Vadāmības tests: Porsche 911
|
|
Desmitgadēm turpinās debates par vadāmību, desmitgadēm tiek ražots 911, desmitgadēm to rāj, un desmitgades tas paliek par kulta superautomobili. Un tas viss vēl turpinās ilgt ne vienu vien desmitgadi. Rāj to par to, ka novietotais aizmugurē motors atrodas ārpus īsās riteņu bāzes, kā rezultātā no sānslīdes automobilis maniakāli cenšas pāriet virpuļošanā ap savu masas centru.

Ja kāds automobilis spēj pilnībā sagraut vadītāja pārliecību par savām spējām, tad tas ir Porsche 911 - neatkarīgi no tā, vai tam ir modernizēta aizmugures piekare un „gudrie" diferenciāļi.

:table_open::

Tomēr ar šo visu ir vienkārši cīnīties: vajag vienkārši ignorēt tamlīdzīgas lietas, uzskatīt sevi par stāvokļa noteicēju un nekrist panikā. Tad jūs uzreiz atklāsiet, ka nelaimes pienākšanai ir daudz vēstnešu, ka pateicoties automobiļa kompaktumam, to tomēr ir viegli vadīt, un ka tā ārēji nedabīgo uzvedību var pagriezt sev par labu. Lieliska ilustrācija tam - 90 grādu Klabs un nākošais līkums.

:table_open::
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997