Vadāmības tests: BMW 318ti Compact

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 03-07-2003

    BMW 318ti Compact laikam vistuvāk stāv vecajam 4-cilindru M3, no kura aizguva aizmugures piekari ar diagonālajām svirām. Uz parastā ceļa automobilis līkumu veikšanā ir patīkami paklausīgs gāzes pedālim un, pateicoties labām saķeres īpašībām un līganai, viennozīmīgai stūrēšanai, iedveš vadītājam pārliecību.

    :table_open:::Uzvedas līdzīgi vecajam M3 E30::Toties trekā kļūst redzami trūkumi. Kad līkumā stipri noslogojas piekare, automobilis uzvedas maigi, atsperīgi un izraisa sajukumu ar diagonālo galopēšanu, bet, kad ieej līkumā ar ļoti lielu ātrumu, jūti kā Compact plaši mētā ar aizmuguri. Vecais M3 uzvedās līdzīgi, bet paredzamāk, pie tam, viņam bija pietiekoši jaudas, lai droši vadītu procesu.

    :table_open:::Compact iedveš vadītājam pārliecību::Aizstāvot, teiksim, ka BMW var sagādāt lielu prieku, bet nedaudz straujā, reaktīvā stilā. Tas ir labs trenažieris, uz kura var saprast, kas ir aizmugurējā piedziņa un pārlieka pagriežamība, ātrumā, kas nenovedīs pie nopietnām sekām. Automobilim ir, protams, savas īpatnības, bet to sekas ir viegli prognozējamas. Stūres iekārta varēja būt nedaudz asāka (ar mazāku stūres apgriezienu skaitu), kas ļautu precīzāk ķert aizmugurējās ass negaidītās izslīdēšanas.

    Tehniskie parametri:


    Car Avtomobilj, marts-aprīlis 1997


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties