Vadāmības tests: Alfa Romeo GTV
|
|
Precizitāte, asums un vadības adaptivitāte - priekšpiedziņas Alfa Romeo GTV šasijas firmas zīme. Ievadiet mašīnu likumā, un priekšējie riteņi tā it kā pielīmējas jūsu iedomātai braukšanas trajektorijai, bet piestūrējošā aizmugurējā ass pati pagriezīs riteņus vajadzīgajā lenķī.
:table_open::

:table_open:::Visi šie mezgli - lielieski ingredienti kokteilim ar nosaukumu "Lielās Sacensības". Intensīva bremzēšana, strauja ieeja Klabā, un Romeo aste ieslīgst tajā lieliski kontrolējamajā dreifā, pateicoties kuram degums sagriežas precīzi vajadzīgajā virzienā. Tomēr citos trases posmos, kur pietuvojas galējiem ātrumiem, šasija vairs nav ideāla. Tā, pašā ātrākajā līkumā Čerčs, kuru Primera un Peugeot 106 veic spēlējoties, mūsu Alfa ar ātrumu 160 km/h, negaidīti aizmetot asti pārāk tālu, mēģina izlidot no trases.

Vienīgais, kas neļāva GTV ieņemt augstāku vietu, salīdzinājuma ar citiem "divdesmitnieka" priekšpiedziņas modeļiem, bija kaut kāds reakciju mākslīgums, it sevišķi nenaturāli spēcīgā stūres atdeve.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997