BMW gatavo e-komercijas projektu

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (2)
  • Drukāt
  • 15-06-2002

    BMW gatavo dažas e-komercijas mājaslapas, lai palīdzētu kompānijai un tās nodaļām uzlabot klientu servisu un pārdot pēc iespējas vairāk BMW aksesuāru. Šis projekts tiks bāzēts uz kompānijas jau esošo MINI Mart (MINI Tirdzniecības centrs) Internetā, kas tirgo aksesuārus, apģērbus, elektroniku un viss kaut ko citu.

    BMW izmantos e-komercijas platformu no Intershop Communications, lai palaistu šīs mājaslapas. “KPMG Konsultāciju un Attīstības Centrs” palīdzēs šo globālo un multilingvistisko projektu īstenot. Visas lapas tiks novietotas uz Intershop’s Enfinity servera.

    Jaunās e-komercijas mājaslapas atbalstīs jau esošos e-veikalus- BMW Lifestyle Shop, C1 Shop un Rider’s Point. “Intershop” kalpo arī kā e-komercijas dzinējs šīs vasaras oficiālajam “Pasaules Čempionāta Futbolā 2002” on-line veikalam.

    Bimmer


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties