750iL īpašnieka piedzīvojumi - II

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (29)
  • Drukāt
  • 19-06-2002

    1998. gada oktobrī no Losandželosas BMW dīlera iegādājos 1989. gada izlaiduma 750iL par 11 600 USD. Kopš esmu šīs mašīnas īpašnieks, tā ir pavadījusi lielāku laiku servisā nekā manā garāžā. Šajos pāris gados esmu ieguldījis detaļās 15 000 USD un joprojām ir nepieciešami remonti. Kad nopirku auto, tā noskrējiens bija 103 000 jūdzes...

    Tam bija nepieciešama pilnīga priekšējās piekares nomaiņa, aizdedzes laika regulatora ķēdes eļļas noplūdes novēršana, pāris reizes vārstu blīvslēgu maiņa, degvielas noplūdes no padeves šļauciņas uz inžektoriem novēršana, visu siksnas zobratu un spriegotāju maiņa, stūres sistēmas šķidrumu noplūdes novēršana trīs reizes, aizmugurējo balstu maiņa, pilnīgi VISU detaļu maiņa, kuras ir saistītas ar gaisa kondicionieri un inžektoru maiņa divas reizes.



    Esmu nobraucis tikai 12 000 jūdzes kopš šo autiņu iegādājies... Pašlaik mēģinu to pārdot, bet neviens nevēlas ņemt auto ar tik bēdīgu „slimību vēsturi”. Pie kam motors patērē apmēram vienu ceturtdaļu eļļas mēnesī dēļ noplūdes gar vārstiem... Viss. Pietiek man ar BMW.

    Barry C. - bmw750.com

    Prfctyon


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties