Renault - V6, 3 litri, aizmugures piedziņa
|
|
Renault jau pāris gadus ražo auto, kas ir viens no nopietnākajiem “spridzekļiem” savā klasē pasaulē. Būdams arī ātrākais sērijveida auto visā Renault modeļu rindā, šis auto ir pelnījis parādīties BMWPower vortālā. Un noteikti, ja šo auto pamanīsiet sev blakus pie luksofora, neesiet augstprātīgi un pirms uzsākt skriešanos, pārdomājiet šeit rakstīto.
:table_open::

Šī raksta varonis Renault Clio Sport V6, pārmantojis aizmugurējo piedziņu un bāzē ievietoto dzinēju, ir tiešs šī leģendārā auto pēctecis. Tikai, aizejot Renault no rallija un pievēršoties Formulai-1, prioritātes ir mainījušās. Un šo auto vairs uz rallija trasēm neredzēsim, toties šoseja… Renault Clio V6 ir īsts asfalta “rijējs”!

Šīgada sākumā parādījās šī modeļa otrā paaudze. 1400 kg smagais auto tiek aprīkots ar V6 trīs litru darba tilpuma atmosfērisko dzinēju, kas attīsta 255 Zs (iepriekšējā paaudzē bija 230 Zs) un 300 Nm. Ar sešpakāpju ātrumkārbas palīdzību lielais griezes moments tiek novadīts uz aizmugurējiem riteņiem. Tie arī ir atbilstoši auto spējām – auto ir uzstādītas speciāli šim modelim projektētas astoņpadsmit collu Michelin Pilot Sport riepas ar izmēriem 205/40 priekšā un 245/40 auzmugurē.

Auto “simtiņu” sasniedz tikai 5,8 sekundēs, bet 402 metru distanci (ceturtdaļjūdzi) spēj veikt 14,3 sekundēs. Maksimālais ātrums sasniedz 245 km/h. Bet – labi noregulētā piekare un virsbūves stingrība, izsvarojums starp asīm – ļauj šim auto labus rezultātus uzrādīt ne tikai taisnā ceļa posmā.

Auto tiek ražots Alpine rūpnīcā (dienā saražo 12 automobīļus) un ir pieejams trīs krāsās – Titan Grey, Iliade Blue, Mars Red. Latvijā šo auto var pasūtīt “Mūsa Motors Rīga” salonā, bet cena “kož” – 28 000 Ls.