HGK E92 EUROFIGHTER

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140] 

waldmenz 24. Oct 2017, 07:10

Pievienošu šai sarunai nedaudz teorijas daļas no FD noteikumiem, skat zemāk Tandēmu vērtēšanas kritērijus, kas arī atbild uz iepriekš uzdotajiem jautājumiem.

5.11.TANDEM JUDGING CRITERIA
Judges are looking for the driver that performs better overall in the tandem battle, but if the judges are unable to find a clear winner, a One More Time (OMT) is called. The Judges will watch both Run 1 and Run 2. They will also compare both lead runs and both chase runs and then determine which driver was the better overall driver once both runs have been completed.

LEAD DRIVER GOALS:
 Run the qualifying line
 Run a 100 point qualifying run
 Run a chaseable lead run
 Follow the Accel/Decel map

Chaseable lead run will have filled the zones, hit the clips and maintained a consistent speed and/or slowed/braked in the proper areas, which gives the chase driver a reasonable
opportunity to chase and mimic with good proximity. Unchaseable lead run will have a variety of errors and or deductions that make it difficult for the chase driver to mimic or keep up with while in drift.

CHASE DRIVER GOALS
 Initiate no later than the lead driver
 Maintain close proximity to the lead driver with as much duration as possible
 Match or better the lead drivers angle
 Mimic the lead driver’s transitions and line throughout the course
The chase driver’s goal is to complete the course with as much proximity to the lead driver as possible, while mimicking the lead driver’s angle, line and transition points and style. The chase driver must initiate no later than the lead driver, make no corrections or mistakes, and remain in drift until the finish line has been passed to show his/her abilities in comparison to the other driver. A chase driver that does not establish and maintain proximity may be at a
disadvantage.

Locis 24. Oct 2017, 00:17

Man skiet,ka nav tāds minimālais,var būt tikai bez sānslīdes un tad ir ''0'',neieskaitās brauciens.
Ja pareizi atceros,tad ir doti 10 punkti,kas jāizdala uz abiem braucējiem. pienemsim,ja aizbrauksi ,kā prieksejais tālu prom,bet nelielā sānslīdē,dabūsiet abi pa 5 punkti(ne Tu brauc lenki,ne vins var atsedet-abi ne sadi,ne tadi ).
pēc tam otrajā braucienā,tas ,kas ķēra,jau brauks nopietnākā leņķī,bet Tu nebūsi baigi tālu,viņš dabūs 6,bet Tu 4. Tu ,kā priekšējais brauci 'taisni' lidz ar to,vinam pēc tam pietika tikai ar viena punkta pārsvaru,lai vinnētu Tevi.

Principa esot,ka prieksejam,ir jabrauc pareizas trajektorijas un lenki,baigi aizmukt nav kur. To savu uzvaru Tu izcinisi pec tam, sekojot-kopejot prieksejo ar max tuvu distanci.

Locis 23. Oct 2017, 23:41

Vadošais braucējs var uzlikt labākas riepas un jaudīgāku motoru,lai vairāk atrautos jau startā.
Es precīzi nezinu kurā seriālā un klasē ir kā,bet ir platuma ierobežojumi riepām,kā arī laikam ne visur var likt pusslikus un slikus.
Ja kvalifikācijā centās braukt skatāmāk,ar lielākiem dūmiem,leņķiem,tad uz tandēmu,mūkot varbūt ir jābrauc ātrāk,brutālāk,lai grūtāk atsēdēt astē.

Locis 23. Oct 2017, 23:36



Viena lieta,kāpēc driftu varētu vēl saukt par auto sportu,ir tas,ka tur nav sarakstits scenarijs. Ir japielagojas pie situacijas. Tev tagad būs tāds un tāds pretinieks,piemēram ,jāizdomā kādas pret šo riepas liksi. Tas viss ir jāizara ierobežotā laikā. Kaut kas saplīst autiņam,tiek dots laiks to saremontet,nepaspej,esi zaudejis. Tā tad ,ir zaudētājs un vinnētājs-tās ir sacīkstes.

User, es baigi neiespringstu driftu aizstāvēt,vispār neinteresējos par to,jo viens MTB maratons un visa interese par driftu ,kā ar nazi tika nogriezta.

Valcha 23. Oct 2017, 22:57

user.. atbilde tev būs šajā linkā

Links

agniSV 23. Oct 2017, 20:15

user - biju līdzi HGK uz šīs seonas pēdējo posmu. Varu pateikt tikai to, ka tur (ASV) tas tiešām ir autosports. Tur ir komandas ar n cilvēkiem, attieksme pret sacensībām, sponsori (nevis čoma serviss, kur ļauj samontēt ratus, bet reāli auto ražotāji utt). Auto tiek regulēti attiecīgi katrai trasei - tas ir autosports. Tas, ka neskaita sekundes, nenosaka neko. Kā jau minēja Archuks - katram braucējam ir uzdevums, kuru nosaka tiesneši.

6500 23. Oct 2017, 19:50

...taa ari user sosejas treninus neatbrauci pie manim uzbraukt bikeros pirms vairakiem gadiem... ari tad tu daudz runaji internetaa,biji mega racers uz ielam utt ...piedod,bet gadiem ejot,taa ari esi radijis sevi ka nenopietnu teelu ...ja tik loti interese sovs vai autosports,tad iesaku apmeklet nakossezon kadu lielo gonku un pasam saprast kur sakas autosports un kur sovs...nevis komentaru sadala telot ekspertu par to,kas ir autosports,kas nav...

sn 23. Oct 2017, 19:42

user, tev kāds drifteris brūti nocēla? :HeyResnaisVSdīzeļi:

6500 23. Oct 2017, 19:27

...sarunas te sen aizgajusas raznosaa ar tevi prieksgala!!!

ko Tev vel skaidrot??!!

6500 23. Oct 2017, 17:28

User,Tev kaut kadas uzmanibas probleemas?!

ZulandersKebabish 23. Oct 2017, 16:01

Vel cinas - drifts = zeme izmesta nauda un suc, viss kas par to ir jazin

Arturiks 23. Oct 2017, 15:31

User, ko Tu tur cīnies ar tiem drifteriem? Neviens, kas tajā ir iesaistīts, nekad neteiks, ka tas ir šovs.

jaks 23. Oct 2017, 07:14

arābu drifta pirmajā iemetienā arī ir pie 200kmh ar standarta toyota camry......vot olas

DSSD 22. Oct 2017, 13:16

user lielie drifteri pat nemak argumenteti atbildet

rekeds 22. Oct 2017, 08:14

motora raudājienu gan varēja ielikt

Valcha 21. Oct 2017, 19:43

user, tu esi smieklīgs un ar pēdējiem postiem atklāji, ka no "drifta kopējās ainas" sajēdz apaļu nulli +1 JZ , kā arī +1 6500, jo ar tevi nav vērts par šo tēmu diskutēt un tērēt laiku

Gaidam 2K18 FD sezonu

sn 21. Oct 2017, 10:11

Resnais_BERGS, tauta runā, ka diski nepareizie, jo jāliek ir tādus, lai riepu kapsētās gumiju par velti varētu paņemt vakara driftam

Kaross 21. Oct 2017, 03:14

Īsumā: JZ visu pateica. Diski sūds. Tā nolēma 80%, pārējiem pofig, jo galvenais ir jauda.

R_BERGS 20. Oct 2017, 20:54

kas tur bija ar tiem diksiem?

ozo 20. Oct 2017, 19:46

Tāds pats "sporta veids" kā motofrīstails vai dailslidošana. Paši drifta kūrētāji driftu no autosporta vairāk stumj uz šovu ar pusplikām meičām, afterparty, preparty, Just utt. Kad kāds pasaka, ka tas nav nopietni, tad apvainojas
Drifterus ir grūti nosaukt par autosportistiem, vismaz 90% noteikti, ne1 citā autosporta disciplīnā 90% braucēju nebūs konkurētspējīgi, turpretīm katrs autosportists ar autosporta pamatiem varēs braukt Latvijas PRO līmenī bez īpašiem treniniem.
Ja nemaldos, tas bija Talsu raliija Pilsētas dops, kur Vorobjovs brauca tā, ka drifteri klusi nokaunējās stūrī.
Paskatoties kā drifteri brauc īres kartingos, nu stipri viduvēji, cik novērots, citos sporta veidos vispār nav manīti.
Nu un uz driftu tribīnēs kāpt vispār ir briesmīgi, kontingents nepārspējams, uz RX vai šoseju viss kaut kā cilvēcīgāk.

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties