Insignia – nākotnes Opel?

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (14)
  • Drukāt
  • 15-09-2003

    Jau atvērtajā Frankfurtes autosalonā Opel kompānija reprezentēja savu pēdējo konceptuālo automobili. Konceptkārs, kas ir ieguvis Insignia nosaukumu, ir grezna kupeja ar acu skatienu pievelkošu, emocionāli efektīvu dizainu. Kaut arī ir grūti nosaukt šo automobili par kupeju.

    Salonā var diezgan brīvi iekārtoties 5 cilvēki. Tas ir kļuvis iespējams, pateicoties Insignia lielajai riteņu bāzei: pie kopējā auto 4,8 metru garuma, riteņu bāzes garums ir 2,92 metrus. Tā kā šī ir kārtējā variācija par hibrīda tēmu.

    Lielā radiatora reste un pakāpienos nevietotie LED lukturi, pluss izvirzītās riteņu arkas ar tajās ievietotajiem lielajiem 21 collu riteņiem konceptam dod masīvu izskatu. Bet šis masīvums neapspiež kopējo stilistiku un firmīgo piederību Opel izskatam, nepiešķir skumīgu izskatu automobilim, bet pretēji - pasvītro tā „muskuļus”, līganās virsbūves līnijas.

    Automobiļa interjers izpildīts eksterjera dizaina tonī, melni-bēši toņi, alumīnija detaļu esamība, orientācija uz vadītāju pasvītro jaunuma sportisko garu. Interesanta ir rūpīgā pieeja pie mazāko detaļu izveides un sava veida retro nošu konservatīvisms, kas ir iebārstīts kopējā interjera atmosfērā. Ņemsim, piemēram, padziļinātās spidometra, tahometra ciparnīcas ar gaišzilu apgaismojumu.

    Zem motora pārsega ir novietots V8 dzinējs ar 344 Zs lielu jaudu, kas ļauj konceptam sasniegt maksimālo 250 km/h ātrumu. Visumā jaunais Opel Insignia ir, visticamāk, priekštecis kompānijas atjauninātās modeļu rindas flagmaņiem, un sevi reprezentē kā variantu un ceļu, pa kuru attīstīsies automobiļa dizains un kopējā stilistika.

    cardesign.ru


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties