Karstais brits – MG ZT 260 V8 – ar BMW sejas vaibstiem
|
|
Jaunā modifikācija saucas MG ZT 260 V8. Atšķirībā no sava priekšpiedziņas analoga MG ZT ar šķērsām novietoto spēka agregātu, jaunajam automobilim ir pievads uz aizmugurējiem riteņiem un gareniski novietots dzinējs, kas ir aizgūts no Ford Mustang. Šis automobilis ir paredzēts konkurēšanai arī ar BMW 330i.
:
:![]() |
:Vēl nesen Rover zīmols piederēja BMW koncernam, iespējams ar to arī izskaidrojama MG priekšdaļas līdzība ar BMW 3. sēriju: |
Mustanga „sirds” ar 4,6-litru darba tilpumu attīsta 260 Zs jaudu un 410 Nm griezes momentu. Vilkme tiek nodota uz aizmugurējiem riteņiem caur mehānisko piecpakāpju Tremec TR3650 ātrumkārbu ar uzlabotu pārslēgšanas mehānismu un hidraulisko sajūga pievadu, bet aizmugurējā tiltā ir pielietots pašbloķējošais diferenciālis.
:
:![]() |
:Lai arī automobilim ir 4,6-litru motors, 8 cilindri un 260 Zs, tas dinamikas rādītājos nepārspēj BMW 330i: |
Pārbūvei tika pakļauta gan stūres iekārta, gan balstiekārta: balstiekārtas noregulēšanas procesā MG inženieri priekšroku deva Eibach atsperēm un Bilstein amortizatoriem.
18 collu riteņu iekšā ir iekārtojušies bremžu mehānismi ar 325 mm (priekšā) un 332 mm (aizmugurē) diametru diskiem.
Paātrinājumam no vietas līdz 100 km/h MG ZT 260 V8 sedans patērē 6,6 sekundes, bet universālam tas prasa par vienu sekundes desmitdaļu vairāk. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.
:
:![]() |
:Pieejama būs arī versija ar stūri kreisajā pusē – citiem Eiropas tirgiem: |
Sākumā MG ZT 260 V8 parādīsies tikai britu tirgū, kur tas konkurēs ar tādiem automobiļiem kā Jaguar X-TYPE 3.0, BMW 330i un Volvo S60 T5. Britu dīleri jau pieņem pasūtinājumus automobilim par cenu no 27’995 mārciņām (apmēram $46’000). Versija ar kreiso stūri citiem Eiropas tirgiem parādīsies apmēram pēc mēneša. Ieinteresēti par „karsto” MG ir arī krievu MG Rover dīleri. Sīkāka informācija par cenām un piegādes termiņiem parādīsies vēlāk.