Vadāmības tests: Subaru Impreza Turbo Prodrive
|
|
Šis „tumšais zirdziņš” jau no paša sākuma izsauca vienu iebildi: pie visām firmas Prodrive piedevām un uzlabojumiem Subaru bija visāds, bet tikai ne lēts. Kā saka, man viss patīk, man cena nepatīk ($44’000 Lielbritānijā).

:table_open::

Starp citu, Impreza Turbo bāzes modelis ar 208 Zs spēcīgu motoru, neskatoties uz visu tās pievilcību, vadības ziņā - tālu no izcilnieka. Toties pēc modernizācijas Prodrive komandā, kas gatavo mašīnas pagājušā gada rallija pasaules čempionam Kolinam Makrejam, Impreza pārvērtās par civilizētu 240 Zs stipru hotrodu. Beidziet sērot par Lancia Integrale aiziešanu mūžībā: tās dvēsele visā savā godībā iemājoja Prodrive Subaru Turbo.

:table_open::

Satriecošā saķere, gracioza stāja, filigrāna sekošana komandām, māka spēcīgi, bez mazākās aizķeres, paātrināties no vietas, lieliska stabilitāte - viss šis rada pilnīgu uzticību šim auto jebkurā trasē. Par Trakstonas apļa asajiem līkumiem nemaz nerunājot - šeit tam nav līdzīgu. Pārliecība, ko iedveš savā vadītājā Subaru Impreza, balstās uz, pirmkārt, tās uzvedības pilnīgu paredzamību jebkurā mirklī, un tikai pēc tam jau - turbomotora jaudu vai sporta piekares perfektumu. Nu, bet uz slapja ceļa pat šķirnes Lotus Elise neturas tik labi kā „krancis” Impreza. Patiešām grūti iedomāties.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997