klau, nopirktajam auto (e53 2004), ir sekojoša bēda:
BD IKE: Electronic Braking-Force Distribution
5D90 DSC: Control Unit, Valve Relay
5F5B DSC: Instrument Cluster, Internal

Kurā virzienā rakt? Internātā liek mainīt priekšas ABS dačiku, bet tad taču būtu kļūda uz konkrēta riteņa dačiku, nevis šīs.
Steering angle sensor?
ABS bloks (elektroniskā vai mehāniskā daļa)?
Uz paneļa deg TCS (trijstūris ar izsaukuma zīmi pa vidu un apaļu bultu apkārt) ABS kļūda, sistēma nestrādā.
Offline
josi
17. Jan 2025, 09:56 #11670

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3208

Braucu ar: Puf-puf


17 Jan 2025, 02:08:52 @snap rakstīja:
Klau, nopirktajam auto (e53 2004), ir sekojoša bēda:
BD IKE: Electronic Braking-Force Distribution
5D90 DSC: Control Unit, Valve Relay
5F5B DSC: Instrument Cluster, Internal

Kurā virzienā rakt? Internātā liek mainīt priekšas ABS dačiku, bet tad taču būtu kļūda uz konkrēta riteņa dačiku, nevis šīs.
Steering angle sensor?
ABS bloks (elektroniskā vai mehāniskā daļa)?
Uz paneļa deg TCS (trijstūris ar izsaukuma zīmi pa vidu un apaļu bultu apkārt) ABS kļūda, sistēma nestrādā.

Šie DSC bloki mēdz mirt vienkārši no vecuma (nekontakts pašā blokā), tādēl kā minimums - paskaties live data no visiem riteņu un stūres lenķa devējiem.
Offline
MU99
18. Jan 2025, 21:15 #11671

Kopš: 30. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar: BMW

Auto 2. Serijas BMW (F46)ar B47 (140kw/190zs) xdrive, pazuda jauda pēc kļūdu nolasīšanas izskatās turbĩna, jeb kaut kāds turbīnas aktivātiors mehāniski pagalam, pa lielam saprotu, ka jāremontē esošā turbīna vai jāmaina pret citu. Kur iesakat griezties un cik jāpaņem no sivēna krājkasītes, ja mēs runājam par turbīnas maiņu? Kāds varbūt nesen ir gājis šim procesam relatīvi nesen. Jebkuri ieteikumi vai komentāri būs zelta vērtē. Paldies!
Offline
smilee45
21. Jan 2025, 17:54 #11672

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1077

Braucu ar:

Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs?
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Offline
uldens1
21. Jan 2025, 18:43 #11673

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16749

Braucu ar:


21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs?
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Man bijuši 2 bmw ar bilstein,un abiem grabēja amīši,tikai sachs,bilsteins priekš manis sen jau shitlistē,turpat kur ķinas mēsli
Offline
Mixzzz
22. Jan 2025, 14:39 #11674

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2954

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs?
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Nu aftermarketa kvalitāte tomēr būs krietni sūdīgāka nekā oem, tas pats aftermarketa sachs tev neies tos 200kkm. Personīgi, ar bilsteinu nav bijušas problēmas, tik cik nu viņš parasti ir cietāks par oem. Kam bonuss, kam tā ir slikta lieta.
Offline
Mixzzz
22. Jan 2025, 14:40 #11675

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2954

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Vai kāds zina, kur varētu iedot kalibrēt/sertificēt multimetru un vakuuma mērītāju? Darbā tāda nepieciešamība... Pastāv iespēja sūtīt ražotājam, bet nu vienkāršāk būtu aizvest vietēji.
Offline
wanksta
22. Jan 2025, 14:55 #11676

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7632

Braucu ar:

Pajautā geostar, viņi tur viskaut ko kalibrē un tā tālāk
Offline
Mizx
22. Jan 2025, 15:03 #11677

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


22 Jan 2025, 14:40:44 @Mixzzz rakstīja:
Vai kāds zina, kur varētu iedot kalibrēt/sertificēt multimetru un vakuuma mērītāju? Darbā tāda nepieciešamība... Pastāv iespēja sūtīt ražotājam, bet nu vienkāršāk būtu aizvest vietēji.
Man šķiet, ka multimetrs ir tik populārs instruments, ka tos vajadzētu apkalpot uz katra stūra.
Offline
smilee45
22. Jan 2025, 16:33 #11678

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1077

Braucu ar:


22 Jan 2025, 14:39:26 @Mixzzz rakstīja:

21 Jan 2025, 17:54:32 @smilee45 rakstīja:
Kolēģi. Bmw f20 pirms 60k km uzliku bilstein b4 amartizatorus. Priekša turas, bet pēdējos 10k km aizmugure nograb diezgan uz kādu bedri asāku. Nomainiju atbalstu, jo auto tomēr 280k km~~, bet likās vēl relatīvi labs atbalsts. Skaņa pēc atbalsta maiņas tikai palielinājās. Biju neizpratnē. Uzliku vecos amartizatorus orģinālos, kas nogājuši 200k+ km un nav nekāda graboņa..... Skaidrs, pasūtīšu jaunus SACHS. Bet man kāds brāķis no bilstein b4trāpijies, vai viņi tiešām ir tik nenoturīgi, ja salīdzina ar sachs?
Cenas atšķirība neliela 15eur/gb~~.
Nu aftermarketa kvalitāte tomēr būs krietni sūdīgāka nekā oem, tas pats aftermarketa sachs tev neies tos 200kkm. Personīgi, ar bilsteinu nav bijušas problēmas, tik cik nu viņš parasti ir cietāks par oem. Kam bonuss, kam tā ir slikta lieta.

Es saprotu, ko saki, bet tu domā, ka ir atsevišķa līnija priekš ražotāja un ar ražotāja birkām? Tas taču nenormāli izmaksātu. Visas kvalitātes pārbaudes utt, tieši sachs firmai. Var jau būt, nezinu. Būs iespēja paskatīt cik tad ilgi kalpos.
Offline
Mizx
22. Jan 2025, 18:17 #11679

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6928

Braucu ar:


22 Jan 2025, 16:33:19 @smilee45 rakstīja:

Es saprotu, ko saki, bet tu domā, ka ir atsevišķa līnija priekš ražotāja un ar ražotāja birkām? Tas taču nenormāli izmaksātu. Visas kvalitātes pārbaudes utt, tieši sachs firmai. Var jau būt, nezinu. Būs iespēja paskatīt cik tad ilgi kalpos.
Šādiem brendiem tās nav tikai atsevišķas līnijas. Tās bieži ir pat atsevišķas rūpnīcas pilnīgi citā pasaules malā. Šīs lietas nodala, jo skaidrs, ka visu pedantiski kontrolēt ir baigi dārgi, tāpēc OEM ražo pēc visiem pasūtītāja fen-šui, bet savās kastītēs liek to, ko ražo pēc "vidējās temperatūras slimnīcā" principa t.i. kāda ir iekšējā darba kultūra un cik labi esošajā situācijā sanāk, lai nav pārcenšanās un pārāk daudz jāmet ārā.
Offline
wunderbaums
22. Jan 2025, 19:17 #11680

Kopš: 07. Jan 2018

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Sveiki, šodien apkopē nepatīkams parsteigums - bronzas krāsas skaidas eļļas filtrā. M57D30TU2. Jautājums - kādas ir izmaksas šādam dzinējam uz šāļu maiņu? Dzinēja darbība braucot pilnīgi normāla, nekādas ekstra skaņas, nekas, bet filtrs pilns ar skaidām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo