Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
toolis | |  Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
24 May 2017, 13:09:32 @Pufaix rakstīja:
Kāds tur īsti storijs ar velo kurpēm - cik saprotu parādās bonuss, ka pedāli var vilkt uz augšu- vari darbināt vairāk muskuļus... vidējo ātrumu tas ceļ vai ne īpaši?
tas ir mīts. kājās nav muskuļu kas atļautu tā darīt. pie ļoti maza ātruma ar zemu kadenci pret kalnu mazliet vēl var palīdzēt pamīt uz augšu ceļot, bet ne ar normālu kadenci.
vidējo ātrumu ceļ kāju stiprums ne pedāļi. | Offline | | |
Regisss  | |  Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
|
24 May 2017, 13:52:09 @toolis rakstīja:
tas ir mīts. kājās nav muskuļu kas atļautu tā darīt. pie ļoti maza ātruma ar zemu kadenci pret kalnu mazliet vēl var palīdzēt pamīt uz augšu ceļot, bet ne ar normālu kadenci.
Nu gan Tu pasakas biku stāsti... paskaties kā cilvēki pareizu pedalēšanu mācās un kā krutie džeki ar vienu kāju min... pamēģini treniņā tad ar vienu, vēlāk ar otru... redzēsi kā iest kad atkal abas kājas darbībā! 
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
semo | | Kopš: 30. Dec 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 67
Braucu ar: četriem riņķiem
|
23 May 2017, 14:56:42 @XK220 rakstīja:
23 May 2017, 14:37:44 @sergis15 rakstīja:
23 May 2017, 14:33:45 @XK220 rakstīja:
Tādi ir diezgan regulāri, bet es pāris gadu tuvā nākotnē pāriešu uz privātu servisu tiem klientiem, kas pie manis jau ir bijuši un visus haļavas tīkotājus kas no tirgus sapirkuši hlamu un atnesuši man maisiņā lai to salieku virsū, sūtīšu prom.
atstāsi zīmīti pie durvīm?!:
ja kaut kas nepatīk, ejiet nahuj please, nerakstiet un nezvaniet vairs?! 
Vienkārši durvis ir ciet lai netraucē strādāt.
Saproti to tā - nopietns klients, vajag velo gatavu un asap. Tādi ir daudz. Un daudz ir arī tādi, kas vienkārši nāk un runājās. Tad vēl tūristi velo pircēji, kuriem naudas nav. Un tas viss nenormāli paņem laiku. Kamēr runājos ar velo pircēju tūristu, varētu nopelnīt 20Eur savedot velo kārtībā. Un velo bieži vien nav pat 20Eur uzcenojums.
23 May 2017, 14:54:29 @toolis rakstīja:
kā tas strādā? profesionāls mehs tūrēs līdz komandai, vai vērsi servisu ciet un tikai pa draugam kādu retu reizi labosi?
Nu man ir tā, ka ja nestrādātu trīs slodzes, šovasar velo uz remontu vairs vispār neņemtu.
Atbrauc pie manis ciemos un tad mēģini aptvert, ka to visu menedžē un labo viens cilvēks.
Ja kas šādi jau notiek Liepājā pie slavenā "Romčika". Viņam pie servisa ir zīmīte (precīzu tekstu neatceros) bet doma bija tāda ja ko gribi tad noformulē jautājumu un tad tikai jautā par sava velo remontu. Karoč smagi ar viņu komunicēt. | Offline | | |
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2412
Braucu ar: vienu radzi
| Xk220, kamēr tu te drukā tos tekstus, butu jau 16euro nepelnijis | Offline | | |
toolis | |  Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
24 May 2017, 15:10:30 @Regisss rakstīja:
24 May 2017, 13:52:09 @toolis rakstīja:
tas ir mīts. kājās nav muskuļu kas atļautu tā darīt. pie ļoti maza ātruma ar zemu kadenci pret kalnu mazliet vēl var palīdzēt pamīt uz augšu ceļot, bet ne ar normālu kadenci.
Nu gan Tu pasakas biku stāsti... paskaties kā cilvēki pareizu pedalēšanu mācās un kā krutie džeki ar vienu kāju min... pamēģini treniņā tad ar vienu, vēlāk ar otru... redzēsi kā iest kad atkal abas kājas darbībā! 
un kāda jauda viņiem ir uz upstroke?
http://burnhamcoaching.com/myth-of-pedaling-circles/
When we look at the independent studies down on cycling bio-mechanics the picture is pretty clear. Pedaling circles results in impaired performance, loss of efficiency, and potentially increases the risk of injury. In a literature review by Simon A Jobson, et. al. (Gross efficiency and cycling performance: a brief review. 2012) it was concluded that “‘pedalling in circles’ allows pedaling to become mechanically more effective, this technique does not result in short-term improvements in gross efficiency.” In another study by Korff T, et. al. (Effect of pedaling technique on mechanical effectiveness and efficiency in cyclists.) they found that “When the participants were instructed to pull on the pedal during the upstroke, mechanical effectiveness was greater (index of force effectiveness=62.4+/-9.8%) and gross efficiency was lower (gross efficiency=19.0+/-0.7%).” What really matters is gross efficiency since that is the net result of your physiological energy propelling the bicycle.
Bottom line, pulling up on your pedal stroke and trying to achieve the perfect pedal stroke or circle spin scan will not increase performance. In fact, it is more likely to see a decrease in performance by working on mechanical efficiency since the best way to achieve the perfect circular pedal stroke is to push down easier. If you push down easier, the extensor muscles will produce a similar torque to the flexion muscles and hence produce a better mechanical efficiency but who wants to go slower. I would rather give up mechanical efficiency and just go faster. How about you?
rekur ir no profiem grafiks, neviens neminas ceļot kājas uz augšu
 | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
| tie visi grafiki ir huiņa pilnīgākā, nu vismaz viegli pārskrienot pāri un īsti nesaprotot tehniskajā valodā, par ko tur ir runa.
trekā klipšiem papildus izmanto siksnas, kā drošības līdzekli lai neizrautos kāja.
kāja izraujas dēļ tā, ka nenormāli stipri velk ar vilcējmuskuļiem.
ja nebūtu jēgas no vilcējmuskuļiem un brauktu bez klipšiem trekā, tur no nulles varētu apdirsties uzsākt un uzņemt ātrumu.
visa vilkme notiek visā ķermenī, kājas velk un rokas lauž stūri un rāmi.
tas kā papildus palīdz vēl vairāk vilkt pedāļus uz augšu.
man tie grafiki vairāk likās salīdzinājums kā spiedējs pret vilcēju.
loģiski, ka spiedēj muskulis ir spēcīgāks.
ar visu to, ka vilcēj muskulis tev piemēram palīdz par 20%, tad spiedējs var izpildīt nevis 100%, bet 120%
un 20% tas jau ir ļoti dahuja.
kā piemērs sebs, ar klipšiem tev būs trase veikta 1.30h, bez 1.45
kas brauc, paši zin, cik tur simti pa vidam var iebraukt 
vislabāk savas kājas un klipšu pedāļus var izprast kādos kalnos, kur jāuzbrauc piemēram 10km kalnā, tur arī izproti, kā ar vilcējmuskuļu palīdzību vari atputināt spiedēj muskuļus un tt
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
| karoč Tooli daram tā.
tu vivusu brauc bez klipšiem, es ar.
tā kā tu jau diezgan līdzīgi brauc, tad redzēsim starpību 
+ vēl varēsi savu rezultātu salīdzināt ar iepriekšējo vivus gonku 
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Maa | |  Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Vivus paliek populārāks
Baldonē nebūs kkads mega dalībnieku daudzums? | Offline | | |
|
toolis | |  Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
| cik sapratu pusmaratonā pilns bomis vivusam.
| Offline | | |
rainman | |  Kopš: 13. Mar 2004
Ziņojumi: 663
Braucu ar:
| vēl klipšiem labums tāds ka nedrebinās nost kāja braucot pa kankāļiem vai redeli 
... bet vai vajag klipšus vizinot sīko? Nu nezinu.. SPD pedāļos no vienas puses var ielikt plastmasas paltformas. Kad brauc ar sīko min ar platformu, bet kad brauc viens otrā pusē var ieklipsēt, vai izņemt to plastmasu ārā. Vismaz pedāļi nebūs jāmaina  | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
|
nez cik tam peleekajam briinumam raamis sver. | Offline | | |
MartinsFR | |  Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Tas rāmis vēl tā, bet ja nekļūdos, tad viņam stūrējot grozās aizmugurējais rats nevis priekšējais. Nesaprotu, kāda no tā jēga un kā to var normāli savaldīt  | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
|
25 May 2017, 08:34:03 @MartinsFR rakstīja:
Tas rāmis vēl tā, bet ja nekļūdos, tad viņam stūrējot grozās aizmugurējais rats nevis priekšējais. Nesaprotu, kāda no tā jēga un kā to var normāli savaldīt 
imho nee. tur kvadraata profils un nekas negrozaas. vienkarshi tas velo ir izjaucams. | Offline | | |
MartinsFR | |  Kopš: 13. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1398
Braucu ar: Ragaviņām no kalna.
| Nezinu vai tieši šo, bet līdzīgu es redzēju minoties pa ielu un stūrējot ar aizmugurējo ratu. | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
|
25 May 2017, 08:34:03 @MartinsFR rakstīja:
Tas rāmis vēl tā, bet ja nekļūdos, tad viņam stūrējot grozās aizmugurējais rats nevis priekšējais. Nesaprotu, kāda no tā jēga un kā to var normāli savaldīt 
man arī ir mūžīgs jautājums:
kāpēc daudzi izvēlas būt par hipsteriem?
ja ir atbilde uz manu jautājumu, tad par velosipēdu jautājumus vairs nevajadzētu uzdot 
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
25 May 2017, 08:37:22 @markelis rakstīja:
25 May 2017, 08:34:03 @MartinsFR rakstīja:
Tas rāmis vēl tā, bet ja nekļūdos, tad viņam stūrējot grozās aizmugurējais rats nevis priekšējais. Nesaprotu, kāda no tā jēga un kā to var normāli savaldīt 
imho nee. tur kvadraata profils un nekas negrozaas. vienkarshi tas velo ir izjaucams.
Ir ir, tur aizmugurējais rats grozās. Izskatās amizanti, var braucot aizmuguri pastumt uz vienu sānu un viss ritenis ir pret ielu sagriezts pa diagonāli, bet iet taisni Līkumus ņem kā ar parastu velo. Bija kkur video, nevaru atrast.
swing bike, wo kā saucās!
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja Arsmens, 25 May 2017, 09:32:19 ] | Offline | | |
|
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28474
Braucu ar: E39
|
24 May 2017, 13:09:32 @Pufaix rakstīja:
Domāju, ka vajadzētu pedāli, kas der gan parastajai, gan velo kurpei- ja braucu ar sīko krēsliņā, negribētos nepaspēt izāķēties
Shimano 520 un uzlikas
| Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10381
Braucu ar: rokām uz stūres
|
25 May 2017, 11:09:49 @Araajz rakstīja:
24 May 2017, 13:09:32 @Pufaix rakstīja:
Domāju, ka vajadzētu pedāli, kas der gan parastajai, gan velo kurpei- ja braucu ar sīko krēsliņā, negribētos nepaspēt izāķēties
Shimano 520 un uzlikas
man ir šitāds pats setups ... pa cik uz darbu nebraucu klipšu kurpēs  | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7173
Braucu ar: E34
|
25 May 2017, 07:25:00 @rainman rakstīja:
... bet vai vajag klipšus vizinot sīko? Nu nezinu.. SPD pedāļos no vienas puses var ielikt plastmasas paltformas.
ja vakar uzliki, tad nebūtu ieteicams. ja kādu laiku brauc, nav nekādas atšķirības, kādi tev pedāļi
Neatkarīgi ar ko un kā tu brauc, vēlams prognozēt 2 gājienus uz priekšu | Offline | | |
sergis15  | |  Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12125
Braucu ar: pikapu
| priekš kam sarežģīt dzīvi.
ja nepatīk velokurpēs vazāties, var paņemt šitādas.
es kad braukāju uz darbu šad tad ar felli, lietoju tāda tipa Shimano tupeles.
nākam nedēļ būs man arī šitādas, bet tās vairāk tādiem treiliem, kkur kur kalnos jākāpj un tt.
[ Šo ziņu laboja sergis15, 25 May 2017, 11:57:48 ]
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|