Ferrari sacīkšu trasei - 360 Challenge Stradale
|
|
Ferrari, būdams viens no zināmākajiem sportisko automobiļu ražotājiem, līdz šim nebija īpaši padomājis par tiem kaislīgajiem autobraucējiem, kas no automašīnas vēlas tikai vienu – adrenalīnu! Līdz ar Ferrari 360 Challenge Stradale parādīšanos, tas tiks labots.

Viens no atpūtas veidiem, ko piekopj dārgo sportisko automobiļu īpašnieki, ir auto sacīkstes ar ielas automašīnām. Nē, ne dragreiss. Nedēļas nogalē tiek īrēta sacīkšu trase, kur ar savu auto tad arī tiek gūta nepieciešamā adrenalīna deva nākošajai darba nedēļai. Bet, ja šī nodarbe kļūst nopietna, vai standarta auto, kas paredzēts ikdienas lietošanai, spēj sniegt maksimumu? Daudzi domā, ka nē. Un tieši šiem cilvēkiem ir domāts jaunais Ferrari 360 Challenge Stradale.

:table_open::

Tieši ar svara samazināšanā panākto rezultātu auto veidotāji ir lepni visvairāk. Ferrari 360 Challenge Stradale ir par 110 kg vieglāks par standarta Ferrari 360 Modena. Un tas, ņemot vērā, ka pats 360 Modena tika veidots kā viegls auto (šim mērķim gan 360 Modena, vēlāk arī Challenge Stradale šasijas ir veidotas no alumīnija). Šāds fantastisks rezultāts ir panākts izmantojot sporta tehnoloģijas - uzlabots tika pilnīgi viss, kas vien bija iespējams. Rezultātā jaunā Ferrari pašmasa – fantastiskie 1280 kg!

Salonā ir palicis tikai pats nepieciešamākais. Jūs šeit neatradīsiet pat grīdas paklājiņus! Salona apdare ir veidota plaši izmantojot oglekļa šķiedru (carbon fiber). Tai skaitā oglekļa škiedras sēdekļi, kas ir polsterēti ar neslīdošu audumu. Mērinstrumentu panelī galveno lomu spēlē tahometrs, tādēļ tas ir novietots mērinstrumentu panelim tieši centrā. Tahometra dzeltenā ciparnīca un sarkanais indikators nodrošina lielisku kontrastu un labu tahometra lasāmību. Vēl pieminēšanas vērta ir stūre – tās augšdaļa ir nedaudz saspiesta, lai mazāk aizsegtu skatu uz priekšu, kā arī tā ir aprīkota ar formulām līdzīgu ātrumkārbas pārnesumu pārslēgšanas mehānismu.

Stradale ir ieguvusi Ferrari 360 Modena dzinēju, kas ir ticis uzlabots. Dzinējs ir novietots aizmugurē aiz auto salona un kā viens bloks ir savienots ar ātrumkārbu un diferenciāli. Maksimālā jauda dzinējam ir paaugstināta līdz 425 Zs, bet maksimālais griezes moments palicis nemainīgs – 373 Nm.

Aizmugures piedziņas Ferrari ir “apauts” deviņpadsmit collu riteņos. Riepu izmēri ir: priekšā - 225/35, aizmugurē - 285/35. Auto dinamika atbilst tā statusam: paātrinājums 0-100 km/h – 4,1 sek, maksimālais ātrums – 300 km/h. Auto pārdošanā nonāks šīgada oktobrī un aptuvenā cena būs 135 000 sterliņmārciņu. Jāsaka, šī nepavisam nav tā sliktākā “spēļmantiņa”, ar ko gūt kārtējo devu… adrenalīna.