Ateljē ‘G-Power’ izstrādājis konkurentu topošajam BMW M6

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (31)
  • Drukāt
  • 01-12-2004

    Tūninga ateljē „G-Power” izstrādājis savu pārveidojumu programmu „BMW” 6.sērijas modelim. Par pamatu tika izmantota pašreizējā top-versija „BMW 645Ci”, kas aprīkota ar 4,4-litru astoņcilindru dzinēju.

    Visupirms dzinēja darba tilpums tika palielināts līdz pieciem litriem, kā arī tika modernizēta izplūdes sistēma un motora vadības programmatūra, kas ļāvis dzinēja jaudu palielināt no 333 līdz 420 zirgspēkiem. Maksimālais griezes moments pieaudzis no 450 līdz 540 Nm. No vietas līdz simts kilometriem stundā jaunums spēj paātrināties 4,8 sekundēs, bet tās maksimālais ātrums sasniedz 285 kilometrus stundā.

    :

    ::
    :

    Automobiļa balstiekārta nav būtiski mainīta – „BMW” 6.sērijas priekšējā daļa pazemināta par 20 milimetriem, bet aizmugurējā – par 25 mm. Standarta bremžu sistēma tika nomainīta ar sešvirzuļu skavām (suportiem) un 385 mm bremžu diskiem priekšā un 355 mm – aizmugurē. Vēl saviem klientiem „G-Power” piedāvā komplektu ar 20-collu riteņu diskiem un 245 mm platuma riepām priekšā un 295 mm – aizmugurē.

    :

    ::
    :

    Tāpat ateljē piedāvā virsbūves aerodinamisko komplektu, kas sevī ietver jaunu priekšējo un aizmugurējo buferi, sliekšņu uzlikas un nelielu spoileri uz aizmugurējā loga. Automobiļa salona apdarē „G-Power” piedāvā izmantot ādu un alkantru.

    Pilnīgi gatavs „G-Power” automobilis tiek piedāvāts ar nosaukumu „G-Power G6 5.0 Highline” par 210’000 eiro. Šajā summā, neskaitot bāzes automobili, ietilpst arī maksa par motora pārbūvi (33’000 eiro), salona iztapsēšanu ar ādu (14’000 eiro), virsbūves aerodinamisko komplektu (9’600 eiro), riteņu komplektu (11’800 eiro), kā arī jaunām bremzēm (8’950 eiro).


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties