Online
Pašreiz BMWPower skatās 578 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6082
Braucu ar: NS7
| Kajennes sāka ražot tikai 2002. 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8794
Braucu ar: m635csi
|
17 Oct 2025, 09:33:36 @protams rakstīja:
Kajennes sāka ražot tikai 2002. 
nu viņi to zināja, tāpēc jau laicīgi uzbūvēja | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7800
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
17 Oct 2025, 09:03:58 @mm325 rakstīja:
Savu no vecuma piekusušo 4.6is pirms nepilna gada noliku šķūnītī ar domu kautkad sabūvēt. Vai pienāks brīdis, kad tam būs laiks, vēl nezinu. 
Bet nu par to laiku drošvien lētāks tāpat nebūs palicis
Tikai dārgāk+daļa detaļas ņemās nost no ražošanas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4041
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
17 Oct 2025, 09:47:15 @crime rakstīja:
17 Oct 2025, 09:33:36 @protams rakstīja:
Kajennes sāka ražot tikai 2002. 
nu viņi to zināja, tāpēc jau laicīgi uzbūvēja
Žēl, ka par Cayenne turbo laicīgi nezināja  | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 838
Braucu ar:
|
16 Oct 2025, 22:38:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Viņiem ir 2 iksi, viens 4.4 otrs 4.6. Abiem ir sabūvēti motori
https://www.facebook.com/RSAworkshop/posts/pfbi...HjBypPrQ8DkyzhYl
Jā visticamāk runājām par vienu un to pašu cilvēku ! Tad jau dzinēji ir labi sabūveti tiem auto ! 
| Offline | | |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19069
Braucu ar: Braucu ar
|
17 Oct 2025, 09:23:40 @mm325 rakstīja:
A sport model, badged 4.6is was released in 2001. The 4.6is, equipped with the M62B46 V8 engine, made 342 hp (255 kW). The 4.6is was available in 4 colors (black, imola red, estoril blue, and titanium silver). It featured 20 inch wheels that were fitted over larger brakes than the stock X5. It also had additional rear fender flares along with different front and rear bumpers. In 2004, the 4.6is was replaced by a 4.8is model which was not the M62B48 4.8L V8, which Alpina developed for its Alpina B10 V8S and the Alpina Roadster V8, but rather an entirely new engine called the N62 engine producing 355 hp (265 kW).
Tas ir visretākais e53. Kopā tika saražoti ~7600gab četrās krāsās, no kuriem trešdaļa ir ar stūri bardačokā, trešdaļa Amerikas tirgum un trešdaļa Eiropiešu. Savulaik ātrākais SUV pasaulē ar atmosfērisko dzinēju. Speciāli uzbūvēta īsāka kārba, lai izkabinātu Cayenni 
Par to “īso kārbu” taisnība. Braucot vienmērīgi 100km/h, apgriezieni turas ap 3k rpm. Degvielu ēd nejēgā.
Ar 4.8is īsti nevar salīdzināt, 4.8 bija vairāk ikdienai piemērots, bet patālu no ///M. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7800
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 4.8 ir 6 ātrumu kārba, 4.6 5 ātrumi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
mm325 | |  Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1389
Braucu ar: zilu 4.6is un M50d
| 4.6is patēriņš uz šosejas 15, piepilsēta 21 | Offline | | |
|
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6082
Braucu ar: NS7
|
17 Oct 2025, 14:11:28 @mm325 rakstīja:
4.6is patēriņš uz šosejas 15, piepilsēta 21
Nu hobijaauto nav tik traki 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|