Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
09 Jan 2025, 19:45:17 @josi rakstīja:
09 Jan 2025, 17:48:32 @Elbarto rakstīja:
Cik maksā nomainīt e91 plusa vadu visā garumā, ar materiāliem un darbu, vai arī ir bijis kāds atsaukums no dīlera sakarā ar to?
Šorīt startējot starteris griež pa tukšo, sameta visādas kļūdas, pieliekto būsteri pa tiešo no motortelpas pieleca bez problēmām, tāpēc ir pamats domāt, ka tieši tas resnais vads ir kaut kur nopuvis.
Varbūt ir tieši otrādi, nopuvis masas vads no dzinēja?
Ja tā būtu, tad starteris vispār negrieztos, vismaz man tā šķiet. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16352
Braucu ar:
|
09 Jan 2025, 20:54:08 @josi rakstīja:
09 Jan 2025, 20:02:58 @uldens1 rakstīja:
Tad starteris nespētu pagriezt motoru,nevis grieztos pa tukšo
Nu tur visādi varianti var būt, puspuvuša masas vada gadījumā strāva iet caur citām kēdēm, un var būt ka starteris pat griež, bet visa elektronika jūk prātā.
Bet cilvēks raksta ka griež pa tukšo,tas nozīmē ka ievilcējs ir nostrādājis,bendiks sazobē,bet motors netiek griezts | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16352
Braucu ar:
|
09 Jan 2025, 20:53:18 @Elbarto rakstīja:
09 Jan 2025, 19:20:18 @uldens1 rakstīja:
09 Jan 2025, 17:48:32 @Elbarto rakstīja:
Cik maksā nomainīt e91 plusa vadu visā garumā, ar materiāliem un darbu, vai arī ir bijis kāds atsaukums no dīlera sakarā ar to?
Šorīt startējot starteris griež pa tukšo, sameta visādas kļūdas, pieliekto būsteri pa tiešo no motortelpas pieleca bez problēmām, tāpēc ir pamats domāt, ka tieši tas resnais vads ir kaut kur nopuvis.
Tieši nav pamata domāt ka vads vainīgs,pamats domāt ka bendiks pusprādzis
Tad pamato, kāpēc piepīpējot caur motortelpu bendiks sāk pēkšņi strādāt?
Bendiks tā mēdz darīt,kaut kad saķer,kaut kad nē.Ja vien pats pareizi noformulēji griež pa tukšo,varbūt domāji ka nevar pārgriez pāri kompresiju,tad gan var būt nopuvuši vadi,pustukš aķis | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
09 Jan 2025, 21:13:17 @uldens1 rakstīja:
09 Jan 2025, 20:53:18 @Elbarto rakstīja:
09 Jan 2025, 19:20:18 @uldens1 rakstīja:
09 Jan 2025, 17:48:32 @Elbarto rakstīja:
Cik maksā nomainīt e91 plusa vadu visā garumā, ar materiāliem un darbu, vai arī ir bijis kāds atsaukums no dīlera sakarā ar to?
Šorīt startējot starteris griež pa tukšo, sameta visādas kļūdas, pieliekto būsteri pa tiešo no motortelpas pieleca bez problēmām, tāpēc ir pamats domāt, ka tieši tas resnais vads ir kaut kur nopuvis.
Tieši nav pamata domāt ka vads vainīgs,pamats domāt ka bendiks pusprādzis
Tad pamato, kāpēc piepīpējot caur motortelpu bendiks sāk pēkšņi strādāt?
Bendiks tā mēdz darīt,kaut kad saķer,kaut kad nē.Ja vien pats pareizi noformulēji griež pa tukšo,varbūt domāji ka nevar pārgriez pāri kompresiju,tad gan var būt nopuvuši vadi,pustukš aķis
Pēc skaņas liekas ka bendiks griež, bet ja tur tiešām bendiks būtu pie vainas, vai tad mestu panelī tās kļūdas? Pavasarī bija identiska vaina, tur tik tiešām bija sapuvis tievais vads pie akumalatora, aiz arkas paspārņa, tas tika savests kārtībā. Šodien tika palūrēts tur vēlreiz un pēc skata tur viss ir labi, tāpēc liekas ka problēma ir kaut kur tur tālāk... | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16352
Braucu ar:
| Tev tā griešana pa tukšo šāda??https://www.youtube.com/watch?v=rY0ENaUA_Uc | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2356
Braucu ar: būzu
| Parasti jau viss vads nav jāmaina, pa vidu parasti tur nekas nesabojājas. Kontakts paliek slikts pie kādām kontakta vietām, pašos vada galos. Jāskatās pie aķa, drošinātāju kastēs, pie paša startera, arī masas vadi, un masas vada abi gali.
Pie tam tie vada gali jāpakustina, jo mēdz būt savienojums palicis uz dažām dzīslām, bet uz aci izskatās pat labi, jo tas iekšā gala čaulā.
Galu galā, nav izslēgts, ka pats aķis taču beigts, kāds īsais starp platēm, un nevar vairs iedot starta strāvu kā vajag | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2820
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
10 Jan 2025, 07:38:26 @juriz rakstīja:
Parasti jau viss vads nav jāmaina, pa vidu parasti tur nekas nesabojājas. Kontakts paliek slikts pie kādām kontakta vietām, pašos vada galos. Jāskatās pie aķa, drošinātāju kastēs, pie paša startera, arī masas vadi, un masas vada abi gali.
Pie tam tie vada gali jāpakustina, jo mēdz būt savienojums palicis uz dažām dzīslām, bet uz aci izskatās pat labi, jo tas iekšā gala čaulā.
Galu galā, nav izslēgts, ka pats aķis taču beigts, kāds īsais starp platēm, un nevar vairs iedot starta strāvu kā vajag
E9x tieši tie + vadi mēdz nopūt, kur caur plastmasu iet salonā, kā arī redzēti gadījumi, kad kkur pa vidu nopūst, jo izolācija mazliet pabojājas.
To + vadu jau nav grūti pārbaudīt, paņem multimetru, vienu galu pievieno akb pie +, otru galu motortelpā pie + vada un tad, kad griež motoru, skatās sprieguma kritumu. Līdz 0.5v ir pieņemami.
Ņemot vērā, ka elektronika "jūk prātā"(pieļauju, ka noraustās elektrība visā auto) nevar būt sūdīgs AKB vai sūdīgs kontakts klemmei ar akb?
Kkā te problēmu vispār skatāt no otra gala, sākumā derētu vienk pārbaudīt vai spriegums nenokrīt startēšanas laikā.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Jan 2025, 08:17:09 ] | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
09 Jan 2025, 22:02:49 @uldens1 rakstīja:
Tev tā griešana pa tukšo šāda??https://www.youtube.com/watch?v=rY0ENaUA_Uc
Nē! | Offline | | |
|
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
10 Jan 2025, 08:14:16 @Mixzzz rakstīja:
10 Jan 2025, 07:38:26 @juriz rakstīja:
Parasti jau viss vads nav jāmaina, pa vidu parasti tur nekas nesabojājas. Kontakts paliek slikts pie kādām kontakta vietām, pašos vada galos. Jāskatās pie aķa, drošinātāju kastēs, pie paša startera, arī masas vadi, un masas vada abi gali.
Pie tam tie vada gali jāpakustina, jo mēdz būt savienojums palicis uz dažām dzīslām, bet uz aci izskatās pat labi, jo tas iekšā gala čaulā.
Galu galā, nav izslēgts, ka pats aķis taču beigts, kāds īsais starp platēm, un nevar vairs iedot starta strāvu kā vajag
E9x tieši tie + vadi mēdz nopūt, kur caur plastmasu iet salonā, kā arī redzēti gadījumi, kad kkur pa vidu nopūst, jo izolācija mazliet pabojājas.
To + vadu jau nav grūti pārbaudīt, paņem multimetru, vienu galu pievieno akb pie +, otru galu motortelpā pie + vada un tad, kad griež motoru, skatās sprieguma kritumu. Līdz 0.5v ir pieņemami.
Ņemot vērā, ka elektronika "jūk prātā"(pieļauju, ka noraustās elektrība visā auto) nevar būt sūdīgs AKB vai sūdīgs kontakts klemmei ar akb?
Kkā te problēmu vispār skatāt no otra gala, sākumā derētu vienk pārbaudīt vai spriegums nenokrīt startēšanas laikā.
AKB 2 gadi, taču pie maiņas nebija piekodēts un iespējams lādēšanas parametri bija savādāki. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16352
Braucu ar:
|
10 Jan 2025, 08:41:14 @Elbarto rakstīja:
09 Jan 2025, 22:02:49 @uldens1 rakstīja:
Tev tā griešana pa tukšo šāda??https://www.youtube.com/watch?v=rY0ENaUA_Uc
Nē!
Ok skaidrs,tad tev negriež,nevis griež pa tukšo | Offline | | |
RalfsS | | Kopš: 02. Sep 2011
Ziņojumi: 359
Braucu ar: E93
| Neatrodu kur vel uzjautāt.
Īpšumā nonācis e63 ar pilnu AC Schnitzer paku(aeiro,vadiba,sajugs,izplude),par kuru tā jau mazs info...Bet arī amortizācija ir Hartge,par to vispār nekur nekāds info nav. Varbūt,kāds kko zin? Vai kur kādu info var atrast? | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3555
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jebkurā gadījumā tam e91 būtu vērts pārbaudīt masas vadu no motora uz virsbūvi - fiziski stipri izraustot. Vizuāli var arī izskatīties labi. Ja ne šajā reizē, tad citreiz var pievilt visnepiemērotākajā brīdī.
Pārbaudīt masas vadu arī primitīvi. Ja negriež starteri, uzmet pēc iespējas labākus (ar resnākām vadu dzīslām) starta vadus no motora uz virsbūvi. Ja starteris sāk griezt, tad viss skaidrs. | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
11 Jan 2025, 09:18:33 @RolandsK rakstīja:
Jebkurā gadījumā tam e91 būtu vērts pārbaudīt masas vadu no motora uz virsbūvi - fiziski stipri izraustot. Vizuāli var arī izskatīties labi. Ja ne šajā reizē, tad citreiz var pievilt visnepiemērotākajā brīdī.
Pārbaudīt masas vadu arī primitīvi. Ja negriež starteri, uzmet pēc iespējas labākus (ar resnākām vadu dzīslām) starta vadus no motora uz virsbūvi. Ja starteris sāk griezt, tad viss skaidrs.
Tas masas vads atrodas vadītāja pusē? | Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1016
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Jebkuru vadu var pārbaudīt ar slodzes testu. Kā jau te minēja, tad jāskatās sprieguma kritums pie vajadzīgajiem ampēriem. Man pašam ir aparatūra, ar ko testēju USB kabeļu parametrus (jo nekad neticu tiem ķīniešu brīnumiem, kas sarakstīti virsū). Diemžēl tur jauda ir par mazu, lai testētu automašīnas vadus, citādi varētu iedot. Bosch service gan vajadzētu būt, aizved pie tiem. | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3555
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
|
11 Jan 2025, 09:35:02 @Elbarto rakstīja:
Tas masas vads atrodas vadītāja pusē?
Cik atceros jā, bet apakšā (tiek klāt no apakšas) | Offline | | |
Bemebers | | Kopš: 05. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 389
Braucu ar: BMW E61 530xd
| Sveiki
Kāds gadījumā neremontā E60 android/carplay tos ekrānus?
Problēma sekojoša, kad viss pieslēgts ekrāns pats ieslēdzas, bet deg melns fons. Spiežot uz ekrana un MENU pogas kautkas nomirgo, bet bilde neparādas. Saslēdzot visu atpakaļ veco ekrānu viss darbojas. | Offline | | |
|
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
11 Jan 2025, 14:20:56 @RolandsK rakstīja:
11 Jan 2025, 09:35:02 @Elbarto rakstīja:
Tas masas vads atrodas vadītāja pusē?
Cik atceros jā, bet apakšā (tiek klāt no apakšas)
Apskatījos, tur viss kārtībā. Pēdējās divas dienas nav bijis problēmu, tad tik tiešām kaut kur ir slikts kontakts.[ Šo ziņu laboja Elbarto, 11 Jan 2025, 14:32:50 ] | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3109
Braucu ar: MB;f15;LC
| Bišķi esmu apjucis. Skatoties sskā ,piemēram,kodjakus no 2018 uz augšu un arī E meršus tajos gados pamanu,ka vairums nav ar ādas salonu,bet kkādu pusdrēbes vai pusādas Ja meršiem likumsakarību it kā atrodu,āda ir ja motora tilpums pieaug,bet varbūt kļūdos.Vārdu sakot-esmu atpalicis no dzīves vai arī tāda ir tendence?Un nav ko iespringt?Nav jau tā,ka galīgi neuzrunā tie dalītie saloni,tikai gribu saprast,vai tā ir norma? | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7421
Braucu ar: muti
|
11 Jan 2025, 14:57:20 @ralfiks rakstīja:
Bišķi esmu apjucis. Skatoties sskā ,piemēram,kodjakus no 2018 uz augšu un arī E meršus tajos gados pamanu,ka vairums nav ar ādas salonu,bet kkādu pusdrēbes vai pusādas Ja meršiem likumsakarību it kā atrodu,āda ir ja motora tilpums pieaug,bet varbūt kļūdos.Vārdu sakot-esmu atpalicis no dzīves vai arī tāda ir tendence?Un nav ko iespringt?Nav jau tā,ka galīgi neuzrunā tie dalītie saloni,tikai gribu saprast,vai tā ir norma?
Nu tās tendences jau autojomā ir tādas viļņveidīgas, sākumā cena pieaug uz attīstības rēķina, bet tad ar nākamo modeli kaut kas tiek jau nomuhļīts nost kamēr neredz, kamēr muļķi priecājas par jaunu spīdīgu ekrānu un ja pirms 25 gadiem norma bija aizmugurē uzstādīt neatkarīgo balstiekārtu un saņemt panelī ziņojumu, kad logu šķidrums iet uz galu, tad tagad tu vari atkal dabūt jaunu golpu ar monolīto tiltu un par logu šķidrumu atcerēties tad, kad vairs nepūš | Offline | | |
strazdi | | Kopš: 23. Jan 2015
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
| Biedri
meklēju meistaru kurš var nomainīt zobsiksnu ea211evo.
Izskatu tikai ar kalibrācijas iekārtu strādājošos. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|