Februāra BMW - X5 3.0i "Multimedia"

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (32)
  • Drukāt
  • 19-02-2003

    Šī mēneša auto - BMW X5 3.0i - jau liela daļa no jums redzēja AutoExotica 2002 izstādē. Tur tas nokļuva, pateicoties firmas „Odeons” darbiniekiem Kasparam un Uldim, kuri šo E53 pārvērta izstādes cienīgā spēkratā. Atgādināsim, ka tas 600+W klasē audiosacensībās izcīnīja godpilno otro vietu.

    Vasarā šim auto ir 20 collu diski, kurus ziemā aizstāj „mazie” 18 collu. Pirkta Vācijā, autosalonā, iespējams, ka salons nopircis jaunu, uztaisīts tjūnings un pārdota tālāk dārgāk. Wiesmann tjūnings – izpūtēji (4 gali), skaņa attiecīgi cita, salons (paklāji, apdare, stūre – sudraba krāsā). Veidojot priekšējo konsoli (ar monitoru), tas viss tika pārkrāsots.



    Citur nav redzēts, ka ekrāns būtu domāts tieši blakussēdētājam (parasti vidū), jo šajā gadījumā pie stūres brauc miesassargs, uz turieni (blakussēdētāja sēdekli) bāzēts arī viss pārējais – skatuve, skaņa, lai gan mērījumi izstādē pierādīja, ka skaņa ir vienāda abos sēdekļos.





    Mērķis bija pēc iespējas saglabāt visas auto funkcijas, lai netraucētu tehniskai apkopei. Veidojot aizmugurējo vāku tā, lai, paceļot to,tiek klāt akumulatoram, rezerves ritenim, amortizatoriem... Servisā problēmu nebūs. Speciāls rāmis, speciāla sega, lai nesaskrāpētu pastiprinātāju.Uz šīs telpas izmantošanu nebija nekādu ierobežojumu no īpašnieka puses, tāpēc arī varēja izvērsties. Protams, gan audiosistēmai, gan pašam automobilim ir atsevišķi akumulatori.





    Darbs pie šī auto ilga apmēram trīs mēnešus, divi galvenie izpildītāji bija Kaspars un Uldis no „Odeons”, bet par galaiznākumu kopumā atbildīgi 8 cilvēki. Darbs pie skaņas izolācijas vien aizņēma trīs nedēļas (viss - durvis, grīda, statņi, jumts, viss bagāžnieks). Lai veiktu pakošanas darbus, mašīna iekšpusē bija izjaukta pilnībā, ko arī variet redzēt bildēs.


    Tāpēc tagad, braucot Rīgā par VEF tiltu, dzird tikai izpūtēja toni un riepu rites trokšņus (riepu platums - 245 mm). Apdzenot citu auto, skats no iekšas, klusi, kā filmā...Oriģinālā BMW apdare – ne visai laba.




    Tv tūners, kvalitāte Latvijā 5 ballu sistēmā būtu 4 ar mazu mīnusiņu. 4 pozicionētājantenas, vienkārši Latvijā TV signāls ir ļoti vājš, Rīgā vēl ciešams, bet, izbraucot ārpus Rīgas, ļoti vājš. Apstājies, atrodi vietu, viss ir kārtībā. Braucot, ir „sniegs” virsū. Tas pats arī oriģinālajiem BMW.Turpretī Vācijā viss ir kārtībā.


    Aizmugurējie monitori – vienā var skatīties to, ko priekšā, otrā - kaut vai televīziju.Tie ir dalīti. Protams, var arī abos skatīties vienu un to pašu, turklāt neatkarīgi no priekšējās galvas.




    Sistēma ir Dolby Digital 5.1 (5 kanāli + 1 mono) (subs mono variantā, pārējais ir stereo bāze).







    Akcents uz Pioneer (tajā laikā kaut kas bija Alpine, arī Clarion Dolby Digital), jo visā komplektācijā tas iznāca visdārgākais. Tagad laiki mainījušies – galvenā galva nāk ar DVD iekšā, vajadzīgs vienīgi procesors Dolby Digital, kas pārveido un TV tjūners. Gan monitori, gan priekšējā galva visdārgākie.


    Latvijā pirms gada (13.martā) tā bija pirmā šeit veidotā t.s. Multimedia mašīna, toties Krievijā šādi projekti kādu laiku jau ir populāri.


    Pagalvji pāršūti ar ādu, monitori iestrādāti, nostiprināti, nekarājas ādā, bet ir uz stingras pamatnes, vadi iet pa trubiņām, nevis karājas ārpusē kā Alpine demo mašīnai, kura bija aplūkojama iepriekšējā izstādē.





    Priekšā augšpusē iestrādāts voltmetrs, lai varētu kontrolēt akumulatora stāvokli. Priekšējais monitors – oriģināls risinājums, šāds izvietojums nav redzēts ne krievu žurnālos, ne internetā. Šajos monitoros redz attēlu arī no sāniem, jebkurā leņķī.







    Pultīm izveidota speciāla vieta vidējā konsolē, kur rūpnīcas variantā paredzēta vieta divām glāzītēm.






    Audio instalācijas shēma


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties