Vadāmības tests: Jaguar XK8
|
|
Grūti iedomāties, ka Jaguar XJS varētu sevi labi parādīt trekā (tūnigotās versijas - neņemam vērā), pavisam cita lieta - XK8. Tā pietiekami mīkstā piekare balansē uz tās robežas, kas ļauj tam būt lieliskam sportiskam automobilim priekš autostrādes, bet arī nepazaudē tā izredzes uz līkumotas sacīkšu trases.

:table_open:::Pat ar regulējamo amortizatoru cietību un apauts platās riepās kā mūsu automobilis, tomēr tas nav sacīkšu auto. Kamēr jūs nesaties pa taisni, stūre tiek uztverta kā pietiekoši asa, bet priekša reaģē uz vadību ātri un ļoti adekvāti, bet tomēr nepamet notiekošā nedabiskuma sajūta. Jau pirmā sarežģītā līkumu ķēde saliek visu pa savām vietām: tomēr Jags ir šausmīgi smags.

:table_open::

Jaguar XK8 vajadzētu patikt vadītājiem, kas vēlas ik pa laiciņam asas izjūtas uz ceļa bez pierastā komforta zaudēšanas. Tas pietiekoši sniedz gan vienu, gan otru.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997