Porsche gatavo Carrera 4S un Turbo vaļējās versijas

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 30-05-2003

    Līdz jaunās paaudzes 911 jeb Porsche 997 ir palicis apmēram gads. Bet, lai saglabātu pircēju interesi par pašreizējo Porsche 911 paaudzi, kuru sāka ražot tālajā 1996. gadā, Porsche ir izstrādājusi divas jaunas versijas šim modelim. Pie tam, abas ir Cabriolet versijas.

    :table_open:::Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet::Pirmā ir 911 Carrera 4S Cabriolet. Jau pēc nosaukuma var saprast, ka šis auto ir ticis būvēts uz 911 Carrera 4S versijas bāzes. Bet vai jumta nomaiņa ir vienīgā atšķirība starp šiem auto? Nebūt ne. Dzinējs ir palicis nemainīgs, kas ir pazīstamais 3,6-litru opozītmotors ar 320 Zs jaudu, kā arī ir saglabāta četru riteņu piedziņa. Lai nepasliktinātos auto vadāmība, nācās pastiprināt auto virsbūvi un konstrukciju un, protams, uzstādīt jumta salikšanas mehānismu (mehānisms ļauj jumtu nolaist un pacelt pat neapstājoties, ja vien braukšanas ātrums nepārsniedz 50 km/h un to dara 20 sekunžu laikā), kas noveda pie papildus 70 kg. Liekie kilogrami ir iespaidojuši paātrinājumu līdz “simtiņam”, kas ir palielinājies par 0,2 sekundēm un tagad ir 5,3 sekundes. Maksimālais ātrums paliek nemainīgs - 280 km/h. Lielākās izmaiņas ir skārušas bremžu sistēmu – kabriolets ieguva bremžu sistēmu, kuru uzstāda Porsche 911 Turbo modelim (priekšējo perforēto bremžu disku diametrs ir 300 mm), un kā papildus opcija ir iespējama Porsche Ceramic Composite Brake bremžu mehānismu uzstādīšana.

    :table_open::: Porsche 911 Turbo Cabrio::Tomēr lielāku interesi izraisa otrs automobilis – jaunais Porsche 911 Turbo Cabrio, pirmais kopš tā laika, kad 1989. gadā beidza ražot oriģinālu. Lai gan informācija par šo modeli ir skopāka, tomēr priekšstatu par jauno auto var gūt. Fotogrāfija ar jauno auto tika uzņemta testu laikā, kas norisinājās netālu no Porsche rūpnīcas Cufenhauzenē. Ražošanā automobilis nonāks šīgada vasarā, un tirdzniecība sāksies uzreiz pēc modeļa septembra debijas Frankfurtē. Porsche 911 Turbo Cabrio ir uztādīts tas pats sešcilindru 3,6-litru dzinējs ar divkāršo turbopūti, kas ir arī oriģinālajā Porsche 911 Turbo versijā. 420 Zs jauda tiek sadalīta uz visiem četriem riteņiem caur sešpakāpju manuālo ātrumkārbu vai automātisko Tiptronic. Pateicoties jumta salikšanas mehānisma uzstādīšanai un grīdas nostiprināšanai, automobilis ir palielinājis svaru par 70 kg, tomēr avoti, kas jau ir iepazinušies ar jauno modeli, ziņo, ka paātrinājums līdz 100 km/h stundā palielinās par 0,1 sek – 4,3 sekundes, bet maksimālais ātrums sastāda 305 km/h.

    Šiem auto nonākot ražošanā, kopējais Porsche 996 versiju skaits sasniegs 11 versijas. Porsche 911 39 gadu ilgajā vēsturē vienlaicīgi tik daudz dažādu versiju nekad nav ražots. Gaidām Frankfurtes autosalonu, kur notiks šo auto prezentācija.


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties