Vadāmības tests: Jaguar XK8

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 15-07-2003

    Grūti iedomāties, ka Jaguar XJS varētu sevi labi parādīt trekā (tūnigotās versijas - neņemam vērā), pavisam cita lieta - XK8. Tā pietiekami mīkstā piekare balansē uz tās robežas, kas ļauj tam būt lieliskam sportiskam automobilim priekš autostrādes, bet arī nepazaudē tā izredzes uz līkumotas sacīkšu trases.

    :table_open:::Pat ar regulējamo amortizatoru cietību un apauts platās riepās kā mūsu automobilis, tomēr tas nav sacīkšu auto. Kamēr jūs nesaties pa taisni, stūre tiek uztverta kā pietiekoši asa, bet priekša reaģē uz vadību ātri un ļoti adekvāti, bet tomēr nepamet notiekošā nedabiskuma sajūta. Jau pirmā sarežģītā līkumu ķēde saliek visu pa savām vietām: tomēr Jags ir šausmīgi smags.

    :table_open:::Asas izjūtas bez komforta zaudēšanas::Pārējos gadījumos XK8 cienīgi nes savu svaru. Nelielā pārliekā pagriežamība līkumu ieejā palīdz priekšējiem riteņiem ierakstīties nepieciešamajā līnijā, un dod vadītājam iespēju visu līkumu „izrakstīt" kā pa eļļu, pilnīgā slīdē; tiesa iesākumam nepieciešams atslēgt pretbuksēšanas sistēmu. Automobiļa aizmugures saslīdēšanas gadījumā, kad automašīna iet ātrā, ilgstošā līkumā uz riteņu un ceļa saķeres robežas, bet pats Jaguar nekā nebrīdina par šo mazo nepatikšanu, pastāv nevadāmas sānslīdes draudi. Bet, lai uzrautos uz ko tādu, ir nepieciešams ļoti pacensties - uz parasta ceļa tā ieskrieties ir problemātiski. Tas pats attiecas uz reti parādošos tendenci stūres pastiprinātājam it kā atslēgties.

    Jaguar XK8 vajadzētu patikt vadītājiem, kas vēlas ik pa laiciņam asas izjūtas uz ceļa bez pierastā komforta zaudēšanas. Tas pietiekoši sniedz gan vienu, gan otru.

    Tehniska informācija:


    Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties