Tādu „pleiboju” mīluļu kompānijā, kā Porsche, Jaguar un Lotus, aseksuālais Nissan izskatās bāli. Tomēr pietika ar vienu - vienīgu apli, lai saprastu: šis nav peramais puisīts. Grūti mācībās, viegli cīņā: Trakstonā, it sevišķi uz ātrākajiem nelīdzenajiem ceļa posmiem, Nissan parādīja, ka ne velti izstrādes procesa laikā tas veica tūkstošiem kilometru Nirburgringas trasē.
:table_open:
:
:Pats noturīgākais priekšpiedziņas auto: |
:Ieejot Noblā - ilgstošs kreisais pagrieziens, neatlaižat gāzi, ar stūri norādiet pareizo lenķi un
Primera paveiks visu pārējo: izvēloties vienīgo pareizo „uzbrukuma lenķi”, maigi apstrādās līkuma atlikušo daļu. To pašu var teikt par Čerčs līkumu, kur
Nissan mierīgi ar ātrumu 160 km/h, norijot nepatīkamo mini-tramplīnu, sevi parādīja kā pašu noturīgāko no priekšpiedziņas automobiļiem. Labākais
Nissan Primera apļa laiks izrādījās vienāds ar tehniski labākās
Xantia Activa laiku un par sekundi ātrāks par
MGF un
Peugeot 306 GTI-6 apļa laikiem.

:table_open:
:
:Labāks par parastu ģimenes auto: |
:Uz ceļa
Primera demonstrēja citas savas priekšrocības. Par spīti ne pašai lielākajai stabilitātes rezervei (nosauksim sasniegto riepu un seguma saķeri par saprātīgu), tas precīzi un asi „iegriezās” līkumos, ko lielā mērā veicināja aizmugurējo riteņu pāra pasīvā piestūrēšana. Atliek tikai pārvērtēt līkuma ieejas ātrumu, priekšējā ass, kā tas tai pienākas, diezgan veikli aizpeld, bet visumā mūsu testējamais pietiekami labi tika galā ar līkumainajiem piepilsētas ceļiem, sagādājot savam vadītājam daudz vairāk patīkamas minūtes, nekā tas būtu par šo naudu kaut kādam tur ģimenes tēvam paredzēts.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997