Klasiskais Porshe 911 dizaina stils, maigi pārveidotas līnijas, Cayenne apvidniekam līdzīgais interjers – šādu jauno leģendāro aizmugurē dzinēja Porsche 911 var redzēt AutoWeek izdevumā nopublicētajās bildēs. Ko tad AutoWeek žurnālistiem izdevies uzzināt par nākošās paaudzes Porscher 911?
:
: : |
:Ar rūpnīcas kodu
997 (pašreizējās paaudzes
Porsche 911 rūpnīcas kods –
996) nākošās paaudzes
Porsche 911 savu pirmizrādi piedzīvos tikai šī gada rudenī – septembra Parīzes autoizstādē. Ražošana Cuffenhauzenes rūpnīcā tiks uzsākta mēnesi pirms prezentācijas, un tirdzniecībā jaunais automobilis parādīsies jau šīgada beigās.
:
: : |
:Kopumā
Porsche vadība paredzējusi tuvākajos trīs gados izlaist 12 dažādas
Porsche 997 modifikācijas ar klasisko un visu riteņu piedziņām: no vienkāršākā
Carrera 2 līdz „bez piecām minūtēm” īstam sacīkšu automobilim
GT2. Jaunums būs
Porsche 911 S modelis. Līdzīgi kā
Boxster S salīdzinājumā ar bāzes
Boxster modeli,
Porsche 911 S par bāzes
Carrera 2 būs nedaudz jaudīgāks, ar labāku standartaprīkojumu un temēts uz Ziemeļamerikas tirgu. Neskatoties uz
997 parādīšanos tirgū, turpināsies dažu
996 modeļu ražošana (tās modifikācijas, kas
997 veidolā tirgū nonāks vēlāk, piemēram,
997 Turbo). Šādu pašu tirdzniecības stratēģiju
Porsche jau izmantoja pirms septiņiem gadiem ar
996 modeli.
:
: : |
:Pirms septiņiem gadiem
Porsche 996 parādīšanās bija īsta revolūcija. Tas bija auto, kas tapis no pilnībā baltas lapas. Var apgalvot, ka atšķirības starp pirmo
Porsche 911 paaudzi un
Porsche 993 (
Porsche 911 modelis, kuru ražoja no 1993. līdz 1998.gadam) nebija tik lielas, kā starp
993 un
996 paaudzēm.
Porsche 997 nebūs tik revolucionārs. Šajā gadījumā piemērotāk būtu runāt par automobiļa atjaunināšanu nevis par pilnībā jauna automobiļa radīšanu.
997 modelis ir
996 evolūcija.
:
: : |
:Pamanāmākās izmaiņas skārušas ārējo izskatu.
Porsche dizaineri atgriezušies pie klasiskākām
Porsche 911 formām. Pirmkārt, protams, tie ir apaļie priekšējie lukturi, kas ļoti līdzinās
Porsche 993 lukturiem. Jaunās paaudzes automobiļa priekšējais buferis atgādina
Porsche 996 Turbo buferi. Bufera trīs lielie gaisa savācēji nodrošina priekšējiem radiatoriem labāku dzesēšanu, platākie priekšējie un aizmugurējie spārni
997 automobilim piešķir izskatīgāku ārieni. Jaunā sānu spoguļu forma,
Cayenne stila durvju rokturi, izmainītie aizmugurējie lukturi un citas formas izplūdes sistēmas izejas padara
Porsche 997 izskatu pabeigtu.
:
: : |
:Dzinējs arī paņemts no
996 modeļa. Protams, bez uzlabojumiem neiztikt – ūdens dzesēšanas 3,6-litru sešcilindru boksertipa dzinējs tagad attīsta 345 Zs (+25 Zs salīdzinājumā ar
996 dzinēju).
Porsche 991 S versijai tiks dzinējs, kura jauda būs palielināta līdz 380 Zs. Dzinējiem parādīsies arī tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas nodrošinās līdz 10% degvielas ekonomiju un lielāku jaudu, bet visticamāk šī sistēma būs pieejama tikai pēc 997 modeļa atjaunināšanas (aptuveni 2007.gadā).
:
: : |
:Kabrioleta versija: |
:
Pirmo reizi
911 vēsturē pircējiem tiks piedāvāts pasūtināt
Tiptronic sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu ar uz stūres rata novietotām pārnesumu pārslēgšanas pogām, vai arī pārnesumkārbu ar dubulto sajūgu (līdzīgi
Volkswagen kompānijas
SMG pārnesumkārbai, kas pieejama
Cayenne vienkāršākajai versijai ar 3,2-litru dzinēju). Standartā gan būs tā pati sešpakāpju manuālā pārnesumkārba, kas pieejama
996 modelim.
Interjers veidots
Cayenne modeļa stilā. Saglabāsies
Porsche klasiskais mērinstrumentu novietojums panelī (ar tahometru centrā). It kā maksimālais ātrums jaunumam būs aptuveni 290 km/h, tomēr gradācija prototipu spidometram ir līdz pat 330 km/h.