Nevis C55 no Siemens, bet gan no Mercedes ar 367 Zs

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (6)
  • Drukāt
  • 21-08-2003

    Ekskluzīvas fotogrāfijas no Nirburgringas Vācijā rāda jauno Mercedes C-klases sedanu ar V8 dzinēju, kur tiek pārbaudīts, vai tas spēj apstāties tikpat ātri, cik uzņemt ātrumu. Šis jaunais vācu super-sedans ir paredzēts nākošajam gadam, kā arī tas ir pirmais ieskats C-klases feisliftam.

    :table_open:::Pietuvošanās dizainiski E- un S-klasei::Ja ar to nepietiek, varam atklāt, ka C32 netiks pamests novārtā jaunā C55 dēļ, tas būs pieejams kā AMG uzlabotais C-klases auto. Flagmanis iegūs tādas pašas stilistiskās izmaiņas kā pārējie šīs klases modeļi, ieskaitot dzidrinātos priekšējos lukturus un aizmugurējos lukturus ar diodēm (LED). Tādejādi daļēji līdzinoties lielākajiem E- un S-klases automobiļiem.

    Arī jaunie virsbūves moldingi ir redzami caur melno plastikas maskējošo ietērpu. Tāpat kā mazākais brālis C32, arī C55 nāks ar pilnu AMG aerodinamisko ietērpu, ieskaitot zemos sliekšņa spoilerus un modificētu priekšējo un aizmugurējo buferi.

    :table_open:::Izplūdes sistēma, AMG diski - agresīvi!::Dubultā izplūdes sistēma liecina par jaudas potenciālu, ko šis auto slēpj, kopā ar liela diametra 5-spieķu lietajiem diskiem ar AMG zīmolu rada diezgan agresīvu iespaidu. Taču C32 saglabās izplūdes sistēmas izeju tikai vienā pusē – kreisajā.

    Vairāki AMG papildinājumi būs pieejami kā t.s. ekstras arī mazākajiem C-klases modeļiem, taču dizaineri ir padomājuši par to, lai C55 tomēr būtu atšķirams no citiem ar AMG papildinājumiem aprīkotiem auto – pēc priekšdaļas. Kaut arī fotouzņēmumos purngals ir diezgan pamatīgi maskēts, tāpat ir redzams, ka tam būs speciāla radiatora reste – CLK kupejas stilā.

    :table_open:::Dizaineri nezina, kāda stila MB emblēmu likt::Stilisti mokās ar to, kāda stila Mercedes emblēmu izmantot. Mūsu avoti vēsta, ka visticamāk tā būs radiatora režģī – kā tas ir normāli visām kupejām un kabrioletiem – taču varētu tikt izmantota daudz tradicionālāka emblēma, kas lepni izslienas uz motora pārsega.

    Kamēr C32 modeļa 3,2-litrīgais V6 dzinējs turpinās attīstīt 354 Zs jaudu, tikmēr C55 spēku nodrošinās atmosfēriskais 5,5-litru V8 motors ar visai iespaidīgiem 367 Zs. Gan C32, gan C55 savu jaudu uz aizmugurējiem riteņiem nogādā caur 5-pakāpju automātisko transmisiju, kaut arī vēlāk būs pieejams arī 7-pakāpju „automāts”! Jaunais modelis (kā arī C-klases feislifts) gaidāms nākamā gada februārī.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties