BMW un Mercedes cīņa „premium” segmentā
|
|
BMW kompānijas vadība jau 2008. gadā cer kļūt par pasaules līderi starp „premium” klases automobiļu ražotājiem, apdzenot pēc tirdzniecības rādītājiem savu konkurentu – Mercedes-Benz.
Pēc provizoriskajām prognozēm BMW tirdzniecības rādītāji 2008. gadā pieaugs līdz 1,4 milj. vienībām gadā, kas ir gandrīz par 40% vairāk, salīdzinājumā ar 2002. gada realizāciju.
:
:![]() |
:Pagaidām Mercedes pēc tirdzniecības apjomiem ir priekšā. Pagaidām...: |
Pēc speciālistu domām tik nopietns tirdzniecības apjomu pieaugums ir iespējams uzreiz trīs jaunu BMW modeļu parādīšanās dēļ. Pie kam, divi no tiem, kompaktais apvidus auto BMW X3 un BMW 1. sērija, pēc sākotnējām prognozēm būs ļoti pieprasīti: gadā plānots pārdot līdz 80’000 jauno apvidus automobiļu un vairāk kā 100’000 BMW 1. sērijas automobiļu. Vēl viens jaunums, BMW 6. sērija, tiks izlaista tirāžā 15 līdz 20 tūkst. vienību gadā.

Kā papildus faktors BMW automobiļu tirdzniecības apjoma pieaugumam kļūs jaunās paaudzes BMW 3. sērijas saimes parādīšanās, kuras automobiļi ir šīs vācu markas bestselleri, kā arī pieprasījuma pieaugums pēc BMW 5. sērijas modeļiem.
:
:![]() |
:smart nav pieskaitāms „premium” klasei: |
:
:![]() |
:Neskatoties uz diskutablo dizainu, pieprasījums pēc BMW 5. sērijas tikai aug: |
Pēc provizoriskām prognozēm Mercedes-Benz automobiļu tirdzniecības apjoms 2010. gadā, iespējams, sasniegs 1,8 milj. vienību. No tiem 1,5 milj. automobiļu attieksies uz Mercedes marku, ieskaitot komerctransportu un kravas automobiļus, bet vēl 300’000 vienību – smart marku.
:
:![]() |
:„Premium” pieprasījums aug straujāk nekā pēc mazbudžeta automobiļiem: |