Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 320i E36 lej ciet vienu cilindru

AutorsZiņojums
krabiss_k
25. Sep 2009, 18:07 #1

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

sveiki,auto e36, 2.0 24varstu bez vanosa, interese ari jusu domas-
sekojoshi- no 1rpm/min-3,5rpm/min viens cilindrs vai varbut vairaki taka aizlejas, sak "burbuljot", [pec tam aiziet smuka skanja, slodze tas pats(piedevam kad ieliek otraja, dod virsu, atkal aizlejas un vel kko shauda pa izputeju).
-sveces nomainiju, bija biski labak uz 300km
-abus holla devejus ari pamainiju
-pie kompja piesledzu, nevienu kljudu neuzradija
-temp. dachiku atvienojot sak daudz sudigak stradat(tas varetu nozimet, ka tas strada?)
nu nezinu, varbut sprauslas? varsti?
izsakat viedokli PAR RADUSOS PROBLEMU!
Offline
Lambertino
25. Sep 2009, 18:09 #2

Kopš: 12. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: braucamo

indukcene!
Offline
Bagio
25. Sep 2009, 18:19 #3

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

uz divlitriga bija kas līdzīgs, kompis neko neuzrādīja, problēma vairāk bija, kad motors kaut cik bija uzsilis un arī tieši šajā apgriezienu diapazonā. Vaina bij indukcenēs, it kā tās strādāja, bet dzirkstele pa švaku. Nomainiju indukcenes un viss bija kedā!

[ Šo ziņu laboja Bagio, 25 Sep 2009, 18:20:09 ]

Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 19:31 #4

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

oo, nu ja, man arii kad uzsilst lidz darba temp., tad problema paliek spilktak jutama, aukstam tas ir daudz mazak!!
bet vai var ta but, ka visas indukcenes ir pa svaku?
ir aizdoma pa pedejo cilindru, pamainiju spolites vietam, nekadu dizo izmainju!!
-kur un cik maksa spoles? manuprat lietotas nav nekads prata darbs likt?

un ja iepludes varsti ir kirdik, nevaretu but sadas problemas?

jusuprat sprauslu vaina ta nekada gadijuma nevaretu but? (cik saprotu, tad sprauslas iesmidzina benzinu viena laika, tad atveroties iep. varstam, tas panjem benzinu, tad sprausla nekada gadijuma nevar pa daudz dot benzinu?!)
Offline
marihuans
25. Sep 2009, 19:36 #5

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

lietotas pie maniim.
no siguldas 18km,murjanjos.
28899007 vai PM.

-----------------

T: 203-65-203
Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 19:49 #6

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

par spolem- man stav virsu jaw kkadas "zundspulle", tie jaw gan nav orižinal,, ir jega pirkt originalas vai kkadas citas, ja iet runa par jaunam?
un ja lietotas, tad noteikti orižinal(ja vispar ir jega tadas likt)?
Offline
Kashelz
25. Sep 2009, 19:56 #7

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kaadas ir taas spoles, kuras nechakarejas un kuras tiesham ir jeegas likt? no kuriem auto modeljiem un gadiem taadas naak?
Offline
labaiss
25. Sep 2009, 19:59 #8

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

lietotas maksa kkur 10-15ls 6gab
meklet iespejams srotos un ss.lv slud uc..
Offline
Kashelz
25. Sep 2009, 20:01 #9

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Bet tur bija konkretas kuras ir jeega pirkt, parejas var izmest miskastee Bremi vai kadas bija jaanjem.
Offline
marihuans
25. Sep 2009, 20:04 #10

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666


25 Sep 2009, 19:59:48 labaiss rakstīja:
lietotas maksa kkur 10-15ls 6gab
meklet iespejams srotos un ss.lv slud uc..


pa 10-15ls visas es atdodu tikai tad,ja nedodu garantiju,ka vinjas iet..parasti tas,kas ir ilgi staaveejushas
ja ar garantiju un orginaalaas,tad daaraak.

-----------------

T: 203-65-203
Offline
Bagio
25. Sep 2009, 20:09 #11

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Nu man bija tieši ar 2 problēmas... Biju pie viena šurika uz diagnostiku, šis paskatijās - ķļūdu nav, tad uzreiz ķērās pie spolēs, lika visas uz kaut kāda divāina PSRS laika verķa kur pārbaudīja un man pašam ar parādija! Acīm redzami dzirkstele bija sūdīgāka kā citām! Nomainītu ar citām arī lietotām un viss bija normāli!
p.s. nezinu kā tagad, bet tad cena bija 5 LS /gab par tādu kas tiešām funkcionē!
Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 20:37 #12

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

varbut kads nezin kadu kapostu, kas kkur siguldas tuvuma parbauda spoliites?? :P
tas pats marihuans varbut varetu palidzet ar parbaudi, ja tu saki ,ka pardod spolites dargak, tapec, ka dod garantiju, ka tas noteikti iet?
Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 20:41 #13

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

jaa, a bet ka tad izskaidrot,ka aukstam ta problema nav tik izteikta, ja spolishu vaina? pec butibas ja vinjas nesepte ka nakas, tad ne silta, ne aukstam nevajadzeja iet?
Offline
Kashelz
25. Sep 2009, 20:48 #14

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Pastaastat ar kaadu to PSRS laika verkji vareeja parbaudiit spoliites, man arii liekas vai nu spole kada dirshas, vai vienakrshi sveces jaunas jaieskruvee, nav vel izdariits
Offline
klimpis
25. Sep 2009, 20:54 #15

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB

ari bij tada pati problema tikai 325, kad auksts gaja tiko uzsila pie noteiktiem abarotiem glusijas nost, vainigs bija gaisa masas meritjs
Offline
Bagio
25. Sep 2009, 21:01 #16

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

es īsti nez, bet viņš pielika pa vienai tās spoles klāt un tad kko slēdzelēja, ja pareizi atceros, un divām tur tā dzirkstele bija švakāka! gan jau spečuki zinās pateikt kas tas pa aparātu!

25 Sep 2009, 20:48:11 Kashelz rakstīja:
Pastaastat ar kaadu to PSRS laika verkji vareeja parbaudiit spoliites, man arii liekas vai nu spole kada dirshas, vai vienakrshi sveces jaunas jaieskruvee, nav vel izdariits
Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 21:21 #17

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

bet gaisa masas meritaju, lamda zondi tak vajadzetu jubkura gadijuma uzradit uz kompja, ja neietu!
Offline
Zinchux
25. Sep 2009, 22:15 #18

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Bija vienam kadram tāda pati problēma ar tādu pašu dzinēju. Aizlējās, šaudīja pa izpūtēju, diagnostikā kļūdas vai nu nebija nevienas, vai arī gandrīz visu pēc kārtas uzrādīja kā beigtu. Problēma izrādījās dzinēja kompī (ECU). Zvans marihuanam. Dabūjām kompi un uzreiz aizgāja kā smērēts. Visas problēmas atrisinājās.
Offline
krabiss_k
25. Sep 2009, 23:37 #19

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

nak. jaut.- kur nak kompis? kas ir tas, kas atrodas aiz viduskonsules zem ta plauktinja?
kkads kompis ir ar lieliem stekeriem, noslapejot auto, var dzirdet, ka tas siic?!
-cik naudinjas prasa par ecu?
nu viennozimigi, degvielas un gaisa maisijums nav pareizs pie noteiktiem apgriezieniem!
-vadibas bloku var ari neuzradit pie kompja sledzot??
Offline
rezone
26. Sep 2009, 00:07 #20

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Bija lidziga problema, m52b28 , kad aizgriezh lidz tahometra galam, vai pat lidz atdurienam pret ierebezhotaju motors ta ka parlejas un neiet 1 vai 2 cilidri, uzgriezhot lidz kadam 2-3k viss atkal aiziet normali.

Kadi var but iemeesli ?

Vai ir iespejams ka delj katalizatora kursh jau ir gandriz izdezis un lamda kautko nepareizi nolasa info ?

[ Šo ziņu laboja rezone, 26 Sep 2009, 00:09:58 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo