Hamann parūpējies arī par Porsche Cayenne cienītājiem

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (20)
  • Drukāt
  • 16-02-2004

    Porsche apvidus automobilis Cayenne Hamann interpretācijā izskatās vīrišķīgāks un izlēmīgāks. Vācu ‘SUV’ jaunā tēla pati pamanāmākā detaļa – no pulētā nerūsējošā tērauda veidotais lielais „ķenguru sitamais”, kas sniedzas līdz radiatora restes augšai, bet lejā „saaudzis” ar automobiļa apakšas aizsardzības resti.

    :

    ::
    :
    :
    ::
    :Solīdie sliekšņi ne tikai atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu, bet arī pasargā virsbūvi:
    :Vācu tūningotāji, raksta žurnāls Autopanorama, pasvītro to, ka no resnajām caurulēm izgatavotais „ķenguru sitamais” pilda ne tikai dekoratīvo funkciju, bet arī aizsargā automobili no buktēm un skrāpējumiem, piemēram, pie neveiksmīgas parkošanās, bet apakšas aizsardzība var izrādīties diezgan noderīga bezceļos. Solīdie nerūsējošā tērauda sliekšņi tieši tāpat kalpo virsbūves aizsardzībai un, protams, palīdz automobiļa iekāpšanas un izkāpšanas laikā.

    Ja sērijveida Porsche Cayenne iztiek ar 20-collu riteņu diskiem, tad Hamann firmā tūningotais automobilis iegūst vienkārši milzīgus riteņus – speciāli šim apvidus automobilim tika izstrādāts 22-collu diametra saliekamo disku modelis Anniverssary II ar daudziem spieķiem. Alternatīvais variants – pēc „spārnotā” Porsche San Diego Express zināmais, bet speciāli priekš Cayenne izstrādātais palielināta izmēra (arī 22-collu) PG3 modelis. Komplektā ar abiem disku modeļiem tiek piedāvātas 295/30 izmēra riepas.

    :
    ::
    :
    Balstiekārtas tūnings tika veikts, ņemot vērā faktu, ka tagad apvidus automobilim nāksies „skriet” ar palielināta izmēra riteņu diskiem un zemprofila riepām. Parastajā, bez pneimoelemetiem balstiekārtā tūningotāji izmanto savas progresīvās atsperes, kas, pie tam, samazina arī klīrensu par 35 mm.

    Hamann firmā neatteicās „paburties” arī ar pneimatisko balstiekārtu: šajā gadījumā uz Cayenne tiek uzstādīts papildus balstiekārtas vadības elektroniskais bloks, pateicoties kuram arī izdodas samazināt klīrensu 40 mm robežās.

    :
    ::
    :„Hamann” nenodarbojas ar „Cayenne” dzinēja forsēšanu:
    :Tieši ar Cayenne dzinēja forsēšanu Hamann firmā nenodarbojas, bet papildus 14 Zs jaudu, uzstādot priekš Cayenne S (ar atmosfērisko dzinēju) izstrādāto izplūdes sistēmu ar četrām izejām, apvidus automobilim piešķirt tomēr var. Ja var ticēt tūningotājiem, skaņu tā rada vienkārši satriecošu, bet, pateicoties gāzu plūsmas optimizācijai, tiek sasniegts nelielais dzinēja jaudas palielinājums. Pašlaik Hamann speciālisti strādā pie Cayenne Turbo izplūdes sistēmas.

    Ja Hamann klients izteikts vēlmi mainīt apšuvumu Cayenne salonā, viņš varēs neierobežot sevi naturālās ādas krāsu vai toņu izvēlē, bet salonam papildus sportiskumu piešķirt palīdzēs dažādi alumīnija aksesuāri – tādi kā, piemēram, pedāļu uzlikas vai balsts kreisajai kājai.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties