Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Latbema savirze
| Autors | Ziņojums |
| Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7251
Braucu ar:
|
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Tupa iekruķīt rūpnīcas noteiktos intervālos nav nekāda māksla un tā nav savirzes saregulēšana. Tā ir tikai iekruķīšana intervālos. Meistaram vajag zināšanas un pieredzi par konkrētiem auto kā kurš parametrs ko ietekmē un cik daudz uz kuru pusi kas jāsaliek atbilstoši rūpnīcas pielaidēm. Savulaik Dalanā vienam retro auto ar avārijā savērpušos tiltu savirzi saregulēja tā, ka ne riepas šķībi dila, ne auto uz malu vilktu ar visu šķībo tiltu. Un tas tikai tāpēc, ka meistars zināja, ko dara. Tādā situācijā arī iekārtas dotie rūpnīcas parametri var būt tikai rekomendējoši. Tā ka viens ir iekārta, bet savirzei liela nozīme ir meistara prasmēm. | Offline | | |
| GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 788
Braucu ar:
| Vēl variants ir nepirkt šķilteņus, kam bija jābūt jau zem preses. Man nevienam auto nav pastiprināti dilušas riepas/to malas pie saregulētas savirzes, jo visi auto iegādāti bez avārijām, rūpnīcas krāsojumā, lai nav pēc tam problēmu ar virsbūves rūsēšanu, kā arī šādiem un līdzīgiem brīnumiem, kad no zila gaisa konkrētam auto nevar uztaisīt savirzi
| Offline | | |
| Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 3020
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Savirzes iekārta tomēr biki dārga, lai mājās garāžā tādu turētu. | Offline | | |
| evo7 | |  Kopš: 01. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 146
Braucu ar: F31 daizelpauer
|
01 Sep 2025, 12:44:58 @Mixzzz rakstīja:
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Savirzes iekārta tomēr biki dārga, lai mājās garāžā tādu turētu.
GTs - diezgan droši ka pa 30eur tev serviss nav pats taisījis savirzi .. vai nu izjaucot piefiksē tjagu stāvokli un tāpat ieliek atpakaļ , vai arī ved citur kur taisa savirzi. Savirzes iekārta dārga un serviss specifisks - galvenais ir meistars kas ar to nodarbojas. Pārdaugavā var vēl dzīt uz Jūrkalnes ielas Automotīvu, +/- ok. | Offline | | |
| Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7251
Braucu ar:
|
01 Sep 2025, 02:59:46 @GTs- rakstīja:
Vēl variants ir nepirkt šķilteņus, kam bija jābūt jau zem preses. Man nevienam auto nav pastiprināti dilušas riepas/to malas pie saregulētas savirzes, jo visi auto iegādāti bez avārijām, rūpnīcas krāsojumā, lai nav pēc tam problēmu ar virsbūves rūsēšanu, kā arī šādiem un līdzīgiem brīnumiem, kad no zila gaisa konkrētam auto nevar uztaisīt savirzi
Lasīt māki? Retro auto, kam tā nevar jaunu tiltu dabūt, jo tādu nav ne jaunu, ne lietotu. Bet vērtība pārdesmit tūkstoši EUR. Tad vajag meistaru, lai ne tikai prot ciparus datorā saskatīt, bet arī zināt ko tie nozīmē un kā regulēt, lai šķībam tiltam riteņi ir tur un tā, kā paredzēts. Cilvēki ne tikai šķilteņus taisa, bet arī slīkoņus un pilnībā nodegušus auto, ja redz tam ekonomisku pamatojumu. | Offline | | |
| Martinsse | |  Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2451
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
31 Aug 2025, 12:05:01 @Ridlihs rakstīja:
Labāk nevajag tur vairāk. Tas džeks kas tur taisīja un tiešām saprata ko dara, tas pārcēlās uz RG Juglas filiāli + pats vairs netaisa vispār. Apmācīja vienu jaunu puišeli savā vietā. Bet arī tas strādā tajā pašā Juglas filiālē. Bet ja nevarēs saregulēt savirzi, tad arī nepateiks kāpēc, tam pieredze vēl nav. Lubānas ielā pamatā uz doto brīdi jauni puikas bez pieredzes. Viens vecais pirms pāris nedēļām pateica , lai nebrauc šodien, vieni diletanti dotajā dienā esot. Tas gan bija konkrēti par montāžu tajā brīdī. Un RG vainu nemeklē, ja nevar saregulēt.
Skandu 11 vecis ar pieredzi un taisa kamēr viss čotka + pasaka kas pa vainu, ja nevar saregulēt + atrisina vainu, ja ir vēlēšanās. Pats izbrauc, lai tiešām pārliecinātos, ka viss čotka.
Šim kontakti kkādi ir? Tas ir šis https://www.lvautoserviss.lv/ ? | Offline | | |
| most | |  Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1075
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31
| Wess Ūlmaņa var uzticēt g31 savirzi un adaptīvo lampu regulēšanu?  | Offline | | |
| Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 3020
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Iesakiet kur taisa normālu diagnostiku piekarei un savirzi reizē? | Offline | | |
|
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|