BMW prezentē apvidus kupejas X6 konceptu

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (41)
  • Drukāt
  • Raimonds Zandovskis,
    11-09-2007

    Šobrīd notiekošajā Frankfurtes autoizstādē kompānija „BMW” prezentējusi apvidus kupeju „BMW X6”, pie kam uzreiz divās versijās: kā „Sports Activity Coupe Concept” un kā „Active Hybrid”, kur pirmais ir modeļa pirmssērijveida prototips, bet otrs – kā ražošanā pirmais iespējamais „BMW” ar hibrīda spēka agregātu.

    „BMW X6” izgatavots uz „BMW X5” apvidus automobiļa bāzes, bet no tā atšķiras ar daudz agresīvāka un dinamiskāka veidola virsbūves dizainu. Būtiskākās jaunā modeļa dizaina iezīmes – izteikts aizmugurējās virsbūves statnes sagāzums kā kupejām, milzīgs priekšējais buferis ar tikpat iespaidīgiem gaisa tvērējiem un masīvs radiatora dekoratīvais režģis „BMW CS” koncepta stilā.

    :

    ::
    :
    Detalizētākas informācijas par to, ar kādiem dzinējiem varētu tikt komplektēts sērijveida „BMW X6”, pagaidām nav. Gaidāms, ka tas taps zināms jau nākamā gada sākumā, kad, visticamāk, Detroitas autoizstādē tiks prezentēta šī modeļa sērijveida versija, kas spriežot pēc spiegu fotogrāfijām, kur „BMW X6” veic izmēģinājuma braucienus, maz ar ko atšķirsies no šī prototipa.

    :
    ::
    :
    Tāpat ļoti ticams, ka „BMW X6” būs pirmais modelis markas piedāvājumā, kas iegūs hibrīda spēka agregātu – šāda modifikācija tika prezentēta Frankfurtes autoizstādē ar nosaukumu „BMW X6 Active Hybrid”. Hibrīda spēka agregāts maz ar ko atšķiras no citu autoražotāju tamlīdzīgām sistēmām, arī šeit pielietots benzīna dzinējs un divi elektromotori, kā arī divu režīmu transmisija – mazam un lielam braukšanas ātrumam. Pateicoties hibrīda tehnoloģijai, degvielas patēriņš samazināsies pat par 20 procentiem.

    :
    ::
    :
    Kā transmisija tiek izmantots variators ar ECVT elektronisko vadību. Šī transmisija spēj automātiski izvēlēties dažādus režīmus un izmantot četrus fiksētus pārnesumus, kas ļauj katram no hibrīda spēka agregāta trim motoriem darboties pie optimāliem apgriezieniem, pie tam kā paātrinājuma, tā arī bremzēšanas režīmā, kad automobiļa kinētiskā enerģija tiek pārvērsta elektrībā un uzkrājas akumulatoros.

    :
    ::
    :
    Atgādināsim, ka „BMW” hibrīda tehnoloģiju izstrādājusi sadarbībā ar koncernu „General Motors” un „DaimlerChrysler”, lai samazinātu ražošanas izmaksas. Visticamāk, ar laiku hibrīda spēka agregātu iegūs arī citi „BMW” modeļi.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties