GT2 kļūst ātrāks, jaudīgāks, sportiskāks

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (10)
  • Drukāt
  • 18-08-2003

    Porsche kompānija šogad ir ļoti naski ķērusies klāt jaunu modeļu ražošanas uzsākšanai, kā arī jau esošo modeļu uzlabošanai (t.s. facelift). Tā šogad pie uzlabojumiem tiks arī 911-ās sērijas topmodelis Porsche 911 GT2.

    Šogad pārmaiņas modeļu rindā Porsche uzsāka ar modernizētu Porsche 911 GT3. Tālāk seko jaunie Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet un Porsche 911 Turbo Cabriolet, kas būs pieejami oktobrī. Oktobrī būs pieejami arī jaunie Porsche 911 GT3 RS, kā arī Porsche 911 Carrera 40th Anniversary Edition. Nu šim garajam sarakstam pievienojas 2004. gada Porsche 911 GT2 modelis.

    Kā jau zināms, kopš pārtrauca Porsche 911 GT1 ražošanu, 911 GT2 ir pats jaudīgākais, sportiskākais un ātrākais starp 911-iem modeļiem. 3,6-litru dzinējs ar divām turbīnām attīsta 462 Zs un 629 Nm, kas ļauj automobilim līdz 100 km/h ieskrieties 4,1 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 315 km/h! Un tas viss bez jebkādām elektroniskām palīdzības sistēmām (izņemot ABS, protams)!

    Beidzot pēc trijiem gadiem GT2 tiek uzlabots. Dzinējs netiek kardināli mainīts. Izmaiņas skar dzinēja elektronisko vadību. Pateicoties šim „čiptūningam”, dzinējs spēj attīstīt par 21 Zs vairāk (483 Zs) nekā iepriekšējais dzinējs, un līdz 640 Nm ir pieaudzis dzinēja griezes moments. Šie papildus 20 Nm ļauj šim auto līdz 100 km/h ieskrieties 4 sekundēs, bet ieskrējienam līdz 200 km/h ir nepieciešamas tikai 12,5 sekundes. Maksimālais ātrums ir pieaudzis līdz 319 km/h.

    Lielākas izmaiņas šajā ļoti sportiskajā automobilī ir veiktas piekarē. Izmainīta piekare, modificēti amortizatori un atsperes - automobilis uz ceļa uzvedas vēl labāk par priekšgājēju. Protams, svarīgas ir arī izmaiņas bremžu sistēmā - automobilis būs aprīkots ar jūtīgāku četru kanālu ABS sistēmu. Papildus ABS, jaunais GT2 ir ieguvis „Porsche Ceramic Composite Brake” (PCCB) bremžu sistēmu jau standarta komplektācijā (šī bremžu sistēma kā papildaprīkojums ir pieejama 911 Turbo, GT3 (ar atmosfērisko dzinēju) un Carrera 4S modeļiem). Sistēmā iekļautie keramiskie bremžu diski sver par 50% mazāk nekā tā paša izmēra metāla diski un ļauj auto neatsperotās masas samazināt par 18 kg.

    Nenozīmīgas izmaiņas ir skārušas arī ārējo izskatu. Ļoti stilīgs, aerodinamiski advancēts aizmugurējais antispārns tagad ir no oglekļa šķiedras, kas samazina tā svaru par 2,8 kg. Kā opcija ir iespēja šo antispārnu atstāt nekrāsotu. Un vēl vairāki dizaina elementi ir veidoti no oglekļa šķiedras. Automobilis ir ieguvis 18 collu GT3 stila diskus, kuru platums ir 8,5 collas priekšā un 12 collas aizmugurē. Šie diski ir apauti 235/40R18 (priekšā) un 315/30 R18 (aizmugurē) izmēru riepās.

    Auto pārdošanā nonāks oktobrī. Vācijā cena būs aptuveni 185 tūkstoši eiro. Protams, var teikt, ka izmaiņas ir minimālas, nenozīmīgas utt. Bet no otras puses - 911 topmodelis ir kļuvis vēl sportiskāks, jaudīgāks, ātrāks, vienkārši labāks. Atliek tikai līdz oktobrim izdomāt, kā tikt pie divsimt tūkstošiem...


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties