Jūlijs - vadāmības mēnesis
|
|
Jūlija mēnesī BMWPower saviem lasītājiem ir sagatavojis kaut ko ievērības cienīgu. Un šis kaut kas ir „megatests” mēneša garumā. Līdz ar to šīgada jūliju BMWPower’ī var droši dēvēt par „vadāmības mēnesi".
Kas tad ir šis „megatests”? 1996. gadā pazīstamais angļu autožurnāls "CAR" veica 20 viņuprāt vislabāk vadāmo automobiļu salīdzinošo testu. Un lielāko vērību šajā testā viņi vērsa uz auto vadāmību ekstrēmos režīmos Trakstonas sacīkšu trasē.

Kas tad piedalījās šajā testā? Jāsaka, ka šajā testā dalību ņēmušo automobiļu saraksts ir ar nacionālajām iezīmēm, jo testā arī piedalās tieši angļiem raksturīgi auto - Lotus Elise, MGF, Caterham Seven Superlight. Tomēr pārmest testa rīkotājiem neobjektivitāti auto izvēlē nevar, jo testā piedalās ļoti dažādi automobiļi - sākot ar mazās klases Peugeot 106 GTI un beidzot ar superauto Lamborghini Diablo SV, pa vidum neaizmirstot arī, piemēram, premium klases sedanus. Kā tad šim divdesmitniekam veiksies trasē, varēsiet uzzināt jūlija mēnesī.
:table_open::
Tests mēneša garumā? Tātad 1. jūlijā gaidiet testa ievadu, kur varēs iepazīties ar Trakstonas trasi, testa norisi un auto vērtēšanas principiem. Un pēc tam sāksies jūlija mēneša maratons. Katru darba dienu BMWPower būs pieejams kāda konkrēta auto apraksts.
2. jūlijā Nissan Skyline GT-RV
3. jūlijā BMW 318ti Compact
4. jūlijā Honda NSX
7. jūlijā TVR Cerbera
8. jūlijā BMW M3 Evo
9. jūlijā Caterham Seven Superlight
10. jūlijā Alfa Romeo GTV
11. jūlijā Mercedes E36 AMG
14. jūlijā Citroen Xantia Activa
15. jūlijā Jaguar XK8
16. jūlijā Toyota Supra
17. jūlijā Peugeot 106 GTI
18. jūlijā Nissan Primera SRi
21. jūlijā Lotus Elise
22. jūlijā Lamborghini Diablo SV
23. jūlijā Subaru Impreza Turbo
24. jūlijā BMW 528i
25. jūlijā MGF
28. jūlijā Peugeot 306 GTI-6
29. jūlijā Porsche 911
:table_open:

Kādēļ testu stiept mēneša garumā? Tas, pirmkārt, ir darīts to BMWPower lasītāju labā, kas nevēlas lasīt garus rakstus, jo testa kopējais garums ir patiešām ievērības cienīgs. Otrkārt, BMWPower sen nav bijis dalītais tests. Treškārt, tas deva iespēju mums pievērst katram automobilim lielāku uzmanību - papildus auto bildes, kā arī mēs katram auto aprakstam pievienojam tehniskos datus, kas oriģinālajā testā nebija.
Kādēļ lasīt tik vecu testu? Lai gan tests ir „ar bārdu", tomēr apskatītie auto BMWPower lasītājiem varētu interesēt kā potenciālie personiskie auto, jo ne visi var atļauties jaunu auto. Un dažus no šiem auto var sastapt arī uz Latvijas ceļiem. Un noteikti būs ļoti maz cilvēku, kas teiks, ka 7 gadus vecs Lamborghini Diablo vai Porsche 911 nav ievērības cienīgi.
Cerams, tests Jums liksies interesants. Un gan jau katram būs savs favorīts, par kuru turēt īkšķus. Lai uzvar labākais!