Nissan ir ļoti lepns par Skyline GT-RV spēju vācu Nirburgringas trases apli veikt ātrāk par 8 minutēm. Bet par ko tur brīnīties? Nirburgringa - trase, kur vadāmība - pats galvenais, kur riepu spējas, automašīnas līdzsvarotība un reakciju paredzamība nozīmē vairāk, kā jauda pati par sevi. Mēs nesakām, ka Skyline GT-RV 2,6-litru rindas „turbosešiniekam” pietrūkst jaudas. Drīzāk otrādi.
:table_open:
:
:Piekare paredzēta maksimālai vadāmībai: |
:Augstākā mēra cietā šīs modifikācijas daudzsviru piekare ir paredzēta maksimālai vadāmībai - ziedojot vismaz kaut kādu komfortu, un, braucot pa parastajiem ceļiem, bez sajūtas, ka brauc ar tabureti, rada arī pastāvīgus kurlus klauvējienus. Bet izejot ar to tādu aso S-veida līkumu, kā trakstonas Klabu (kurā
Nissan izrādījās ātrākais starp saviem konkurentiem), piedot var visu. Spēcīgas sporta atsperes un amortizatori veic savu darbu. To pašu var teikt par aizmugurējo riteņu elektroniski vadāmo stūrējošo mehānismu. Nemaz nerunājot par pilnpiedziņu, kas tiek galā ar 280 Zs tik „ikdienišķi”, ka tehnikas apbrīna stipri pārsniedz braukšanas prieku.

:table_open:
:
:Automobilis, kuram var piedot visu: |
:
Skyline - viens no tiem noturīgajiem auto, kuriem ļoti problemātiski izraisīt sānslīdi, un kas atgādina pa sliedēm braucošu vilcienu. Stūres iekārta - stingra, ātrdarbīga un precīza, bet ar nedaudz mākslīgu jūtīgumu. Ārpus trases robežām automobilis liekas augstākā mēra drošs, kurš nezina nekādas riteņu izspolēšanas, sānslīdes un citas nerātnības. Vadītāja nervi neiztur ilgi pirms riepas zaudē saķeri ar ceļa segumu. Un tikai, kad automobili uz trases piespieda nodemonstrēt maksimumu, uz ko tas ir spējīgs, sevi parādīja (un ļoti negaidīti, nākas atzīt) pārlieka pagriežamība, bet vadītāja „dibena" jūtīgums bija par vāju, lai efektīvi cīnītos ar sānslīdi. Vaina, protams, nav vadītājā, izskatās,- mašīnas radītāji ir pārcentušies ar elektroniku un dažādām tās sistēmām.
Tehniskie parametri:
Testa norises apraksts un trases karte
Par
Nissan Skyline varējāt lasīt arī
iepriekš
Car Avtomobilj, marts - aprīlis, 1997