Varat būt droši, ka apdrošināšanas prēmija būs kosmiska, šī automobiļa apkope tās kalpošanas periodā var sasniegt pat kādas mazas valstiņas iekšzemes kopproduktu, kā arī NASA būs greizsirdīga par jūsu tēriņiem degvielai. Pašā virsotnē ir pēc speciāla pasūtinājuma izgatavotas Pirelli riepas, kuru cena ir rakstāma ar četriem cipariem par katru. Vai vēl kaut ko pastāstīt?
:table_open:
::Kad vairākus gadus atpakaļ Lamborghini pārpirka Vācijas gigants Audi, mēs zinājām, ka nākamais superauto no Itālijas staļļiem būs kaut kas īpašs. Lamborghini vienmēr bijis respektabls sava trakuma dēļ – tik ļoti, ka tas pat pieredzējuša vadītāja potenciālu spēja izmantot maksimāli. Zem Audi gādīgās paspārnes, mēs cerējām, ka apdullinošā Diablo aizvietošana būs tikpat īpaša kā parasti, tikai ar nedaudz noapaļotām virsbūves līnijām.
:table_open2:
:
:Art is everywhere...: |
:
:table_open:

::Pilnīgi jaunais
Murcielago faktiski ir vienkārši automobilis. Vizuāli tas izskatās kā nepārprotams
Diablo pēctecis, taču ar daudz pieglaustāku dizaina koncepciju. Plūdlīnijas ir daudz skaidrākas, pašpārliecinātākas, kas neprasa iežogojošus antispārnus, pārāk smailus stūrus vai juceklīgu virsmu. Šī tēma turpinās arī pašā kokpitā, kas ir pārsteidzoši askētisks. Priekš plātīšanās ir pietaupīts dzinējs, kas atrodas jums tieši aiz galvas, sēžot salonā, atskatoties jūs pamanīsiet žokli atvēzošu 6,2-litrīgu V12 dzinēju, kas ir spējīgs nodrošināt 580 Zs jaudu (par 30 Zs vairāk kā
Diablo). Visa šī enerģija nonāk uz sarežģīti veidoto pilnpiedziņas sistēmu, kura sajūgta ar pilnīgi jaunu 6-pakāpju transmisiju, izmantojot viskozo sajūgu un elektronisko vilkmes kontroles sistēmu, kas sadala griezes momentu vienlīdzīgi uz visiem riteņiem.
:table_open2:

::
Uzticamība un kvalitāte
Šeit ir svarīgi atzīmēt, ka šis ir
Audi īpašumā esošs
Lamborghini, tāpēc pieļaujams, ka kvalitātes kontrole ir tikai pieaugusi. Joprojām salons atgādina diezgan trauslas plastmasas istabiņu, kā arī dažādi apdares elementi un āda izskatās visai apšaubāmi, bet kopumā automobilis izskatās ļoti labi nokomplektēs. Tīri tehniski varētu būt jautājums par tā ilgmūžību. Šāda automašīna pēc ekstrēmas lietošanas sacīkšu trasē, radīja dīvainas vibrācijas no transmisijas, ko varētu skaidrot ar nespēju novaldīt mehāniskajiem mezgliem tik milzīgu dzinēja jaudu.
Prestižs
:table_open:

::Nav divu domu, ka
Lamborghini liek galvām pagriezties, lai atskatītos.
Lamborghini ir kā labas jūsu gaumes apliecinājums (jūs taču vienkārši nezīmējaties, bet esat tiešām labu auto pazinējs, vai ne?), kā arī no jebkura skatupunkta izskatās satriecoši. Velnišķīgi romboīdie priekšējie lukturi vizuāli ir vienkārši fantastiski un pat aizmugurējie, kurus daži uzskata par pārāk šauriem, ir labāki par
Diablo juceklīgajā aizmugures daļā esošajiem.
:table_open2:

::
Veiktspēja
Hm, ar ko lai sāk? Paātrinājums gandrīz samaina jūsu priekšējos zobus ar gudrības zobiem, maksimālais ātrums ir lielāks kā milzīga aerobusa pacelšanās laikā, kā arī saķere ar ceļu ir tik pat laba kādu varētu salīdzināt marmelādes bundžiņai ar vāku. No brīža, kad iedarbināt dzinēju un izdzirdat, ka V12 „eksplodē” brīnišķīgas kakofonijas pavadījumā, jūs zināt, ka tūlīt notiks kaut kas īpašs. Sapratīsiet arī to, ka
Murcielago 0-100 km/h sprintu veic nevis vienkārši 3,8 sekundēs, bet patiesībā nogādā jūs citā galaktikā. Lietas notiek tik ātri, ka jums ir jāsaspringst, lai censtos nofokusēt un sadalīt savas domas vienā momentā. Plānojiet visu jau uz priekšu – pieskaņojot akseleratora pedāļa kustības, stūres sagriezuma leņķi un bremžu lietošanu, cik vien progresīvi spējat. Laika rezerve, kurā mainīt savas domas, praktiski neeksistē.
Cik viegli braukt ar Murcielago?
:table_open:

:
: : |
:Leģenda, kas runā pati par sevi: |
:Tagad runāsim tieši. Braukt ar superauto nav tas pats, kas ripināt savu
Clio uz supermārketu.
Lamborghini ir sevišķi respektabls nepakļāvīgu braucēju vidū, bet ar
Murcielago ražotājs ir iegājis jaunā „lietotājam draudzīgu” sporta automobiļu ērā. Sajūgs ir daudz maigāks, salīdzinājumā ar
Diablo. Stūres iekārta arī ir lēnprātīga un mierīga pie zemiem ātrumiem. Līdz ar to tas nozīmē, ka ar šo automobili var braukt arī pa pilsētu – vismaz bez liekas panikas. Bet joprojām tam ir savas negatīvās puses: redzamība aizmugurē ir praktiski bezcerīga, kā arī tas ir tik plats, ka jūs būsiet konstantās bailēs no tā, vai kaut ko neaizķersiet. Jaunā pārnesumkārba ir lielākais uzlabojums, salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Tas ir nesatricināms un acīmredzami mehānisks savā darbībā, bet neprasa tā vadīšanai Popeye cienīgus bicepsus. Tas ir ar pārsteidzoši vidējām manierēm pilsētas plūsmā, bet palielinot ātrumu, to paliek arvien grūtāk vadīt, līdz pie pavisam liela ātruma tas kļūst kā
on-
off slēdzis – kā starpība starp mežonīgu paātrinājumu un intensīvu dzinēja bremzēšanu.
Drošība un garantija
:table_open:

:
:6,2-litrīgs V12 dzinējs ar 580 Zs: |
:
Murcielago ir aprīkots ar 2 gaisa drošības spilveniem jau standartā, bet nav neviena, kas pasargātu no sānu triecieniem. Tā ir tikai pārskatīšanās, ja jums šķiet, ka salons ir pietiekami „mīksts” – jūsu galva atspiežas tieši uz metālisku elementu, grūdiena rezultātā praktiski nav iedomājams, ka jūs nesasistu savu galvu. Lai izvairītos no tāda veida sadursmes, jūsu labā strādā divu veidu vilkmes kontrole: mehāniskais viskozais sajūgs, kas sadala griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, kā kāds no tiem zaudē saķeri ar ceļu, un elektroniskā sistēma, kas piever droseli, kad pārāk daudz jaudas nāk no dzinēja, bet riteņi ar to nespēj tikt galā, zaudējot saķeri ar ceļu.
:table_open2:

::
Ietilpība
:table_open:

:
:Redzami 355 mm ventilējamie bremžu diski: |
:Salīdzinot ar
Diablo, šī ir kā gulšņāšana vannā. Iepriekšējam modelim bija bezcerīga vieta pedāļu gājienam, saspiesta vieta kājām un ne pārāk pareizi pozicionēta stūre. Tagad durvis ir paceļamas vēl augstāk, kas atvieglo iekāpšanu un izkāpšanu. Iekāpjot iekšā, stūre automātiski atbīdās. Zem priekšējā pārsega atrodas ļoti maza bagāžas novietne, bet cik tad daudz mantas jums ir jāvadā līdzi? Visas nepieciešamās mantas jums piegādās sulainis, vai tad nē?
:table_open2:

:
:Tēvs un dēls - Diablo (no labās) un Murcielago: |
:
Tekošās izmaksas
:table_open:

:
:Velnišķīgi romboīdie priekšējie lukturi: |
:Varat būt droši, ka apdrošināšanas prēmija būs kosmiska, šī automobiļa apkope tās kalpošanas periodā var sasniegt pat kādas mazas valstiņas iekšzemes kopproduktu, kā arī NASA būs greizsirdīga par jūsu tēriņiem degvielai. Pašā virsotnē ir pēc speciāla pasūtinājuma izgatavotas
Pirelli riepas, kuru cena ir rakstāma ar četriem cipariem par katru. Vai vēl kaut ko pastāstīt?
:table_open2:

::
Komforts
Sēdekļi patiesībā ir ļoti komfortabli, kaut gan šādos ādas sēdekļos pie lieliem ātrumiem jūs slīdēsiet laukā straujos līkumos. Trokšņu līmenis ir kakofonijai atbilstošs, bet jebkurā gadījumā – jūs negribētu dzirdēt neko citu – tā ir brīnišķīga skaņa.
:table_open2:

:
:Patiesībā salons ir šaurāks, nekā sākumā izskatās, kā arī apdare ir neatbilstoša šī auto cenai, vai vainīgs Audi?: |
:
Braukšanas prieks
:table_open:

::
Murcielago šeit nav pelnījis mazāk par piecām zvaigznēm vērtējumā par braukšanas prieku, jo kāds gan citādāk varētu būt 328 km/h ātrs auto? Maksimālais labākais vērtējums šeit ir pelnīts, jo šis modelis ir daudz labāks par tā priekšteci, kas arī bija perfekts braukšanas prieka ziņā.
Murcielago stūre ir daudz „dzīvīgāka” par to, kas ir sastopama
Diablo. Stūres brīvgaita arī ir precīza – jūs vienmēr zināsiet, cik stipri to var pagriezt. Bet joprojām ir arī savas vājās puses – visa tā jauda un aizmugurē novietotais dzinējs noved pie tā, ka purngals paliek viegls, kas noved pie nepietiekamas apgriežamības, bet tik un tā tas ir pirmais
Lamborghini, kas spējīgs piedot kļūdas. Izslēdziet vilkmes kontroles sistēmu, un lietas sāk notikt daudz nemierīgāk, tagad varat izmantot visu jaudu, lai ārdītos apkārt, ļaujot riteņiem spolēt kaut vai otrajā pārnesumā, sevi iespiedis dziļi krēsla atzveltnē.
Stereo / Sat Nav
Tādas pašas ierīces, ko jūs varat atrast citos
Volkswagen/Audi grupas automobiļos, piemēram,
Bentley, tas ir viegli lietojams CD atskaņotājs un radio uztvērējs. Bet jums ir jāpajautā pašam sev, kas ir tā nepārspējamā skaņa, kas nonāk jūsu ausī no aizmugures? Kāpēc jums ir vajadzīgs vēl otrs radio?
:table_open2:

::
Ieguvums par cenu
Jūs nevarat izbēgt no fakta, ka šis automobilis ir gandrīz 50’000 Ls dārgāks par
Ferrari 360 Spider. Papildus jūs vēl iegūstat 180 Zs, pastāvīgu 4-riteņu piedziņu un iekļūšanu ekskluzīvā klubā, kas uzņemt tikai 400 cilvēkus gadā, bet kā gan jūs varat dot automašīnai, kas maksā vairāk kā vidējs mājoklis, vairāk kā divas zvaigznītes ieguvumam par šo cenu, kā arī Sat Nav sistēma ir pārāk prasta šādas cenas automobilim.
Lietots
Maz ticams, ka ilgi būs jāgaida, kamēr šāds auto nokļūs lietoto mašīnu tirgū, bet tik un tā cena vēl joprojām būs augsta.
Audi ietekmei rūpnīcas kvalitātes departamentā jābūt kā pozitīvam faktoram otrreizējā tirgus noietā, bet atcerieties, ka šīs automašīnas ir lietotas pietiekami ekstrēmi, līdz ar to jāliek jautājuma zīmes pie mehāniskās ilgdzīvojamības.
:table_open2:

::
Kopvērtējums
PAR: Apbrīnojama superauto klātesamība un veiktspēja, iespaidīgs izskats un nepārspējama vērtība.
PRET: Pilnīgi nepraktisks, šaurs un nav paredzēts bailīgajiem.
KOPĀ: Slavens, lietotājam draudzīgāks
Diablo pēctecis.
SPECIFIKĀCIJAS
Dzinējs: 6192 cc, 48 vārsti, V12, DOHC
Jauda: 580 Zs pie 7500 apgr./min.
Griezes moments: 650 Nm pie 5400 apgr./min.
Maksimālais ātrums: 328 km/h
0-100 km/h: 3.8 sekundes
Ceturtdaļjūdze: 12 sekundes (194 km/h)
Transmisija: 6-pakāpju manuālā, 4-riteņu piedziņa
Bremzes: ventilējamie diski, ABS, DRP
Svars: 1650 kg
Garums x platums x augstums: 4,6 m x 2 m x 1,2 m
Riteņu garenbāze: 2,7 m
Riepas: Pirelli P-Zero Rosso (245/35 ZR18 priekšā, 335/30 ZR18 aizmugurē)
Cena: 155’000 Ls
4car.co.uk