DRAG RACE sezona atklāta

  • Raksta opcijas
  • Pievienot komentāru
  • Drukāt
  • 15-04-2003

    Tātad 12. aprīļa "BMW Speed Club" un "BT1" organizētais dragrace Biķernieku Sporta kompleksā ir noticis, neskatoties uz salīdzinoši sliktajiem laika apstākļiem. Arī skatītāji bija ļoti daudz, kas liecināja par lielo interesi. Jāatzīmē, ka šis bija pirmais oficiālais dragrace šogad! Arī par dalībnieku skaitu un kolorītumu nevarēja sūdzēties.

    Pirmo publikas sajūsmas vētru izraisīja Aiwa ar savu BMW M5 E34, pamatīgi samezdams automobiļa aizmuguri jau pirmajā kartinga trases līkumā, pirms auto novietošanas dragrace dalībniekiem paredzētajā vietā. Bet domāju, ka pašu pirmo smaidu izraisīja pie ieejas esošais melnais 5. sērijas BMW E34 ar lielu uzrakstu “KASE” priekšējā logā un sportiskas miesas uzbūves kasieri tajā.

    Jāsaka, ka laika apstākļi (iesākumā smidzināja, pēcāk sāka pat līt) diezgan daudz noteica braucēju rezultātus, jo aizmugurējās piedziņas automobiļu īpašniekiem startā tik labi neveicās, kā, piemēram, pilnpiedziņas vadītājiem vai arī dažādu elektronisko palīgierīču īpašniekiem, kā, piemēram, Yanny BMW 328Ci E46. Jāsaka, ka lielā mērā rezultātu noteica, tā saucamā, “blīve starp stūri un sēdekli”, kas dažos gadījumos bija visai pavāja, taču ar pirkstiem nerādīsim, paši zinās. Līdz ar to rūpnīcas izdotā bukletiņa cipariņam pie atzīmes “ieskrējiens 0-100 km/h, s” šeit nebija visai izšķiroša loma.

    Kad prakstiski visi dalībnieki bija ieradušies, varēja manīt automobiļus, kas iepriekš nebija reģistrējušies BMWPower.lv dalībnieku anketā, kā arī otrādi – nebija dažu no tiem, kas bija iepriekš reģistrējušies. Piemēram, nebija Mini Cooper, Subaru Impreza, BMW 850i, Audi S2 u. tml., toties no iepriekš nereģistrētajiem Toyota Celica, ZAZ 968M ar “es te biju” tipa dažādu personu uzrakstiem un klasiskā VW Beetle, kas izraisīja vienas no lielākajām skatītāju emocijām.

    Protams, skatītājiem bija auksti, taču sirdis sasildīja dobjā motoru rūkoņu (jāatzīmē šeit Honda CRX un Mitsubishi GT 3000 izplūdes sistēma). Dzīve nav rožu dārzs – garlaicīgas bija pauzes starp katru braucienu (piemēram, kvalifikāciju un handikapa dragrace), lieti būtu noderējuši solītie priekšnesumi ar riepu “dedzināšanu” u. tml., jo katrs izklaidējās starpbrīžos kā māk, arī pa kādai stikla alus pudelei no tribīnēm nolidoja...



    Dragrace laikā varēja manīt, ka automobiļiem tas ir grūts pārbaudījums, jo jau pēc kvalifikācijas motora pārsegi daudziem bija vaļā... Neiztikt arī bez ekscesiem – jau pēc kāda trešā brauciena “izbeidzās” 3. sērijas BMW E30 ar 5,0-litrīgu V12 dzinēju, kurš “nokūpēja” gluži kā Formula-1, iztvaikojot visam dzesēšanas sķidrumam... Jāsaka, ka aparāta veikums nebija slikts, lai arī startā visiem pamatīgi zaudēja spolēšanas dēļ, pēcāk (2. pārnesumā) izšāvās kā bulta un palidoja garām savam sāncensim. Ļoti labu sniegumu rādīja Valērijs ar savu Mitsubishi GT 3000, kurš jau kvalifikācijā lika manīt, ka zemāk par 1. vietu kopvērtējumā nebūs, jo Dodge ar saviem (it kā) 450 Zs neizskatījās tik daudzsološi.

    Jāatzīmē arī atraktīvā pasākuma vadītāja Crazy Ābola veikums, kurš nemitīgi atgādināja, ka šeit nav ieradušies “lupatas”, bet gan “īsti vīri” ne jau ar “kumeļiem”, bet gan “mežonīgiem zirgiem”, kas šeit nav ieradušies “patērzēt”, bet gan “DRĀZTIES”, lai pierādītu, kam ir “garāks un lielāks”... Viss jau būtu labi, bet skatītājiem domājams būtu daudz lietderīgāk uzzināt, kas kuram “zirgam” zem motora pārsega, jo skatītāju reakcija bija neadekvāta, kad Mazda 323F pieveica kādu no 3. sērijas BMW E36, pēc kā no publikas varēja dzirdēt “smotri kak eta bembuha proigrala kakomu ta #!%^&*” (skaties, kā tas bembis “pakāsa” kaut kādam #!%^&* - aut.) Jāsaka, ka lielākās daļas reakcija vienmēr bija tamlīdzīga, kad kāds no BMW zaudēja kādam, kas nav BMW, acīmredzot publika zina, kas patiesībā ir ātrākais un labākais, vienkārši šoreiz laikam nav paveicies.

    Uzvarētāji pa klasēm:

    līdz 2000cm3
    1. Kaspars Martinsons Honda CRX 1,8
    2. SteelRat BMW E36 318i
    3. Celica Fans Toyota Celica 2,0


    2001-3000cm3
    1. Mazda 323 1,8T
    2. Jānis Brūveris BMW E46 328i
    3. Mārtiņš Grigorjevs BMW E30 325ix

    virs 3001cm3
    1. Valērijs Bušujevs Mitsubishi 3000GT 3,0 TT
    2. Lauris Līcis BMW ///M5 E34
    3. Dzintars Dambergs Mitsubishi Lancer EVO VII

    Handicup DRAG RACE
    1. Toms Krieķis BMW E36 325i
    2. Anders BMW E36 318is
    3. Mārtiņš Grigorjevs BMW E30 325ix

    Iespējams, pēc svētkiem būs izdrukas ar laikiem utt.

    Bildes


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties