Vadāmības tests: Mercedes E36 AMG
|
|
Liels automobilis, liela jauda, liela izklaide. Benz neatstāj maziņas, veiklas mašīnas iespaidu, toties pārliecinošā maniere, ar kādu šasija tiek galā ar automobiļa svaru, dod pāliecinātību, ka arī tāda liela automašīna spēs visu izdarīt laikā. Iemesls, protams, kolosālais riepu saķeres spēks ar ceļu, pie tam vēl, neskatoties uz stūres gigantisko izmēru, E36 viegli vadās, klausot vieglām pirkstu kustībām.

:table_open:::Salīdzinājumā ar Jaguar XK8, E36 izskatās "asfaltam tuvāks". Tam ir cietāka piekare, kas pie tam ir pietiekoši pielaidīga, lai automašīna labi veiktu paugurainos līkumus, un pat ar atslēgtu pretizbuksēšanas sistēmu aizmugures izslīdēšanas iespēja ir neliela. Nu bet, ja noraujaties slīdē, „Mersis" prasa pilnīgu koncentrāciju kaut vai tā vienkāršā iemesla dēļ, ka, ejot sāniski, tas aizņem ļoti daudz vietas.

Vietas patešām ir nepieciešams daudz. Trakstonas plašumos ir kur "izlaist asti", un to darīt netraucē pat automātiskā ātrumkārba. Ja nebaidās, drīzumā slīdes sasniedz tādus lenķus, ka skatīties uz priekšu nākas caur sānu logiem. Bet uzmanieties, par cik saķeres atjaunošanās notiek ļoti strauji, pat rupji.

Viens no izmēģinātājiem, veicot ar „Mersi" kārtējo ātro braucienu izteicās šādi: „Tam ir dzelzs smaga gaita". Pirmklasīgs balanss augstos ātrumos ļauj E36 AMG veikt garas, skaistas visu četru riteņu slīdes tā, it kā tas neatrodas uz asfalta, bet uz ledus. Iespaidīgs skats.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997