Jaunā vidēji augstākā klase no BMW, Audi un Volkswagen
|
|
Jaunās paaudzes 5. sērija no BMW būs ar augstu plūdlīniju vidusdaļā, īsām pārkarēm, priekšējiem lukturiem “septiņsimtā” stilā, tiesa, aizmugurējā daļa būs mazāk provokatīva, salīdzinot ar 7. sēriju. Pats galvenais – automobilis ievērojami pieaudzis izmēros, kas ļoti daudz atsaucas uz vairāk brīvu vietu salonā. Tāpat kā tekošajā paaudzē, “piecsimtajā” plaši tiks pielietots alumīnijs: no tā būs izgatavotas piekares detaļas, motora pārsegs un bagāžnieka vāks.
Pats par sevi saprotams, ka automobilim ar rūpnīcas indeksu E60 uzlabojušies arī dinamiskie rādītāji samazinātās masas dēļ, kā arī jauno (uzlaboto) dzinēju dēļ.
Elektroierīču skaita ziņā E60 mierīgi varētu aizēnot “septiņsimto”. Automobilis iegūs stabilizācijas sistēmu Dynamic Drive, displeju, kurš projecē attēlu tieši uz priekšējā vējstikla un “atvieglotu” elektriskās sistēmas iDrive versiju.
Sākotnēji zem motora pārsega jaunajam automobilim slēpsies jau pazīstamie 2,2- 2,5- un 3-litrīgie benzīna dzinēji. Nākošā gada beigās tirgū nonāks jaudīgākā versija M5, kurai būs V10 dzinējs ar vairāk kā 500 Zs jaudu. Taupīgākiem cilvēkiem bavārieši sagatavojuši jaunus un modernus dīzeļa dzinējus. Bāzes versijā automobilis tiks aprīkots ar 6-pakāpju ātrumkārbu, bet par papildus samaksu varēs iegūt automātisko ātrumkārbu (6-pakāpju) ar iespēju ātrumus pārslēgt manuāli.
Jaunā Audi A6 paaudze būs patiesi sportiska. Automobiļa eksterjers būs vairāk vīrišķīgs, kā flagmanim A8. Saprotams, ka panākumu ķīla jaunajā A6 dizainā būs dekoratīvā radiatora reste, kas turpmāk tiks ieturēta tādā stilā visos Audi modeļos. Automobiļa virsbūve tiks izgatavota no alumīnija. Piekare, lai tā automobili padarītu vēl labāk vadāmu, tiks krietni modernizēta. Neskatoties uz to, ka mašīnas garums praktiski nav mainījies, salons būs daudz plašāks, pateicoties garākai riteņu bāzei.
Jaunais A6 būs aprīkots ar 6- un 8-cilindrīgiem motoriem, kā arī ar 6-cilindrīgu 3-litru dīzeli ar apmēram 200 Zs jaudu. Lai pacīnītos ar BMW M5, Ingolštatē gatavo arī RS6, kuram arī būs V10 dzinējs ar apmēram 500 Zs.
Nākošās paaudzes VW Passat tiks būvēts uz piektās paaudzes Golf platformas, bet atšķirībā no tā, motors būs novietots šķērsām, nevis gareniski. Automašinas garums būs 4,8 metri, kā rezultātā salons un bagāžnieks būs plašāks.
Passat iegūs trīs jaunus dzinējus ar tiešo degvielas iesmidzināšanu FSI (ar jaudu 115, 150 un 180 Zs). Topa versija būs ar 3,2-litrīgu VR6 dzinēju un 250 Zs jaudu. Bez jau minētajiem benzīna motoriem, Passat tiks arī pie 4 dīzeļa dzinējiem. Sestās paaudzes Passat iegūs priekšējo McPherson piekari, aizmugurējo daudzsviru piekari, elektrisko stūres pastipirnātāju un bremzēšanas sistēmu ar elektronisko vadības sistēmu.
Bimmer