Honda NSX kļuva par atklājumu, kad to parādīja 1989. gadā. Ar vienu sitienu tā piespieda visus itāļu superautomobīļus izskatīties par muļķīgiem, slikti vadāmiem dinozauriem. Kopš tā laika ir pagājis ilgs laiks, bet NSX vēl joprojām paliek par pasaules vidusmotora automobiļu čempionu.
Ir monstri, kas, pateicoties platākām riepām un lielākam spiedienam uz ceļa segumu, ir apveltiti ar labākām saķeres īpašībām. Bet neviens no tiem nav apveltīts ar neitrālāku, paklausīgāku raksturu. Neviens cits automobilis neiedveš savā vadītājā tik daudz pārliecības un nedod tam tādu atdevi.

:table_open:
:
:Pats ātrākais automobilis trasē: |
:Uz ceļa
NSX uzvedas labāk nekā trekā. Tas apstāklis, ka mūsu žurnālista Džona Bārkera rokās tas izrādījās pats ātrākais automobilis trasē, tikai pasvītro, cik brīnišķīgs ir šis ielas auto. Uz ātriem, līkumainiem piepilsētas ceļiem
Honda NSX - īsta bauda. Stūres iekārta uzvedas pārliecinoši un pietiekoši precīzi, kaut gan uz saķeres robežas tai netraucētu nedaudz lielāks asums. Bremzes - pārsteidzošas. Vadītāja stāvoklis sēdeklī ir teicams un pavisam neatgādina dīvainās pozas, kuras nākas ieņemt pie stūres itāļu superautomobiļu laimīgajiem īpašniekiem.
:table_open:

:
:Pasaules vidusmotora automobiļu čempions: |
:Uz sacīkšu trases
NSX izrādās augstākā mērā spējīgs automobilis. Tā salīdzinoši mazā izmēra riepas ātrgaitas platajos Trakstonas posmos demonstrē galēji augstu saķeri, atliek aizmugurējām riepām pietuvoties saķeres zaudēšanas robežai, ka automobilis jau iepriekš un viennozīmīgi ziņo, ka tulīt sāksies slīde.Un šī nenozimīgā slīde tik labi iezīmējas, ļaujas kontrolei, ka
NSX pilnībā attaisno automašīnas, ar kuru var droši balansēt uz robežas arī pie ātruma 270 km/h, reputāciju.
Tehniska informācija:
Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997