BMW turpinās uzņemt digitālās filmas
|
|
BMW ir nolēmis atjaunot savu on-line mārketinga stratēģiju, tādejādi atkal tiks uzņemtas digitālās filmas, kur galvenie varoņi būs BMW markas automobīļi. BMWfilms.com saka, ka tā plāno iestudēt no jauna digitālo filmu ciklu “The Hire”.
Jaunās trīs filmas būs ar angļu izcelsmes aktiera Klīva Ouena (Clive Owen) piedalīšanos, kurš filmā saskarsies ar dažādām bīstamām situācijām, sēžot, protams, pie BMW stūres.
Autoražotāja pēdējie sasniegumi pārdošanas veicināšanā caur Internetu ir noveduši pie tā, ka vairākas off-line kompānijas mēģina miksēt reklāmu ar izklaidi. Nike, Burger King, General Motors un Pepsi ir vienas no tām, kas eksperimentē ar Web mārketingu, maskējot to zem izklaides, piemēram, izplatot on-line spēles.

BMW kompānijai ir jātiek skaidrībā ar aktieru un režisoru izvēli turpmākajām filmām. Pagājušā gada kampaņā piedalījās Ouens, Madonna, Mikijs Rurgs un Tomas Milians, kā arī režisors Gajs Ričijs (Madonnas vīrs) un citi. Šo filmu producents būs Deivids Finšers (David Fincher).
Bimmer