Vadāmības tests: pēc kaujas!
|
|
Un tātad, kam tad mēs piešķirsim uzvarētāju laurus. Nepavisam obligāti tam jābūt automobilim, kas veicis Trakstonas apli ātrāk par visiem, vai tam, kuram izdevās pašas skaistākās slīdes. Mums ir svarīgi, lai tas dotu asas izjūtas, neizjūtot bailes; iedvestu uzticību sev, kas nerobežojas ar intereses zaudēšanu; iedvestu pilnīgas saplūšanas sajūtu ar katru tā „muskuli" un vienlaicīgi nenospiestu jūsu aktivitāti.
:table_open::
:table_open:

:table_open:

Startējošais „mušas svara" kategorijā Caterham ieņēma tam pierasto augsto vietu, bet tam sekojošais Peugeot 306 GTI-6 parādīja sevi uz ceļa daudz labāk, kā varēja gaidīt, redzot tā nesaprotami lēnās sekundes aplī.
:table_open:

:table_open:

:table_open:

20 labākie
1. Lotus Elise – „Lotus vienā izejā var paveikt kaudzi darba. Tas izstaro vairāk maģiskā spēka uz kilogramu svara, nekā jebkurš cits no pretiniekiem," Ričards Bremners
2. Subaru Impreza Turbo - "Ļoti ātra automašīna un, pie tam, satriecoši vadāma. Ja reiz ar to nespēsiet braukt ātri, tas nozīme - jūs vispār nemākat ātri braukt," Džons Bārkers
3. MGF - „MG ļauj visas aizraušanās, kuras pacietīgi būtu jāpārnes mazam vidusmotora automobilim nespirinoties," Pols Horrells
4. Honda NSX - „Vidusmotora superautomobiļi parasti nemēdz būt tik lēnprātīgi. NSX piedod vadītājam visu - pavisam kā liels MGF. Tas ir satriecoši!" Džons Simisters
5. Peugeot 106 GTI - „106-ais izrādījās ātrākais pašā ātrākajā pagriezienā. Pēc baudījuma uz ieguldīto dolāru ar to grūti strīdēties, un, pie tam, drošība - nekādu sānslīžu!" Rodžers Bells
6. Caterham Superlight - „Jūs kā duelī cīnāties ar vēju, ar troksni un savējiem nerviem. Tas atspirdzina, bet labāk, lai cīņa neievelkas, - kā tas notiek duelī," Ričards Bremners
7. Peugeot 306 GTI-6 - „Labi, ka es neesmu azartisks. Citādi es nešaubīgi saderētu, ka 306-ais nebūs uz trases vislēnākais," Gevins Grīns
8. Lamborghini Diablo - „Es neesmu liels šādu mantu cienītājs, bet pēc tam, kad pabraucu ar Diablo... es tik un tā neesmu šādu lietu cienītājs," Marks Grehems
9. Toyota Supra - „Mēs uzskatījām to par ļoti ātru un ļoti bīstamu. Bet Supra izrādījās stabila un interesanta," Robs Munro-Holls
10. Mercedes-Benz E36 AMG - „36-ais mersis ir pārāk milzīgs tam, lai būtu pa īstam ātrs. Bet slaidos pagriezienos izskatās iespaidīgs," Rodžers Bells
11. Jaguar XK8 - „XK8 apbrīnojami komfortabls un izveicīgs. Tāds var būt tikai Jaguar," Džons Bārkers
12. Nissan Primera SRi - „Primera - pats vadāmākais mini-kebs no visiem, kas ir pārdošanā," Marks Grehems
13. Porsche 911 - „911-ais - lielisks zārks uz riteņiem, pie tam, vēl ar gatavu asiņaini-sarkanu apdari," Marks Grehems
14. Nissan Skyline GT-RV - „Enerģiska kustība pa Trakstonas apli pie Skyline stūres viegli atgādina ātru braukšanu zem vispārējās narkozes," Robs Munro-Holls
15. BMW M3 - „M3 - neslikts automobilis, vienkārši tiem nekā neizdodas uztaisīt to par īsti labu," Gevins Grīns
16. BMW 528i - „BMW tik ļoti nešaubīgi sabalansēts, ka ļauj jums nesodīti blēņoties," Džons Simisters
17. Citroen Xantia Activa - „Xantia demonstrē fantastisku spēju uz normāliem ceļiem, bet uz trases nelielas sānsveres tikai palīdzētu sataustīt saprātīgās vadāmības robežu. Bet tomēr to nav," Pols Simisters
18. Alfa Romeo GTV - „Salīdzinājumā ar saviem pretiniekiem, Alfa nav tik prātīga. Stūres vadība ir pārāk dinamiska priekš spocīgās stūres informētības, kuru tā pati demonstrē," Džons Simisters
19. BMW 318ti Compact - „Vadot Compact, es jutu sevi sevišķi pārliecināti, galvenokārt pateicoties tā nesteidzīgumam," Pols Horrells
20. TVR Cerbera - „Cerbera iedvesa man uzticību tikai vienā: tā bija spējīga aizbraukt uz kurieni vien vajag," Džons Bārkers
Katra automobiļa maksimālais ātrums līkumos, kā arī apļa kopējais laiks:

P.S. Rīt (31.07.) publicēsim šo testu pilnā apjomā gadījumam, ja kāds ir palaidis kaut ko garām no mēneša garumā ilgušā testa.
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997