14 Aug 2021, 13:07:07 @Jancuks rakstīja:
Nu ko. Kādas prognozes. Cik augstu šoreiz tiks BTC līdz nogāzīsies? un tikai nevajag te par 100k Reālas prognozes lūdzu.
Tjip 100k nav reāli? Tikai gandrīz 2x. Tas, ka 100k būs līdz gada beigām vai nākamajā, par to vispār šaubu nav. Te vairāk interesē vai 3-5 gadu laikā būs 7cipparu vai nē Un vai būs flippenings un ETH būs kings. Ieguldīt zeltā un dolāros ir ieguldīt pagātnē, ieguldīt crypto ir ieguldīt nākotnē
ETH nepārsitīs BTC
ETH tuvāko nākamajā ciklā moš 20k, aiznākamajā 40.
Eth daudzums mazināsies ar pāreju uz PoS. Pašlaik aizvien aug arī pēc šī forka.
ADA ir vērts pievērst uzmanību.
BTC nebūs 7 ciparu skaitlis 5 gadu laikā, 250-300k varētu būt nākamais cikla. 10 gadu laikā tuvu tam gan varētu būt. ~800k
Nav finanšu ieteikums.
14 Aug 2021, 13:07:07 @Jancuks rakstīja:
Nu ko. Kādas prognozes. Cik augstu šoreiz tiks BTC līdz nogāzīsies? un tikai nevajag te par 100k Reālas prognozes lūdzu.
Tjip 100k nav reāli? Tikai gandrīz 2x. Tas, ka 100k būs līdz gada beigām vai nākamajā, par to vispār šaubu nav. Te vairāk interesē vai 3-5 gadu laikā būs 7cipparu vai nē Un vai būs flippenings un ETH būs kings. Ieguldīt zeltā un dolāros ir ieguldīt pagātnē, ieguldīt crypto ir ieguldīt nākotnē
Pat bail skatīties pa cik 2017 nopirku ada un vēlāk sākoties ziemai nogrūdu Šobrīd kā ETH fanam neliela skaudība pret ADA, bet tas kāpums nevar turpināties mūžīgi un būs profita ņemšana, būs pārliešana uz ETH uz BTC. Domāju 7-8, nu pie mega crypto market pampa līdz 10$ varētu uzkāpt šitajā ciklā, ja viņš piepildīsies kā prognozē un tagad tikai tā pa īstam sāksies
23 Aug 2021, 12:52:37 @edzulis rakstīja:
Pat bail skatīties pa cik 2017 nopirku ada un vēlāk sākoties ziemai nogrūdu Šobrīd kā ETH fanam neliela skaudība pret ADA, bet tas kāpums nevar turpināties mūžīgi un būs profita ņemšana, būs pārliešana uz ETH uz BTC. Domāju 7-8, nu pie mega crypto market pampa līdz 10$ varētu uzkāpt šitajā ciklā, ja viņš piepildīsies kā prognozē un tagad tikai tā pa īstam sāksies
Bet salīdzinošo droši var teikt, ka septembra vidū, viņs uzleks līdz kādi 4 un tad ies lejā un kaud kādā oktrobrī, nobembrī sāks iet uz augšu atkal? Respektīvi nevaru saprast vai ir vērts iespringt tagad vai gaidīt nākamo dip.
Nu vēsturiski septembris nav labākais mēnesis crypto. Drīzāk pēdējie gada mēneši. Bet te vairs nevar saprast vai un kā vispār tie cikli strādā, vai tur ir liels sakars ar halvingu utt. Analītikā ir dafiga visādu datu un korelāciju par visa veida assetiem, akcijām, crypto.
Pats Hoskinsons paredz 150$ ada šitajā ciklā, bet nu tas ir fking unreal pie tāda market cap
23 Aug 2021, 13:18:05 @edzulis rakstīja:
Nu vēsturiski septembris nav labākais mēnesis crypto. Drīzāk pēdējie gada mēneši. Bet te vairs nevar saprast vai un kā vispār tie cikli strādā, vai tur ir liels sakars ar halvingu utt. Analītikā ir dafiga visādu datu un korelāciju par visa veida assetiem, akcijām, crypto.
Pats Hoskinsons paredz 150$ ada šitajā ciklā, bet nu tas ir fking unreal pie tāda market cap
Vairāk interesē vai BTC šogad sasniegs 6digit.
par to 150$ Hoskinsons Twitter teica, ka tie ir meli.
23 Aug 2021, 12:52:37 @edzulis rakstīja:
Pat bail skatīties pa cik 2017 nopirku ada un vēlāk sākoties ziemai nogrūdu Šobrīd kā ETH fanam neliela skaudība pret ADA, bet tas kāpums nevar turpināties mūžīgi un būs profita ņemšana, būs pārliešana uz ETH uz BTC. Domāju 7-8, nu pie mega crypto market pampa līdz 10$ varētu uzkāpt šitajā ciklā, ja viņš piepildīsies kā prognozē un tagad tikai tā pa īstam sāksies
Bet salīdzinošo droši var teikt, ka septembra vidū, viņs uzleks līdz kādi 4 un tad ies lejā un kaud kādā oktrobrī, nobembrī sāks iet uz augšu atkal? Respektīvi nevaru saprast vai ir vērts iespringt tagad vai gaidīt nākamo dip.
Kā to var tā "salīdzinoši droši teikt"?
Es teiktu, ka viss ies augšā līdz kādai lielākai korekcijai. ADA viena pati lejā nekritīs. Vismaz drastiski nē. Kad būs korekcija, tad jā, var nokrist vairāk kā citas valūtas. Bet vai tā korekcija būs septembra vidū vai uz Ziemassvētkiem, to ir grūti paredzēt.
23 Aug 2021, 12:52:37 @edzulis rakstīja:
Pat bail skatīties pa cik 2017 nopirku ada un vēlāk sākoties ziemai nogrūdu Šobrīd kā ETH fanam neliela skaudība pret ADA, bet tas kāpums nevar turpināties mūžīgi un būs profita ņemšana, būs pārliešana uz ETH uz BTC. Domāju 7-8, nu pie mega crypto market pampa līdz 10$ varētu uzkāpt šitajā ciklā, ja viņš piepildīsies kā prognozē un tagad tikai tā pa īstam sāksies
Bet salīdzinošo droši var teikt, ka septembra vidū, viņs uzleks līdz kādi 4 un tad ies lejā un kaud kādā oktrobrī, nobembrī sāks iet uz augšu atkal? Respektīvi nevaru saprast vai ir vērts iespringt tagad vai gaidīt nākamo dip.
Kā to var tā "salīdzinoši droši teikt"?
Es teiktu, ka viss ies augšā līdz kādai lielākai korekcijai. ADA viena pati lejā nekritīs. Vismaz drastiski nē. Kad būs korekcija, tad jā, var nokrist vairāk kā citas valūtas. Bet vai tā korekcija būs septembra vidū vai uz Ziemassvētkiem, to ir grūti paredzēt.
Kaut kad jau gribēs to peļņu realizēt un ar to iepirkt vēl, respektīi domāju, ka pēc smart contract ieviešanas lielie onkuļi mēģinās nosist to cenu lejā, kaut vai tas, lai dabūtu no 6$ līdz 3$ vajag vairāk naudas nekā no 3$ līdz 1.5$ piemēram. Tikai vai tas viņiem izdosies, tāds ir jautājums.
VISA atzīmē savu ieiešanu NFTs ar crypto panka iepirkšanu par 150k Es tos sūda gifus un viņu vērtību līdz galam nesaprotu, bet ok, VISA gan jau zin, ko dara