BMW diagnostikas ligzda

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (26)
  • Drukāt
  • 02-06-2002

    Motortelpā, virs dzinēja atrodās diagnostikas ligzda, ar kuras palīdzību var diagnosticēt dzinēja problēmas, nomest INSPECTION/OILSERVICE, pagriezt starteri regulējot vārstus. Tālāk ir redzams šo ligzdu apraksts.

    Līdz 1987. gadam, 15 kontakti.




    1. (-) Zeme
    4. Temperatūras devējs.
    5. Lambda zonde.
    6. SRS diagostika.
    7. Service indikatoru nomešana.
    8. Kloķvārpstas stāvokļa devējs (+)
    9. Ekrāns.
    10. Kloķvārpstas stāvokļa devējs (-)
    11. Startera palaišana.
    12. Ģenerātora darbības signāls (lādēšanas relejs)
    13. Ieslēgtās aizdedzes signāls.
    14. (+) Akumulators.
    15. Ieslēgtās aizdedzes signāls.

    Pēc 1987. gada, 20 kontakti.




    1. Ieslēgtās aizdedzes signals.
    6. SRS diagnostika.
    7. SERVICE indikatoru nomešana.
    11. Startera palaišana.
    12. Ģenerātora darbības signāls (lādēšanas relejs)
    14. (+) Akumulators.
    15. Motronic RxD
    16. Lambda zonde.
    18. Motronic Programming Voltage.
    19. (-) Zeme.
    20. Motronic TxD


    20 kontaktu ligzdas vāciņš savieno ar sevīm sekojošus kontaktus:

    * 18 un 20 – ar 19
    * 15 – ar 14

    Papildinājums

    Lai nodzēstu INSP/OILSERV, ar vada gabalu savieno 7 un 19 kontaktu pie ieslēgtas aizdezes. Jāgaida līdz 15 sekundēm. Šo operāciju var veikt tikai tad, ja nedeg neviens zaļais indikators.

    Lai pārbaudītu RxD un citas lietas, ir vajadzīga speciāls COMs un programma. Reāli “mājas apstākļos” šo ligzdu var izmantot OILSERV/INSPECT nomešanai, startera pagriešanai un akumulatora lādēšanas mērīšanai. Pārējo atstājiet servisu speciālistu ziņā.

    Yur


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties