Jau vasaras vidū masu medijos parādījās pirmie jaunā Ferrari zīmējumi. Beidzot ir pieejama arī precīza informācija un reālas bildes, kas dod priekšstatu par to, kāds tad īsti būs jaunais Ferrari.

Jāsāk, protams, ar pašu galveno – šis būs četrvietīgs
Ferrari 456M pēctecis. 2 + 2 sēdvietu formula, protams, neliecina par pilnvērtīgu četru sēdvietu eksistenci, tomēr šis auto būs vienīgais
Ferrari, kas teorētiski ļaus braukt četriem cilvēkiem.

:
: : |
:Dizaineriem izdevies saglabāt Ferrari stilu: |
:Auto dizains ir
Pininfarina dizainera Ken Okuyama darbs, kas ir strādājis arī pie
Ferrari Enzo modeļa. Kā var redzēt, dizaina autoriem ir izdevies saglabāt
Ferrari stilu, bet, tai pat laikā, nekopēt nevienu no pašreizējiem
Ferrari modeļiem. Auto ir sanācis ļoti garš. Lielā garenbāze ļāva dzinēju novietot aiz priekšējās ass, tādējādi nodrošinot automobilim labāku izsvarojumu (46% priekša, 54% aizmugure).

:
: : |
:5,7-litru V12 dzinējs ar 540 Zs: |
:Šis auto būs lielākais
Ferrari modeļu rindā. Lai tas nekļūtu arī par pašu lēnāko, inženieriem to vajadzēja aprīkot ar jaudīgu dzinēju. Vasaras vidū kopā ar zīmējumiem parādījās informācija, ka šis auto būs aprīkots ar deforsētu līdz 550 zirgspēkiem 6.0-litru V12
Ferrari Enzo dzinēju. Tomēr šī informācija izrādījās maldīga.
Ferrari 612 Scaglietti iegūs uzlabotu 5.7-litru V12 dzinēju no
Ferrari 575 Maranello modeļa. Šim dzinējam uzlabojumu rezultātā jauda tika palielināta no 515 uz 540 Zs.

Protams, lielā jauda nodrošina GT klases cienīgus dinamikas rādītājus. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņem 4,2 sekundes. Bet maksimālais ātrums sasniedz patiešām iespaidīgos 315 km/h.

Publika šo auto pirmo reizi varēs skatīt Detroitas autošovā, kas notiks nākošā gada janvārī. Bet nopirkt šo auto jau varēs nākošā gada pavasarī. Aptuvenā cena būs 210’000 eiro. Jāsaka, ka Ferrari ir uzbūvējis vēl vienu apbrīnas vērtu GT klases Automobili (tieši tā, ar lielo burtu)…