Sarkanā bulta - Mazda RX-7
|
|
Katram ir sava vīzija būvējot auto. Citreiz viena vīzija pāriet citā un pārtop ultimatīvā kopumā. Kā daudziem ir zināms, tad „Mazda RX-7” izceļas ar savām slaidajām līnijām. Jose apmeklēdams kādu lietoto rezerves daļu tirgoni piefiksēja stāvam sasistu „RX-7”, kurš lielākoties tika izmantots kā “miskaste”. Lielāka daļa no mums tikai nobrīnītos un dotos tālāk, bet Jose spēra liktenīgu soli un iegādājās šo auto.
Būdams ikdienas braucējs, Jose savu auto lika kopā pa daļām. Pēc tam, kad Jose bija pabeidzis uzbūvi, viņš izdarīdams nelielas izmaiņas, vienkārši brauca. Tad Jose kā zibens no skaidrām debesīm izdomāja, ka viņa auto ir jābūt savādākam kā citiem. Viņš savu auto kārtējo reizi pilnībā izjauca un pasūtīja 2000. Gada OEM „RX-7” body upgrade tieši no Mazdas, Japānā. Šis upgrade sastāvēja no priekšējā bampera, bampera gaismas, miglas lukturiem, apaļiem aizmugurējiem lukturiem un antispārna sarkanā krāsā. Lai pilnība perfekcionētu virsbūvi, tika pievienoti „APEXi” sliekšņi. Pēcāk viss auto tika nokrāsots atbilstošā sarkanā krāsā kādā bija no Japānas atsūtītās virsbūves daļas.
Tālāk bija nepieciešami skaisti, spīdīgi riteņi. Jose bija nepieciešami agresīvi, un tai pašā laikā eleganti un vienkārši vieglmetāla diski priekš viņa jaunā „RX-7”. Nekas cits kā „Racing Hart” nevarēja izpildīt šo uzdevumu. 18x8.5 uz priekšējā tilta un 18x10 uz aizmugurējā, protams, uz šiem diskiem tika “uzautas” priekš tūnētiem auto klasiskās riepas „Nitto Extreme NT555” ar atbilstošiem izmēriem – 225/45 priekšā un 275/35 aizmugurē. Bez šaubām, “skrūvejot” virsū šādus diskus, tika modificēta arī piekare – „Racing Beat” atsperes savienojumā ar „Tokico” regulējamiem amartizātoriem.
Tagad auto bija tik skaists, cik tas vien ir iespējams, bet kur paliek ātrums? Šim 13B dzinējam tika pulēta ieplūde un izplūde. Bez tā tika pievienoti vai nomainīti: „Hi-Flow” pārbūvēts starpdzesētājs, „Fluidyne” radiators, „MSD” aizdedze, „Ultraflow” izpūtēja vidējā daļa, „APEXi” dunk megaphone aizmugurējais bundulis, u.t.t. (pārējo skatīt sarakstā lapas lejas daļā). Nesen izdarītajās izmaiņās pieskaitāms modificēts izplūdes kolektors un turbīna no „Turbonetics”. Auto jauda ir redzama zemāk, jaudas līnkē.
Interjers ir palicis samērā vienkāršs. Pamanīt var „HKS” turbīnas spiediena mērītāju un „Autometer” izpūtēja temperatūras rādītāju. Runājot par audio, standarta „Bose” sistēmai tika pievienoti divi „Rockford Fosgate” 200 vatu pastiprinātāji, kuri kustina pāri „Polk audio” skaļruņus durvīs un „Diamond audio” skaļruņus uz aizmugurējā plaukta. 25Cm „Pioneer” subvūfera truba, „Bose” subvūferis un „Pioneer” pīkstuļi noslēdza audio upgrade.
Specs:
Exterior:
2000 J-Spec OEM Front Bumper
2000 J-Spec OEM Bumper lights
2000 J-Spec OEM Reinforcement bar
2000 J-Spec OEM Front fog lights
2000 J-Spec OEM Fender side markers
2000 J-Spec OEM Round taillights
2000 J-Spec OEM Rear adjustable wing
APEX’i side skirts
Interior:
Autometer Exhaust Temp Gauge
Autometer Boost Gauge
HKS turbo timer
2 Rockford Fosgate 200watt amps
Polk Audio Speakers
Diamond Audio Speakers
10" Pioneer gold sub woofer bazooka
Bose wave subwoofer
Pioneer tweeters
APEX’i Power FC
Wheels & Suspension:
Racing Hart C2 (18x8.5 front, 18x10 rear)
Nitto Extreme NT555 (225/45 front, 275/35 rear)
Racing Beat springs
Tokico 5way adjustable shocks.
Engine:
Rebuilt 13B rotary engine
Turbonetics 60-1 turbo
Custom exhaust manifold
3mm Apex seals
Full port and polished intake and exhaust
Extra dowel pins.
Hi-Flow custom made intercooler
HKS SSQ BOV
Fluidyne radiator
MSD ignition
Aeromotive 700hp fuel pump and fuel pressure regulator
ACT extreme clutch
Unorthodox pulleys
Silicone vacuum hoses
3" mandrel bent down pipe
Ultraflow mid section
APEX’i Dunk megaphone muffler
Importspeedsouth
hesus