Divpadsmit velkošie riteņi

 1-20  [21-34] 

viesis, 16. Feb 2003, 02:16

Neticu ka BMW neuzvareeja!!!! BMW labaakais taapat un jums buus to pienjemt!

viesis, 15. Feb 2003, 15:48

Viens čoms ,kurš brauc ar iX BEMB un viņa māsai ir 4matic teica: MERS ETO SAMOJA NEHODJASCAJA MASINA IZ HODJASCIH . Visa tā idiotisķā elektronika un pretslīdēšana tas ir viens murgs. Tas tā ,iz realitātes , bet fantazēt var katrs par ko grib. Vismaz starp Bemb un Meci ir skaidrs kurš ir pārāks , nezinu par Jaguar
iX RULLLEEE

GincA

KATO, 15. Feb 2003, 13:35

Ir arī normāli VIESI!

Bimmer, 14. Feb 2003, 17:27

:P

gt99, 14. Feb 2003, 17:24

Manos postos nekad netika minēts vārds kas sākas ar Q burtu.

Bimmer, 14. Feb 2003, 17:20

Cik es zinu, tad tādam A3 un TT vispār no Quattro (tā klasiskajā izpratnē) nav ne smakas, jo tiem pakaļējais tilts pieslēdzas tikai izslīdēšanas gadījumā...

gt99, 14. Feb 2003, 17:17

Jo kaut kad sen lasīju testu S4 vs. S3 un tiešām, ja atmiņa neviļ bij dažādas pilnpiedziņas sistēmas tur (ka tik ne Haldex & Torsen). Pirmdien reportošu izmeklēšanas rezultātus

Bimmer, 14. Feb 2003, 17:16

Nu, papīros visur gan rakstīts, ka 50 / 50

gt99, 14. Feb 2003, 17:14

Uz Audi ir bijušas dažādas pilnpiedziņas sistēmas. Un man liekas, ka tā dinamiski maināmā bij Synhro.

Bimmer, 14. Feb 2003, 17:04

Kas tev skaidrs? Ja tā nav, tad pasaki, kā IR?

viesis, 14. Feb 2003, 17:02

whhhhahwhahhahhahhwaaaaaa viss skaidrs ar tevi

Bimmer, 14. Feb 2003, 16:53

Neesmu Audi speciālists, bet kā pie aptaujas rezultātiem rakstīja _----_, tad Quattro no visiem pārējiem atšķiras tieši ar to, ka jauda tiek sadalīta DINAMISKI - tipa tas tilts, kuram mazāka tieksme izslīdēt(lielāka rites pretestība) arī saņem vairāk jaudas - un tas viss notiek tīri mehāniskā ceļā, lietojot Torsen diferi!

viesis, 14. Feb 2003, 16:40

bimmer var buut pastaasti kaads ir audim sadalijums pa asim?

gt99, 14. Feb 2003, 16:34

Bimmer: Tev laba humorizjūta

Bimmer, 14. Feb 2003, 16:33

Audi Q šajā testā nav, tāpēc ka:


1) kā raksta sākumā tika minēts, tad šeit tika testētas prestižākās D klases pilnpiedziņas automašīnas, acīmredzot, Audi tāds nav



2) visām testētajām automašīnām griezes momenta sadalījums pa asīm ir 40/60, bet Q tā nav.

gt99, 14. Feb 2003, 16:33

viesis: viņi negribēja ņemt vienu klasi zemāku auto šai testā jox protams Bet nopietni tad var jautāt kādēļ neņēma Legacy, kādēļ neņēma to un to utt. Vienkārši sanāca, ka žurnālistiem bij pieejami šie auto, kas jau ir labi. Audi salīdzinās nākošreiz.

viesis, 14. Feb 2003, 16:27

diez kāpēc šajā bariņā nebija A4 quattro, laikam testētāji negribēja likt pilnpiedzinjas vectēvu blakus jaunajiem!

shade, 14. Feb 2003, 02:14

Izskatās, ka visi tīņi ir sajūsmā par C klasi ... vai tā tu domāji Perf?

gt99, 13. Feb 2003, 17:09

Es tā arī nesapratu, kādēļ netika minēts galvenais iemesls, kas šo testu padarīja par objektīvu - visi auto bij pelēki.

marcis74, 12. Feb 2003, 13:18

vai tiešām jaunajam Xi ir tik jēla stūre? vecajam iX viss bija štokos.

 1-20  [21-34] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties