BMW dzinēji stipri kā nekad
|
|
Par spīti tam, ka Huans Pablo Montoija bija spiests izstāties, esot vadībā, iepriekšējā Austrijas Grand Prix izcīņā BMW dzinēja tehniskas kļūmes dēļ, vācu prestižais autoražotājs ir pārliecināts, ka nekas tamlīdzīgs šīs nedēļas nogales sacīkstēs nenotiks.
Montoija nokļuva sacīkstes vadībā pēc tam, kad līdzšinējais līderis Šumahers aizkavējās boksos kļūmīgas degvielas uzpildes dēļ. Kolumbietim bija labas izredzes izcīnīt pirmo uzvaru Williams komandai šajā sezonā.
Taču visai ātri šī situācija atrisinājās, jo no ierindas izgāja BMW dzinējs sakarā ar kļūmi dzesēšanas sistēmā, un sacīkstes Montoijam bija galā. Par spīti tam BMW pārstāvis Mario Tīssens uzskata, ka uzņēmuma sagatavotais un Williams komandai piegādātais dzinējs P83 ir spēcīgāks nekā jelkad.
„Austrijā mēs uzskatāmi pierādījām, ka esam starp vadošajiem. Tiesa, mēs piedzīvojām savu pirmo kļūmi sezonā, taču tas nespēj mainīt mūsu pārliecību, ka esam uz pareizā ceļa. Dzesēšanas sistēmas defekts nenotika dzinēja vainas dēļ. BMW P83 ir spēcīgāks nekā jebkad, un tas ir pie „labas veselības”," norādīja Mario Tīsens.
"Dzinēja jauda viena pati nevarēs nodrošināt uzvaru Monako, taču laba dzinēja vadāmība dos labus rezultātus šaurajos trases līkumos. „Rascasse līkums” ir vienīgā vieta F1 kalendārā, kur dzinēja apgriezieni nokrīt zem 5000 apgr./min atzīmes pirmajā pārnesumā. Ikviens mehāniķis labprāt vēlētos izvairīties no sacīkstēm šādā trasē, taču par spīti novecojušajam iekārtojumam mēs nevaram iedomāties F1 bez Montekarlo trases. Visa pasaule skatīsies šo sacīksti, un es ceru, ka mūsu sniegums būs tā vērts,” izteicās BMW pārstāvis.
Aigars Velanbergs, www.F1.lv