Honda Civic - gandrīz tik pat ātrs kā Porsche 911

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (1)
  • Drukāt
  • 31-03-2003

    Kas tad īsti padara šo auto unikālu un atšķirīgu? Kā zināms, Honda Civic ir populārs tūninga sfērā. Jaunietis, kurš ir šī Civic autors, vēlējās iegūt īstu Show Car, ar kuru varētu braukt ikdienā un uz izstādi bez treilera palīdzības. Vērts ir pieminēt to, ka autors krāja naudu tik ilgi, kamēr varēju visas pārbūves veikt uzreiz, t.i., motors, virsbūve, interjers.

    Automobili klāj svaiga Tolley zaļā krāsa, kura akcentē pilno japāņu Bomex “body kitu”, kurš slaidi saplūst ar kopējām hečbeka līnijām. “Body kits” satur – priekšējo buferi, sliekšņus, aizmugurējā bufera uzliktņus, jumta spoileri, sporta spoguļus. Vēl nepamanīts paliek Fiber Images oglekļa šķiedras motora vāks, OEM priekšējie un aizmugurējie lukturi, vinila grafika. Arīdzan 18 collu HP Motorsport Lightning diski ar 215/35/18 Toyo riepām piedod lielu efektu šim pārbūvētajam Civic’am.


    Šim Civic’am zem vāka slēpjas visiem speciem sen pazīstamais B16A2 motors, kurš standarta versijā attīsta 160 Zs jaudu no 1,6-litriem. Tam tika pievienoti daudzi HP produkti. Piemēram, Cold air intake, ieplūdes kolektors, izplūdes sistēma. Pēc šī “apgreida” prasījās pielikt punktu, un to itin perfekti izdarīja Nitrous Express smieklu gāze pārbūves komplekts.



    Kas, protams, liecina, ka šis dzinējs vairs neattīsta 160 Zs, bet gan, kas ir ļoti atkarīgs no smieklu gāzes dozējuma, stipri virs 200Zs, kas priekš auto, kurš sver apmēram 1000 kg, ir vērā ņemams raksturlielums.



    Rupji rēķinot, iznāk 5 kg uz 1 Zs, kas ir apmēram tik pat cik Porsche 911. Ņemot vērā augstāk minētās jaudas, ir nepieciešama arī attiecīga bremžu iekārta, kura šinī gadījumā sastāv no HB 11,5 collu bremžu disku “apgreidu” priekšā un disku bremzēm trumuļu bremžu vietā aizmugurē.

    Vērts arī pieminēt ka “default” versijā šim Civic nav bijusi pārāk liela jauda – nieka 90 Zs. Nemainīts nepaliek arī interjers ,kuram vajadzēja būt neuzkrītošam, nekādā gadījumā trakam, bet tik un tā atbilstošam auto eksterjeram. Tika ievietoti divi regulējamie sporta sēdekļi un kopā ar pārējām interjera detaļām, kuras pirms tam bija pārvilktas ar audumu, tika pārvilktas ar ādu no Lexus IS300.



    Kopējās specifikācijas:

    93 civic hb
    j-spec B16A
    Sir computer
    HP Racing header
    cat-back
    cyclone cold air intake
    ultra-lite cam gears
    under drive crank pulley
    MSD sport compact ignition
    blaster 3 coil
    cap & rotor
    NGK wires
    ACT clutch
    Apexi VTEC & fuel controller
    HP Racing Stage 2 brake system (front) with HP Racing semi-race pads
    Brembo crossed drilled rotors(rear)
    HP Racing GEN2 full body coil-overs
    Neuspeed strut bars
    Nitrous Express direct port dual rail system
    Holley fuel pressure regulator and NOS fuel pressure regulator
    Venom fuel pump
    HP Racing fuel rail
    enlarged radiator
    Bodykits NW carbon fiber hood
    Bomex body kit
    Shaved antenna, moldings, emblems & hatch lock
    Full charcoal interior with jamex adjustable race seats
    HP Racing shift knob, steering wheel, indiglo gauges, pedals, and e-brake handle
    HP Racing 18" Lightning racing rims

    ImportSpeedSouth

    Hesus


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties