Vadāmības tests: TVR Cerbera

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 07-07-2003

    Ja jūs vēlaties iegūt baudu no automašīnas un paņemt no tās visu, uz ko tā ir spējīga, svarīga ir iespēja paredzēt tās uzvedību, un tieši šai aspektā TVR Cerbera, vairākumam mūsu izmēģinātāju, bija nepatīkami apdalīta ar informētību. Lai gan - tas netraucēja tam parādīt sesto apļa veikšanas laiku, bet šeit, tāpat kā Lamborghini Diablo gadījumā, savu lomu nospēlēja lielā jauda, nevis vadāmība.

    Attīstot 223 km/h, Cerbera pie ieejas Klabs līkumā izrādījās tikai par 3 km/h lēnāks par Diablo. Tajā pat laikā S-veida līkumā tas izrādījās viens no pašiem lēnākajiem un vienīgais, kas, izlīdzinoties ar ieeju boksos un vēl veicot 50 metrus, vēl joprojām nespēja novērst sānslīdi.

    :table_open:::Momentānas reakcijas uz gāzes pedāļa izmaiņām, ļoti ātra stūres mehānisma un strauja aizmugurējo riteņu izslīdēšanas tendences savienojums - bīstams sajaukums. Ātros līkumos gan automobilis, gan vadītājs atrodas uz savu spēju robežas. Salīdzinājumā ar TVR Cerbera, 911-ais uzvedas kā jērs. Tur, kur 106-ais Peugeot veica Čerčs līkumu ar pilnu gāzi, TVR uzrādīja par 24 km/h mazāku ātrumu, jo pie asākas ieejas šajā līkumā asti neizbēgami sanesa. Iespējams, profesionāls izmēģinātājs ar TVR varētu iegūt labākus rezultātus, bet vairums mūsu testētāju no Cerbera kāpa ārā daudz labprātīgāk, nekā pat no Lamborghini.

    Uz koplietošanas ceļiem tikt galā ar Cerbera ir vieglāk. Tā kā šasija tiek mazākā mērā noslogota, bet pašbloķējošais diferenciālis mērenos ātrumos, samazinot sānslīdes iespējas, nebloķējas, stūres iekārta kļūst maigāka. Riepu saķere ir ļoti laba, tik pat laba - dzinēja jauda; bet ja jums radīsies vēlme pilnībā izmantot fenomenālo V-veida "astoņnieka" vilkmi, vieglu pastaigu negaidiet.

    Tehniska informācija:



    Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties