Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Latbema savirze
Autors | Ziņojums |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar:
|
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Tupa iekruķīt rūpnīcas noteiktos intervālos nav nekāda māksla un tā nav savirzes saregulēšana. Tā ir tikai iekruķīšana intervālos. Meistaram vajag zināšanas un pieredzi par konkrētiem auto kā kurš parametrs ko ietekmē un cik daudz uz kuru pusi kas jāsaliek atbilstoši rūpnīcas pielaidēm. Savulaik Dalanā vienam retro auto ar avārijā savērpušos tiltu savirzi saregulēja tā, ka ne riepas šķībi dila, ne auto uz malu vilktu ar visu šķībo tiltu. Un tas tikai tāpēc, ka meistars zināja, ko dara. Tādā situācijā arī iekārtas dotie rūpnīcas parametri var būt tikai rekomendējoši. Tā ka viens ir iekārta, bet savirzei liela nozīme ir meistara prasmēm. | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| Vēl variants ir nepirkt šķilteņus, kam bija jābūt jau zem preses. Man nevienam auto nav pastiprināti dilušas riepas/to malas pie saregulētas savirzes, jo visi auto iegādāti bez avārijām, rūpnīcas krāsojumā, lai nav pēc tam problēmu ar virsbūves rūsēšanu, kā arī šādiem un līdzīgiem brīnumiem, kad no zila gaisa konkrētam auto nevar uztaisīt savirzi
| Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2982
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Savirzes iekārta tomēr biki dārga, lai mājās garāžā tādu turētu. | Offline | | |
evo7 | |  Kopš: 01. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: F31 daizelpauer
|
01 Sep 2025, 12:44:58 @Mixzzz rakstīja:
31 Aug 2025, 13:13:56 @GTs- rakstīja:
Vienmēr, kur taisīju savirzi, dārgāk par 30eur nav bijis un ne reizi nav bijis jāpārtaisa,kur nu vēl jāmeklē atsevišķa vieta, kur to taisīt... Kur remontē auto, tur arī uztaisa. Kādās Vasju garāžās jūs remontējat savus auto,kur nav savirzes stendu vai ir līkas rokas, kas neprot to uztaisīt? Tad jau arī remontēt neprot.
Savirzes iekārta tomēr biki dārga, lai mājās garāžā tādu turētu.
GTs - diezgan droši ka pa 30eur tev serviss nav pats taisījis savirzi .. vai nu izjaucot piefiksē tjagu stāvokli un tāpat ieliek atpakaļ , vai arī ved citur kur taisa savirzi. Savirzes iekārta dārga un serviss specifisks - galvenais ir meistars kas ar to nodarbojas. Pārdaugavā var vēl dzīt uz Jūrkalnes ielas Automotīvu, +/- ok. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar:
|
01 Sep 2025, 02:59:46 @GTs- rakstīja:
Vēl variants ir nepirkt šķilteņus, kam bija jābūt jau zem preses. Man nevienam auto nav pastiprināti dilušas riepas/to malas pie saregulētas savirzes, jo visi auto iegādāti bez avārijām, rūpnīcas krāsojumā, lai nav pēc tam problēmu ar virsbūves rūsēšanu, kā arī šādiem un līdzīgiem brīnumiem, kad no zila gaisa konkrētam auto nevar uztaisīt savirzi
Lasīt māki? Retro auto, kam tā nevar jaunu tiltu dabūt, jo tādu nav ne jaunu, ne lietotu. Bet vērtība pārdesmit tūkstoši EUR. Tad vajag meistaru, lai ne tikai prot ciparus datorā saskatīt, bet arī zināt ko tie nozīmē un kā regulēt, lai šķībam tiltam riteņi ir tur un tā, kā paredzēts. Cilvēki ne tikai šķilteņus taisa, bet arī slīkoņus un pilnībā nodegušus auto, ja redz tam ekonomisku pamatojumu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|